דף הבית » תרופות סבתא » הלבנת שיניים בבית – 23 הסעדים של סבתא הבריאים ומקובלים ברחבי העולם
ddcddadaa daddadddd ddddaa  ddadadddd dadc daddaad dddad

הלבנת שיניים בבית – 23 הסעדים של סבתא הבריאים ומקובלים ברחבי העולם

הלבנת שיניים: 23 הסעדים של סבתא בריאים ומקובלים ברחבי העולם

טבעי לרצות לחייך חיוך מואר ולבן.ככל שאנו מתבגרים, השיניים שלנו מאבדות באופן טבעי את צבען ונמצאות צבעוניות בגלל הזדקנות, מאכלים ומשקאות מסוימים, או אפילו מעישון.הלבנת שיניים היא בחירה פופולרית להשיג חיוך בהיר יותר.לרוע המזל, מוצרי הלבנת שיניים רבים מכילים כימיקלים קשים שאינם טובים לשיניים או לבריאות הכללית.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שבריאות ומקובלות ברחבי העולם שניתן להשתמש בהן כדי להלבין את השיניים.

תרופות הלבנת שיניים ביתיות

ניתן בקלות להכין בקלות את התרופות הלבנת שיניים טבעיות אלה באמצעות מרכיבים שכבר יש לך במטבח שלך.כל הסעדים המפורטים כאן טבעיים ובטוחים וניתן להשתמש בהם כדי להלבין את השיניים ללא שימוש בכימיקלים קשים.

סודה לשתייה ומיץ לימון

סודה לשתייה ומיץ לימון הוא אחד התרופות הביתיות הפופולריות ביותר להלבנת שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלקים שווים של סודה לשתייה ומיץ לימון טרי ליצירת משחה.החל את העיסה על השיניים שלך במברשת שיניים ואפשר לו לשבת מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים כדי להסיר את העיסה.יש להשתמש בתרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית פופולרית להלבנת שיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים יחד חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים והשתמשו בו כשטיפת פה.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך מספר דקות ואז שוטף את הפה שלך במים.יש להשתמש בתרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

מימן חמצן

מי חמצן הוא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה כדי להלבין שיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים יחד חלקים שווים של מי חמצן ומים והשתמשו בו כשטיפת פה.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך מספר דקות ואז שוטף את הפה שלך במים.יש להשתמש בתרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

תותים

תותים הם תרופה ביתית נהדרת להלבנת שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מעיסים על כמה תותים ומורחים את התותים הפירה על שיניך במברשת שיניים.אפשר לתותים פירה לשבת כמה דקות ואז לשטוף את הפה שלך במים.יש להשתמש בתרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

משיכת שמן קוקוס

משיכת שמן קוקוס היא תרגול עתיק שלפי ההערכה שהוא מסייע להלבין שיניים.לשם כך, קח כף שמן קוקוס ושחרר אותו סביב הפה שלך כ 20 דקות.לירוק את השמן ולשטוף את הפה שלך במים חמים.יש להשתמש בתרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

פחם מופעל

פחם מופעל הוא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה כדי להלבין שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, צחצח שיניים באבקת פחם מופעלת.אפשר לפחם לשבת על השיניים שלך מספר דקות ואז לשטוף את הפה שלך במים.יש להשתמש בתרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי אמנם תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להלבין את השיניים, אך אין להשתמש בהן במקום טיפולי הלבנת שיניים מקצועיות.אם אתם מחפשים אפקט הלבנה דרמטי יותר, עדיף לדבר עם רופא השיניים שלכם על אפשרויות הלבנת שיניים מקצועיות.

תרופות הלבנת שיניים טבעיות

אמנם ישנם מוצרי הלבנת שיניים שונים בשוק, אך אנשים מחפשים תרופות טבעיות להקל על שיניהם.תרופות טבעיות יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה להלבין שיניים.להלן 23 סעדים של סבתא שהם בריאים ומקובלים ברחבי העולם להלבנת שיניים.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות כמרכיב המשמש במשחות שיניים טבעיות ומוצרי טיפוח דרך הפה אחרים.שמן קוקוס הוא מלבן שיניים טבעי מכיוון שהוא מכיל חומצה לאורית, שיכולה לעזור להילחם בחיידקים ולוחב שיכולים להוביל לשינוי צבע.להלבין טיTh עם שמן קוקוס, פשוט מרחו כמה טיפות על מברשת שיניים ומברישים בעדינות למשך שתי דקות.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אחת מלבני השיניים הטבעיות הפופולריות והיעילות ביותר.זה שוחק קלות, שעוזר לקרצף כתמי פני השטח.כדי להלבין שיניים עם סודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים ליצירת משחה.מרחי את העיסה על השיניים והשאיר אותה לשתי דקות לפני השטיפה.

3.מי חמצן

מי חמצן הוא מלבן שיניים טבעי פופולרי נוסף.זהו חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להסיר כתמי שטח.כדי להשתמש במי חמצן, מערבבים חלק אחד מי חמצן עם שני חלקים מים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך למשך דקה, ואז ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תמיסה חומצית טבעית שיכולה לעזור להסיר כתמי שטח ושינוי צבע.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.לשטוף את הפיתרון בפה שלך למשך דקה, ואז ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא פיתרון חומצי טבעי נוסף שיכול לעזור בהסרת כתמי שטח ושינוי צבע.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים אחת.לשטוף את הפיתרון בפה שלך למשך דקה, ואז ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים.

תרופות להלבנת שיניים טבעיות נוספות

בנוסף לתרופות שלמעלה, ישנם מספר תרופות טבעיות אחרות שניתן להשתמש בהן להלבנת שיניים.אלו כוללים:

  • הדבק תות
  • שמן מלח ושמן מנטה
  • קליפות תפוז
  • פחם מופעל
  • אלוורה
  • אבקת כורכום
  • קליפת בננה
  • עלי בזיליקום
  • קינמון ודבש

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות הלבנת שיניים טבעיות בטוחות?

A: תרופות הלבנת שיניים טבעיות יכולות להיות בטוחות אם משתמשים בהן נכון.עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולא להשתמש בכל תרופה יותר מהמומלצת.חשוב גם להתייעץ עם רופא שיניים לפני שתשתמש בתרופה להלבנת שיניים טבעיות, מכיוון שתרופות מסוימות אינן מתאימות לכולם.

מסקנה

הלבנת שיניים בבית תוך שימוש בתרופות טבעיות יכולה להיות דרך בטוחה ויעילה להבהיר שיניים.ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן, כמו שמן קוקוס, סודה לשתייה, מי חמצן, חומץ תפוחים ומיץ לימון.אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך חשוב להתייעץ עם רופא שיניים לפני השימוש באף אחד מהם, מכיוון שייתכן שיש כמה תרופות לא מתאימות לכולם.בנוסף, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולא להשתמש בכל תרופה יותר מהמומלצת.

על ידי קבלת הזמן לחקור ולהשתמש נכון בתרופות טבעיות, אנשים יכולים להלבין בבטחה את שיניהם בבית וליהנות מחיוך בהיר ובריא יותר.למידע נוסף על הלבנת שיניים בבית, תוכלו לבקר ב הדף של Wikipedia על הלבנת שיניים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן