דף הבית » תרופות סבתא » בטן נפוחה וכואבת – 7 תרופות של סבתא ריפוי וסודית סודית
dddf dadaddd ddbddddaa  daadaddaddaa dadc daddaad daddadd

בטן נפוחה וכואבת – 7 תרופות של סבתא ריפוי וסודית סודית

בטן נפוחה וכואבת – 7 תרופות ריפוי וסבתא סודית

סבל מקיבה נפוחה וכואבת יכול להיות לא נוח ומביך.למרות שיש הרבה תרופות ללא מרשם זמינות, הן יכולות להזיק יותר מתועלת מכיוון שהן יכולות לגרום לתופעות לוואי, כמו כיבי בטן, או לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות שאתה עלול לקחת.במקום זאת, נסה כמה מהתרופות של סבתא אלה שהם בטוחים, קלים וטבעיים.

תה תוצרת בית

כוס תה תוצרת בית היא אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לבטן נפוחה וכואבת.זה יכול לעזור להרגיע את הבטן ולהפחית את הנפיחות.להכנת התה, מערבבים 1 כפית זרעי שומר, כפית קינמון 1 וכפית פלפל שחור בכוס מים רותחים.מכסים את הספל ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.

ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.דבש, לעומת זאת, מסייע בהפחתת הדלקת והסיוע בעיכול.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית 1 של ג’ינג’ר מגורד טרי וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום כדי לקבל הקלה מבטן נפוחה וכואבת.

תה כמון ותה מנטה

כמון ונענע משמשים בדרך כלל במטבח ההודי, אך ניתן להשתמש בהם גם לטיפול בבטן נפוחה וכואבת.להכנת התה, מערבבים 1 כפית זרעי כמון, כפית עלי מנטה, וכפית פלפל שחור בכוס מים רותחים.מכסים את הספל ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.

טיפ ייחודי ומועיל

שתו הרבה מים לאורך היום כדי לעזור להפחית את הנפיחות ושומרים על בריאות הבטן.

לימון ודבש

ידוע כי לימון הוא מכשיר ניקוי רעלים טבעי ומסייע בהפחתת הנפיחות.דבש הוא חיטוי טבעי ויכול להרגיע את הבטן.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כפית מיץ לימון סחוט טרי וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום כדי לקבל הקלה מבטן נפוחה וכואבת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע כתרופה יעילה לבטן נפוחה וכואבת.זה עוזר לאזן את החומציות של הקיבה ועוזר להפחית את הנפיחות.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום כדי לקבל הקלה מבטן נפוחה וכואבת.

תה קמומיל

קמומיל ידוע כמרגיע טבעי ועוזר להרגיע את הבטן.להכנת התה, הוסף 1 כפית פרחי קמומיל לכוס מים רותחים.מכסים את הספל ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.

זרעי שומר

ידוע שזרעי שומר הם משתן טבעי ועוזרים להפחית את הנפיחות.כדי להכין תרופה זו, לעסוק כפית זרעי שומר לאחר כל ארוחה.זה יעזור להפחית את היווצרות הגז והנפיחות.

בטן נפוחה וכואבת יכולה להיות מעצבנת ולא נוחה.אך בעזרת הסעדים הטבעיים והסבתא הללו, תוכלו לקבל הקלה מהכאב והנפיחות ללא תופעות לוואי.אז בפעם הבאה שתסבלו מבטן נפוחה וכואבת, נסה את אחת מהתרופות הללו.

ריפוי תרופות צמחים

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות כולל כאבי בטן.ישנם עשבי תיבול רבים שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לבטן נפוחה וכואבת.להלן כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר למצב זה:

1.קמומיל

קמומיל הוא עשב הרגעה קלה ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את כאבי הבטן ונפיחות.זה יכול להילקח כתה או משמש כפולטיס המופעל ישירות על הבטן.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב אנטי דלקתי חזק שניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או לאכול באוכל.

3.מנטה

מנטה הוא עשב מרגיע שיכול לעזורהרפו את מערכת העיכול והפחיתו את כאבי הבטן.ניתן לקחת אותו כתה או לאכול באוכל.

4.שומר

שומר הוא עשב אנטי -פסמודי שיכול לעזור להרפות את מערכת העיכול ולהפחית את כאבי הבטן.ניתן לקחת אותו כתה או לאכול באוכל.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או לאכול באוכל.

6.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או לאכול באוכל.

7.שן הארי

שן הארי הוא עשב משתן שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן לקחת אותו כתה או לאכול באוכל.

סודות הסבתא

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.להלן כמה מהסודות הנפוצים ביותר לטיפול בבטן נפוחה וכואבת:

  • שתיית מים חמים עם דבש ולימון
  • אכילת בננה או תפוח להפחתת דלקת
  • החלת דחיסה חמה על הקיבה
  • שתייה תה ג’ינג’ר חם
  • אכילת כמות קטנה של שיבולת שועל
  • שתיית תה קמומיל
  • החלת עוף של כורכום ודבש על הקיבה

סעדים אלה כולם בטוחים וטבעיים ויכולים לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לבטן נפוחה וכואבת.

סיכום

ניתן לטפל בבטן נפוחה וכואבת במגוון תרופות טבעיות וצמחי מרפא.תרופות צמחיות כמו קמומיל, ג’ינג’ר, מנטה, שומר, שורש ליקריץ, כורכום ושן הארי יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב.הסבתות העבירו גם תרופות סודיות כמו שתיית מים חמים עם דבש ולימון, מרחמים קומפרסים חמים ואכילת בננה או תפוח כדי להפחית את הדלקת.סעדים אלה כולם בטוחים וטבעיים ויכולים לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לבטן נפוחה וכואבת.

שאלות נפוצות

מהי קיבה נפוחה וכואבת?

בטן נפוחה וכואבת היא מצב המאופיין בכאבי בטן ונפיחות.מצב זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו עיכול, אלרגיות למזון או זיהומים.

מהן כמה תרופות טבעיות לבטן נפוחה וכואבת?

כמה תרופות טבעיות לבטן נפוחה וכואבת כוללים שתיית מים חמים עם דבש ולימון, מריחת קומפרס חם על הקיבה, שתיית תה קמומיל ואכילת בננה או תפוח כדי להפחית את הדלקת.ניתן להשתמש גם בתרופות צמחיות כמו קמומיל, ג’ינג’ר, מנטה, שומר, שורש ליקריץ, כורכום ואנליון להפחתת דלקת וכאב. למידע נוסף על כאבי בטן בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן