דף הבית » תרופות סבתא » טיפול באקזמה – 9 התרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וזולים

טיפול באקזמה – 9 התרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וזולים

טיפול באקזמה: 9 התרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וזולים

לחיות עם אקזמה יכול להיות אתגר.זהו מצב עור כרוני הגורם לעור מגרד, אדום ומודלק.אם לא מטופלים, זה יכול להוביל לזיהומים חמורים.אמנם אין תרופה לאקזמה, אך ישנם המון טיפולים העומדים לסייע בניהול הסימפטומים.טיפול פופולרי אחד הוא להשתמש בתרופות של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים וזולים.

לא רק שהתרופות הללו קלות לעיתים קרובות, אלא שהן גם נוחות.בנוסף, הם נושאים פחות סיכונים מאשר תרופות מרשם ופחות סיכוי לגרום לתופעות לוואי לא נוחות.להלן 9 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לאקזמה.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול באקזמה.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחית דלקת וגרד בגלל התכונות הטבעיות האנטיבקטריאליות, האנטי -פטרייתיות והאנטי -ויראליות שלה.דבש מיושם לרוב ישירות על העור, אך ניתן ליטול אותו דרך הפה.

שמן זית

שמן זית הוא מרכיב פופולרי בסעדים של סבתא רבים לאקזמה.ההערכה היא כי היא עוזרת להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.יש למרוח שמן זית ישירות על העור ולהשאיר אותו 20 דקות לפני שנשטף.

טיפ

בעת שימוש בשמן זית לאקזמה, בחרו בשמן זית כתית או כביסה קרה.סוגים אלה של שמן זית אינם מזוקקים ופחות סביר להכיל זיהומים שעלולים לעצבן עוד יותר את העור.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מרכיב פופולרי נוסף המשמש לטיפול באקזמה.ההערכה היא כי היא מסייעת להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת כתוצאה מהתכונות האנטיבקטריאליות, האנטי-פטרייתיות והאנטי דלקתיות שלו.יש למרוח שמן קוקוס ישירות על העור ולהשאיר אותו 20 דקות לפני שנשטף.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לאקזמה.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת וגרד בגלל התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי שלה.יש לדלל את חומץ סיידר תפוחים במים לפני שהם מיושמים ישירות על העור.

אלוורה

אלוורה הוא מרכיב פופולרי בסעדים של סבתא רבים לאקזמה.ההערכה היא כי היא עוזרת להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת בגלל התכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלו.ניתן ליישם אלוורה ישירות על העור או לקחת דרך הפה.

OATMEAL


שיבולת שועל היא מרכיב פופולרי בסעדים של סבתא רבים לאקזמה.ההערכה היא כי היא עוזרת להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-מטען שלו.שיבולת שועל צריכה להיות נטחנת לאבקה לפני שתוסיף למי אמבטיה.

קמומיל

קמומיל הוא מרכיב פופולרי בסעדים של סבתא רבים לאקזמה.ההערכה היא כי היא מסייעת להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען.ניתן לברר את קמומיל לתה ולהחיל ישירות על העור או להילקח דרך הפה.

לבנדר

לבנדר הוא מרכיב פופולרי בסעדים של סבתא רבים לאקזמה.ההערכה היא כי היא עוזרת להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד בגלל התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי שלו.ניתן ללבוש לבנדר לתה ולהחיל ישירות על העור או להילקח דרך הפה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מרכיב פופולרי בסעדים של סבתא רבים לאקזמה.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת וגרד בגלל התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי שלה.יש לערבב סודה לשתייה עם מים לפני שהם מיושמים ישירות על העור.

לחיות עם אקזמה יכולים להיות קשים, אך עם הטיפולים הנכונים ניתן לנהל אותה.הסעדים של סבתא המבוססים על מרכיבים טבעיים וזולים הם אפשרות נהדרת למי שמחפש דרך נוחה ובטוחה לנהל את הסימפטומים שלהם.בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, ישנם מרכיבים טבעיים רבים אחרים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בטיפול באקזמה.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה טיפולים חדשים.

6.סיידר תפוחיםחומץ

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית לטיפול במספר מחלות, כולל אקזמה.החומצות הטבעיות הקיימות בחומץ סיידר תפוחים יכולות לעזור לרפא ולהפחית את הדלקת הקשורה לאקזמה.כדי להשתמש בו כטיפול, מערבבים 1-2 כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאר אותו לייבוש למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.עשה זאת 1-2 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והאודם של האקזמה.זה גם עוזר להרטיב את העור להפחתת היובש.כדי להשתמש בו כטיפול, פשוט מרחי קצת שמן קוקוס על האזור הנגוע ועסה אותו בעדינות.השאר אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו במים קרים.עשה זאת 1-2 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את הנפיחות, האדמומיות והגרד הקשורים לאקזמה.כדי להשתמש בו כטיפול, מערבבים כפית סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.שטפו אותו במים קרים וחזרו על זה 1-2 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שיבולת שועל

ל- Oatmeal יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לאקזמה.כדי להשתמש בו כטיפול, מערבבים מעט שיבולת שועל עם מים והפעילו אותם על האזור הפגוע.השאירו את התערובת במשך 15 דקות לפני שטיפתם במים קרים.עשה זאת 1-2 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

אקזמה היא מצב עור שיכול להיות קשה לטיפול בו.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים וזולים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני האקזמה.תשעת הסעדים של סבתא שנדונו במאמר זה מבוססים כולם על מרכיבים טבעיים וזולים והוכחו כיעילים לטיפול באקזמה.

שאלות נפוצות

ש: מהי אקזמה?

ת: אקזמה היא מצב עור המאופיין בעור יבש, מגרד ומודלק.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל גנטיקה, אלרגיות, לחץ וגירויים סביבתיים.

ש: האם יש תרופות טבעיות לאקזמה?

ת: כן, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול באקזמה.חלק מהתרופות הללו כוללות חומץ תפוחים, שמן קוקוס, סודה לשתייה ושיבולת שועל.סעדים אלה מבוססים כולם על מרכיבים טבעיים וזולים והוכחו כיעילים לטיפול באקזמה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן