דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באצבעות – 12 תרופות סבתות מומלצות ומרגיעות
dddddd dddaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddedcdaddaa d

זיהום באצבעות – 12 תרופות סבתות מומלצות ומרגיעות

קבלת זיהום באצבעות יכולה להיות חוויה כואבת ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות ששימשו במשך דורות לטיפול בתסמינים ולהפחתת אורך הזיהום.במאמר זה נחקור 12 תרופות של סבתא מומלצות ומרגיעות לזיהומים באצבעות.

1.מי מלח הספיגה

הספיה של מי מלח היא דרך פשוטה ויעילה לטיפול בזיהום באצבעות.כדי לגרום לספוג, להמיס כפית מלח אחת בכוס מים חמים.משרים את האצבע המושפעת במשך 10-15 דקות מספר פעמים ביום.מי המלח מסייעים להוציא כל מוגלה או חיידקים מהזיהום ולהפחית נפיחות ודלקת.

2.הדבק כורכום

משחת כורכום היא תרופה ביתית מסורתית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בזיהומים באצבעות.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת למאבק בזיהום.כדי להכין את העיסה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה עבה.החל את העיסה על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור על מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

אם משחת הכורכום עבה מדי או יבשה, אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמן זית או קוקוס כדי להקל על המריחה.

3.דבש

דבש גולמי הוא תרופה טבעית עוצמתית לטיפול בזיהומים באצבעות.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות המסייעות במאבק בזיהום ולהפחתת דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בדבש כטיפול, החל כמות קטנה של דבש גולמי על האזור הפגוע וכיסוי עם תחבושת.השאירו את הדבש במשך מספר שעות וחזרו לפי הצורך.

4.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיביוטיקה שהופכות אותו לתרופה יעילה לטיפול בזיהומים באצבעות.כדי להשתמש בשום, לרסק כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור הנגוע.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חלק שני: הסעדים של סבתא לזיהומי אצבעות

דלקות אצבעות יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות שסבתא שלך אולי חלקת איתך שיכולה לעזור.תרופות אלה שימשו במשך דורות לטיפול בזיהומים באצבעות והם עדיין נחשבים ליעילים כיום.להלן 12 תרופות של סבתא מומלצות ומרגיעות לטיפול בזיהומים באצבעות.

1.הדבק כורכום

משחת כורכום היא אחד התרופות הפופולריות ביותר לזיהומים באצבעות.לכורכום יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-פטריות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לאידיאלי לטיפול בזיהומים.כדי להכין את העיסה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הנגוע והשאיר אותו כ- 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שום

שום שימש זה מכבר לטיפול בזיהומים כתוצאה מתכונותיו האנטיבקטריאליות, האנטי -פטריות והאנטי -ויראליות.כדי להשתמש בשום לזיהומי אצבעות, ריסקו כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור הנגוע.השאר את העיסה דולקת למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה לזיהומים באצבעות בגלל תכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כף שמן זית או שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור הנגוע והשאירו אותה 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.קומפרס חם

דחיסה חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקות אצבעות.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית נקייה במים חמים ולהסתובב.החל את הדחיסה על האזור הנגוע למשך 10 עד 15 דקות.

5.דבש

לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות וגם אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לזיהומים באצבעות.כדי להשתמש בדבש, ערבבו כף אחת של דבש גולמי ואורגני עם כפית אחתn של אבקת כורכום.מרחו את התערובת על האזור הנגוע והשאירו אותה 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה יעילה לזיהומי אצבעות בגלל תכונותיו האנטי -פטרייתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הנגוע למשך 10 עד 15 דקות.

7.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחתת דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקות אצבעות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של יוגורט רגיל ושומן מלא עם כפית אחת של אבקת כורכום.מרחו את התערובת על האזור הנגוע והשאירו אותה 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.אלוורה

אלוורה היא תרופה יעילה לזיהומים באצבעות כתוצאה מהתכונות האנטי דלקתיות והאנטי-מיקרוביאליות שלה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ל אלוורה עם כפית אחת של אבקת כורכום.מרחו את התערובת על האזור הנגוע והשאירו אותה 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.מי מלח משרים

השריית מי מלח יכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים כתוצאה מדלקות אצבעות.כדי להכין את הספיגה, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.משרים את האצבע הנגועה בתערובת למשך 10 עד 15 דקות.

10.עלים נאים

עלי נם שימשו זה מכבר לטיפול בזיהומים באצבעות כתוצאה מתכונותיהם האנטיבקטריאליות והנטי -פטריות.כדי להשתמש בעלים של נם, הרתיחו קומץ עלי נים בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר לפני שמריחים אותו על האזור הנגוע.

11.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה לזיהומי אצבעות בגלל תכונותיו האנטי -פטרייתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם כפית אחת של אבקת כורכום.מרחו את התערובת על האזור הנגוע והשאירו אותה 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה יעילה לזיהומים באצבעות בגלל תכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים.לְהַשְׁרוֹת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן