דף הבית » תרופות סבתא » שיניים לבנות – 18 תרופות ביתיות מרגיעות
daddadddd dcddaddaa  daadaddaddaa dddaadddaa dedadddaddaa

שיניים לבנות – 18 תרופות ביתיות מרגיעות

הלבנת שיניים: 18 תרופות ביתיות מרגיעות

חיוך בהיר ובריא יכול להיות דרך נהדרת להגביר את הביטחון העצמי שלך ולעשות רושם טוב.לרוע המזל, שיניים צהובות ושינוי צבע יכולים להוות בעיה עבור אנשים רבים.אבל יש מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך לשמור על שיניים לבנות ובריאות.

ישנם גורמים רבים שיכולים לגרום לשיניים לשמורת צבע, כמו עישון, שתיית משקאות מסוימים ואפילו תרופות מסוימות.ובעוד שטיפולי הלבנה מקצועיים יכולים להיות יקרים, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך להלבין את השיניים מבלי לשבור את הבנק.

לפני שתנסה כל תרופת הלבנה, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לוודא שהיא בטוחה ויעילה.להלן 18 תרופות ביתיות מרגיעות להלבנת שיניים.

סודה לשתייה ומיץ לימון

סודה לשתייה ומיץ לימון הם תרופה ביתית פופולרית להלבנת שיניים.השילוב פועל להסרת כתמים ושינוי צבע הנגרמים על ידי מזון, שתייה ועישון.

כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים סודה לשתייה ומיץ לימון ומרחים את העיסה על השיניים.השאר את העיסה על השיניים שלך עד שתי דקות לפני שתבריח אותה.הקפד לשטוף את הפה שלך במים אחרי.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית פופולרית להלבנת שיניים.החומציות של החומץ מסייעת בהסרת כתמים ושינוי צבע מהשיניים, כמו גם לעזור לאזן את רמות החומציות בפה.

כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופת הלבנה, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים.לאחר מכן, השטף את התערובת בפה שלך עד שתי דקות.הקפד לשטוף את הפה שלך במים אחר כך.

טיפ:

הקפד להשתמש בקש בעת שתיית משקאות כדי לסייע במניעת מכתים.זה יכול לעזור לשמור על השיניים שלך להיראות הכי לבנות.

תות וסודה לשתייה

תותים מכילים אנזים המסייע להלבין שיניים באופן טבעי.בשילוב עם סודה לשתייה, זה יכול לעזור להסיר כתמים עקשניים ושינוי צבע.

כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים תות ומערבבים אותה עם כפית סודה לשתייה.החל את העיסה על השיניים שלך והשאיר אותה עד חמש דקות לפני שטיפתו.

פחם מופעל

פחם מופעל הוא תרופה ביתית פופולרית להלבנת שיניים.הפחם יכול לעזור לקלוט ולהסיר כתמים ושינוי צבע מהשיניים.

כדי להשתמש בפחם פעיל כתרופה הלבנה, ערבבו אותו עם מעט מים כדי ליצור משחה.לאחר מכן, החל את העיסה על השיניים שלך והשאיר אותה עד שתי דקות לפני שתבריש אותה.הקפד לשטוף את הפה שלך במים אחר כך.

היתרונות של תרופות ביתיות טבעיות לשיניים לבנות

שיניים לבנות יותר יכולות לשפר את הביטחון ולהפוך אותך לאטרקטיבי יותר לאחרים.לרוע המזל, טיפולי הלבנת שיניים מקצועיים יכולים להיות יקרים וקשים בשיניים.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות טבעיות שיכולות לעזור לך להשיג שיניים לבנות יותר ללא הקשיחות או ההוצאה.תרופות ביתיות טבעיות לעיתים קרובות עדינות יותר בשיניים ויכולות להיות חסכוניות בהרבה מטיפולי הלבנה מקצועיים.

תרופות ביתיות מרגיעות לשיניים לבנות

יש מגוון של תרופות ביתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי להשיג שיניים לבנות יותר.כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות והיעילות ביותר כוללות:

  • סודה לשתייה ולימון: סודה לשתייה היא שחיקה עדינה שיכולה לעזור בהסרת כתמי שטח על השיניים שלך.בשילוב עם החומציות של מיץ לימון, תערובת זו היא תרופה ביתית יעילה להלבנת שיניים.
  • חומץ תפוחים: חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן חזק שיכול לעזור בהסרת כתמי שטח על השיניים שלך.עם זאת, חשוב להיזהר בעת שימוש בתרופה זו מכיוון שהיא יכולה לפגוע באמייל שלך אם משתמשים בו לעתים קרובות מדי.
  • משחת תות: תותים מכילים חומצה מאלית, שיכולה לעזור להלבין באופן טבעי את השיניים.מעיסים כמה תותים ומערבבים עם סודה לשתייה כדי להכין משחה שניתן להשתמש בה כדי לצחצח אותךr שיניים.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור לשמור על שיניים וחניכיים בריאים.זה יכול גם לעזור בהסרת כתמי לוח ומשטח כדי לגרום לשיניים שלך להיראות לבנות יותר.
  • מי חמצן: מי חמצן הוא חומר הלבנה רב עוצמה שיכול לעזור להלבין את השיניים.עם זאת, חשוב להיזהר בעת שימוש בתרופה זו מכיוון שהיא יכולה להיות קשה על האמייל שלך ואין להשתמש בה לעיתים קרובות מדי.
  • פחם מופעל: פחם מופעל הוא סופג טבעי שיכול לעזור להסיר כתמי שטח על השיניים שלך.כל שעליך לעשות הוא לערבב קצת פחם מופעל עם מים ומבריש שיניים בתערובת.

טיפים לשמירה על שיניים לבנות

בנוסף לשימוש בתרופות ביתיות כדי להלבין את השיניים, ישנם עוד כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לשמור על השיניים הלבנות שלך.כמה טיפים לשמירה על שיניים לבנות כוללות:

  • הברש באופן קבוע: הקפד לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום כדי להסיר חלקיקי מזון ולוח העלולים לגרום להכתים.
  • חוט דנטלי מדי יום: חוט דנטלי עוזר להסיר חלקיקי מזון והצטברות פלאק העלולה לגרום להכתים.
  • הימנע מאוכלים בגורמי כתמים: אוכלים ומשקאות כמו קפה, תה ויין אדום עלולים לגרום להכתים.נסה להגביל את הצריכה שלך של המאכלים והמשקאות האלה.
  • השתמש במשחת שיניים הלבנת: משחת שיניים הלבנה יכולה לעזור להסיר כתמי שטח ולהשאיר את השיניים שלך למראות לבנות.
  • הימנע מעישון: עישון עלול לגרום להכתים ושינוי צבע השיניים שלך.

שאלות נפוצות על שיניים לבנות – 18 תרופות ביתיות מרגיעות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופה ביתית להלבנת שיניים?

א: עדיף להשתמש בתרופות ביתיות כדי להלבין את השיניים לא יותר מפעם בשבוע.כמה סעדים עשויים להיות קשים מכדי להשתמש יותר מפעם בשבוע, ולכן עדיף לדבר עם רופא השיניים שלך על התדירות שאתה צריך להשתמש בתרופה מסוימת.

מסקנה

שיש שיניים לבנות יכול לגרום לך להרגיש אטרקטיבי יותר ובטוח יותר.לרוע המזל, טיפולי הלבנת שיניים מקצועיים יכולים להיות יקרים וקשים בשיניים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות טבעיות שיכולות לעזור לכם להשיג שיניים לבנות יותר ללא הקשיחות או ההוצאה.סודה לשתייה ולימון, חומץ תפוחים, משחת תות, שמן קוקוס, מי חמצן ופחם מופעל הם חלק מהתרופות הביתיות הפופולריות והיעילות ביותר להלבנת שיניים.בנוסף לשימוש בתרופות ביתיות, חשוב לצחצח ולחוט דנטלי באופן קבוע, להגביל אוכלים ומשקאות הגורמים לכתם, להשתמש במשחת שיניים הלבנה ולהימנע מעישון.בעזרת טיפים ותרופות ביתיות אלה, תוכלו להשיג שיניים לבנות יותר באופן טבעי ובבטיחות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן