דף הבית » תרופות סבתא » הלבנת שיניים ביתיות – 24 התרופות של סבתא להרפיה ויעילות
ddcddadaa daddadddd dddaadddaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad dc

הלבנת שיניים ביתיות – 24 התרופות של סבתא להרפיה ויעילות

חיוך בהיר – 24 התרופות של סבתא להלבנת שיניים ביתיות

החיוך שלך הוא ביטוי לבריאותך ואושרך, ולחייך חיוך בהיר ויפה זה משהו שרבים שואפים להשיג.השגת חיוך מואר ולבן אינה תמיד קלה ויכולה לדרוש טיפולים יקרים מרופא שיניים או מומחה אחר.עם זאת, ישנם כמה תרופות קלות ויעילות שתוכלו לעשות בבית כדי לעזור להלבין את השיניים ולשפר את החיוך שלכם.

הסעדים הביתיים הללו הם סודות הסבתות ומשמשים במשך מאות שנים כדי לעזור להלבין שיניים באופן טבעי וביעילות.על ידי שימוש ב -24 תרופות אלה, תוכלו ליהנות מחיוך בהיר ובנים יותר מבלי לבזבז הון על טיפולים מקצועיים.

H2 – מה גורם לשינוי צבע שיניים?

שינוי צבע שיניים יכול להתרחש בגלל מגוון גורמים, כולל עישון, שתיית קפה או תה ותרופות מסוימות.הגיל יכול גם להוות גורם בשינוי צבע השיניים, שכן האמייל נשחק עם הזמן וחושף את הדנטין הצהוב שמתחת.

H2 – איך להלבין שיניים בבית

1. מברשת וחוט דנטלי באופן קבוע

הדרך הטובה ביותר לשמור על שיניים לבנות ובריאות היא לצחצח ולחוט דנטלי באופן קבוע.זה מסיר לוח וחיידקים שיכולים לגרום לשינוי צבע וריקבון.

2. השתמש בסודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר הלבנה טבעי והיא דרך נהדרת להסיר כתמי שטח.מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את המשחה הזו על השיניים שלך ותן לו לשבת שתי דקות לפני השטיפה.

3. נסה חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור בהוצאת כתמים מהשיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים ולשטוף אותו סביב הפה שלך.

4. השתמש במי חמצן

מי חמצן הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להלבין שיניים.מערבבים כפית של מי חמצן עם כוס מים ושלטו אותו סביב הפה למשך שתי דקות.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל

כדי למנוע שינוי צבע נוסף, נסו להימנע ממזונות ומשקאות שידועים כגורמים להכתים.אלה כוללים קפה, תה, יין אדום ופירות וירקות בצבע כהה.

5. נסה מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור בהסרת כתמים מהשיניים.מערבבים כפית של מיץ לימון עם כוס מים ומפנים אותו סביב הפה למשך שתי דקות.

6. נסה שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור בהסרת כתמי שטח מהשיניים.כל שעליך לעשות הוא לשטוף כף שולחן של שמן קוקוס סביב הפה שלך למשך חמש דקות ואז לצחצח שיניים כרגיל.

7. השתמש בקש

שתיית משקאות דרך קש יכולה לעזור במניעת מכתים של השיניים.הקש מונע מהנוזל לבוא במגע עם השיניים ולכן מפחית את הסיכון לכתמים.

8. אכלו אוכלים פריכים

אכילת אוכל פריך כמו תפוחים וסלרי יכולה לעזור לקרצף כתמי שטח מהשיניים.

9. נסה פחם מופעל

פחם מופעל הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור בהסרת כתמי שטח.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של פחם מופעל עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את המשחה הזו על השיניים שלך ותן לו לשבת שתי דקות לפני השטיפה.

10. נסה תותים

תותים מכילים חומר הלבנה טבעי הנקרא חומצה מאלית שיכולה לעזור להסיר כתמי שטח מהשיניים.פשוט מועכים כמה תותים ומורחים את העיסה על השיניים שלך.תן לזה לשבת שתי דקות לפני השטיפה.

הלבנת שיניים ביתיות – 24 התרופות של סבתא להרפיה ויעילות

סבתות משתמשות בתרופות הלבנת שיניים ביתיות במשך דורות, והן יכולות להיות יעילות מאוד להסרת כתמים ולהחזרת הצבע הלבן הטבעי לשיניים שלך.ישנם מגוון של תרופות ביתיות שונות שניתן להשתמש בהן כדי להלבין שיניים, והדברים הבאים הם מהפופולריים ביותר.

פירות וירקות

ניתן להשתמש בפירות וירקות כמו תפוחים, מלפפונים וגזר כדי להלבין שיניים באופן טבעי.תפוחים פועלים כשוחקים טבעיים, תוך הסרת הכתמים מעל פני Tהוא שיניים.מלפפונים יכולים להפחית דלקת ונפיחות בחניכיים תוך עזרה גם להלבין שיניים.גזר יכול לעזור לחזק את אמייל השיניים ולהפוך אותם לבנים יותר.

סודה לשתייה ומיץ לימון

סודה לשתייה ומיץ לימון הם שניהם תרופות ביתיות יעילות להלבנת שיניים.סודה לשתייה היא שחיקה קלה שיכולה לעזור להסיר כתמי שטח, ואילו מיץ לימון יכול לעזור להבהיר את צבע השיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מיץ לימון ומברישים את התערובת על השיניים.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו.

מי חמצן וסודה לשתייה

ניתן לשלב מי חמצן וסודה לשתייה ליצירת משחה שניתן להשתמש בה כדי להלבין שיניים.תרופה זו יעילה להסרת כתמי שטח, אך יש להשתמש בה בזהירות מכיוון שהיא עלולה לפגוע באמייל השיניים אם משתמשים בהם לעתים קרובות מדי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של סודה לשתייה וחמצן מי חמצן ומורחים אותה על השיניים.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו.

ערכות הלבנת שיניים

אפשרות נוספת להלבנת שיניים היא להשתמש בערכת הלבנת שיניים.ישנם סוגים רבים ושונים של ערכות הלבנת שיניים זמינות, וניתן לרכוש אותן ברוב בתי המרקחת או ברשת.ערכות אלה כוללות בדרך כלל רצועות הלבנה, ג’לים או מגשים שנלבשים למשך זמן מסוים בכל יום על מנת להלבין את השיניים.

הלבנת שיניים מקצועית

אם אף אחד מהתרופות הביתיות לא עובד עבורך, ייתכן שתרצה לשקול הלבנת שיניים מקצועיות.זוהי אפשרות יקרה יותר, אך היא יעילה בהרבה מהתרופות הביתיות.הלבנת שיניים מקצועית כוללת שימוש בחומר הלבנה המופעל על השיניים על מנת להלבין אותן.

שאלות נפוצות

  • ש: האם תרופות הלבנת שיניים ביתיות בטוחות?

    א: רוב הסעדים הלבנת שיניים ביתיות בטוחים לשימוש, אך חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות על מנת להימנע מפגיעה באמייל השיניים.

  • ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בערכת הלבנת שיניים?

    א: בדרך כלל מומלץ להשתמש בערכת הלבנת שיניים פעם או פעמיים בשבוע כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

תרופות הלבנת שיניים ביתיות יכולות להיות דרך יעילה להחזיר את הצבע הלבן הטבעי לשיניים.אמנם ניתן לרכוש ערכות הלבנת שיניים מקצועיות, אך אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות ביתיות מכיוון שהן נוחות יותר ולעתים קרובות יעילות באותה מידה.חשוב לזכור לעקוב אחר ההוראות בזהירות כדי להימנע מפגיעה באמייל השיניים.בנוסף, בעת שימוש בתרופות ביתיות, חשוב לזכור שחלקם עשויים לקחת מספר שבועות לפני שתושג התוצאות הרצויות.למידע נוסף על תרופות הלבנת שיניים ביתיות, אתה יכול לקרוא את הגדרת Wikipedia.org אודות הלבנת שיני בית – 24 רעידות סבתא להרגעת ויעילות .

לסיכום, תרופות הלבנת שיניים ביתיות יכולות להיות דרך נהדרת להחזיר את הצבע הלבן הטבעי לשיניים.בין אם תבחר בערכה מקצועית או בוחרים להשתמש באחד מתרופות הבית הרבות, חשוב לזכור לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולתת את הסעדים זמן לעבוד לפני שתצפו לתוצאות כלשהן.בשימוש נכון, הלבנת שיניים ביתיות יכולה להיות דרך בטוחה ויעילה להלבין שיניים ולשפר את בריאות הפה הכללית שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן