דף הבית » תרופות סבתא » הלבנת שיניים – 10 תרופות של סבתא נפלאה ומשקמת
ddcddadaa daddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd ddeda

הלבנת שיניים – 10 תרופות של סבתא נפלאה ומשקמת

הלבנת שיניים עם הסעדים של סבתא

זה יכול להיות קשה למצוא דרכים להלבין שיניים בטוחות, קלות לשימוש ויעילות.למרבה המזל, סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות טבעיות כדי להלבין שיניים במשך דורות.להלן 10 התרופות של סבתא נפלאה ומשקמת להלבנת שיניים שבטוח לעזור לך לקבל את החיוך הבהיר שתמיד רצית.

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה להלבנת שיניים טבעית ויעילה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.צחצח שיניים עם העיסה למשך שתי דקות ואז שטף במים.עשה זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להלבנת שיניים.מדללים את החומץ עם חלקים שווים ומים את התערובת סביב הפה שלך למשך דקה לפני יריקה החוצה.עשה זאת פעמיים בשבוע.

טיפ:

צחצח שיניים עם משחת שיניים רגילה לאחר השימוש בסודה לשתייה או בחומץ תפוחים כדי להסיר כל שאריות שעלולות להישאר על השיניים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה להלבנת שיניים יעילה.כדי להשתמש בו, חטף כפית אחת של שמן קוקוס סביב הפה שלך למשך 15-20 דקות.לירוק אותו, ואז לצחצח שיניים עם משחת שיניים רגילה.עשה זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.פחם מופעל

פחם פעיל הוא מרכיב טבעי המשמש במשך מאות שנים להלבנת שיניים.כדי להשתמש בו, פשוט טבלו מברשת שיניים רטובה באבקה והברישו שיניים למשך שתי דקות.שוטפים במים ומברישים שיניים עם משחת שיניים רגילה לאחר מכן.

5.מי חמצן

מי חמצן הוא חומר הלבנה שניתן להשתמש בו להלבנת שיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים מי חמצן ומים והשתמשו בו כשטיפת פה.שוטף אותו סביב הפה שלך דקה אחת לפני שהוא יירק אותו.עשה זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.לימון ומלח

התרופה הזו היא קלאסיקה.כדי להשתמש בו, מערבבים יחד חלקים שווים מיץ לימון ומלח ומרחים אותו על השיניים שלך במברשת שיניים.תן לזה לשבת דקה אחת לפני ששוטף אותו במים.עשו זאת פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.תותים

תותים הם חומר הלבנה טבעי.כדי להשתמש בהם, מועכים תות אחד או שניים ומורחים את העיסה על השיניים שלך במברשת שיניים.תן לזה לשבת חמש דקות לפני ששטיפה אותו במים.עשה זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.קליפת בננה

קליפת בננה מכילה אנזים הנקרא חומצה מאלית שיכולה לעזור להלבין שיניים.כדי להשתמש בו, שפשפו את החלק הפנימי של קליפת בננה על השיניים למשך שתי דקות.שוטפים במים ומברישים שיניים עם משחת שיניים רגילה לאחר מכן.

9.אלוורה

אלוורה יש תכונות הלבנה טבעיות וניתן להשתמש בהן להלבנת שיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ל אלוורה עם כמה טיפות מים ומורחים אותה על שיניים במברשת שיניים.תן לזה לשבת שתי דקות לפני ששטיפה אותו במים.עשה זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.קליפות תפוז

קליפת תפוז מכילה ויטמין C, שיכול לעזור להלבין שיניים.כדי להשתמש בו, שפשפו את החלק הפנימי של קליפת כתום על השיניים למשך שתי דקות.שוטפים במים ומברישים שיניים עם משחת שיניים רגילה לאחר מכן.

הלבנת השיניים בבית יכולה להיות דרך בטוחה, טבעית ויעילה לחיוך בהיר יותר.נסה את אחת מהתרופות של סבתא אלה להלבנת שיניים ותהיה בטוח שתשיג את התוצאות שאתה מחפש.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא שמן טבעי המשמש במשך מאות שנים להלבנת שיניים.כדי להשתמש בו, קח כף שמן קוקוס ושחרר אותו סביב הפה שלך למשך 10-20 דקות.טכניקה זו ידועה כמשוך שמן ומסייעת בפירוק רובד וחיידקים שעלולים לגרום לשיניים שלך להיות צבעוניות.שמן קוקוס יכול לשמש גם כמשחת שיניים כדי לעזור להלבין את השיניים.פשוט מערבבים כף אחת שלשמן קוקוס עם כפית אחת של סודה לשתייה ומשתמש בו כמו שהיית משחת שיניים רגילה.

7.תותים

תותים הם מלבן שיניים טבעי נפלא.החומצה המאלית בתותים יכולה לעזור בהסרת כתמי שטח מהשיניים שלך ולקדם הלבנה.כדי להשתמש בתותים, פשוט מועכים אחד והחל אותו על השיניים שלך.השאירו את העיסה למשך 5 דקות לפני שטיפת הפה במים.אתה יכול גם לערבב תותים מחית עם סודה לשתייה כדי להכין משחה.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להלבין שיניים על ידי הסרת כתמי שטח.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם שתי כפות מים ושלטו את התערובת סביב הפה שלך למשך דקה.ירק את התערובת ושטוף את הפה שלך במים.אל תשתמש בתרופה זו יותר מפעם בשבוע מכיוון שהיא יכולה להיות קשה על האמייל שלך.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא שחיקה עדינה שיכולה לעזור להסיר כתמי שטח מהשיניים שלך.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על השיניים שלך והשאיר אותה לשתי דקות לפני שטיפתו.אל תשתמש בתרופה זו יותר מפעם בשבוע מכיוון שהיא יכולה להיות קשה על האמייל שלך.

10.מי חמצן

מי חמצן הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להלבין את השיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד מי חמצן עם שני חלקים מים ושחררו את התערובת סביב הפה שלכם למשך דקה.ירק את התערובת ושטוף את הפה שלך במים.אל תשתמש בתרופה זו יותר מפעם בשבוע מכיוון שהיא יכולה להיות קשה על האמייל שלך.

סיכום

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להלבין את השיניים באופן טבעי.ממושך שמן עם שמן קוקוס ועד צחצוח עם סודה לשתייה, יש המון תרופות פשוטות ובמחיר סביר שיכולים לעזור בהסרת כתמי שטח ולקדם חיוך בהיר יותר.אמנם ייתכן כי סעדים אלה אינם בעלי השפעה זהה כמו הלבנת שיניים מקצועיות, אך הם דרך נהדרת לשמור על התוצאות שלך בין טיפולים מקצועיים.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא יכולים לעזור להלבין שיניים?

כן, הסעדים של סבתא יכולים לעזור להלבין שיניים באופן טבעי.ממשיכת שמן עם שמן קוקוס ועד צחצוח עם סודה לשתייה, יש המון תרופות פשוטות ובמחיר סביר שיכולים לעזור בהסרת כתמי שטח ולקדם חיוך בהיר יותר.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא?

ניתן להשתמש בתרופות של סבתא

סבתא בתדירות גבוהה ככל שצריך כדי לשמור על התוצאות שלך בין טיפולים מקצועיים.עם זאת, אין להשתמש בתרופות מסוימות כמו מימן מי חמצן יותר מפעם בשבוע מכיוון שזה יכול להיות קשה על האמייל שלך.

הלבנת שיניים יכולה להיות משימה מפחידה, אך עם כמה תרופות סבתות פשוטות ומשקמות, תוכלו בקלות להשיג חיוך בהיר יותר.ממושך שמן עם שמן קוקוס ועד צחצוח עם סודה לשתייה, יש המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להסיר כתמי שטח ולקדם חיוך בהיר יותר.זכרו, בעוד שסעדים אלה עשויים שלא להשפיע באותה מידה כמו הלבנת שיניים מקצועיות, הם דרך נהדרת לשמור על התוצאות שלכם בין טיפולים מקצועיים. למד עוד על הלבנת שיניים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן