דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה לחתולים – 20 תרופות וסודות מטבח של סבתא

אלרגיה לחתולים – 20 תרופות וסודות מטבח של סבתא

התגובה האלרגית לחתולים: 20 תרופות וסודות של סבתא

לאנשים עם אלרגיות לחתולים החיים יכולים להיות מאתגרים למדי.התגובה האלרגית גורמת לתגובה של מערכת החיסון העלולה לגרום לתסמינים דמויי קדחת חציר, עיטוש ועיניים מימיות.למרבה המזל, ישנם כמה פתרונות פשוטים שיכולים לעזור לך להתמודד עם אלרגיה לחתולים שלך ולשפר את איכות חייך.

חתולים מייצרים חלבון שנקרא FEL D 1 ברוק שלהם, בפרווה ובקשת.זה מה שמעורר תגובה אלרגית אצל אלה הרגישים לה.כאשר אדם חווה תגובה אלרגית לחתולים, זה לרוב בגלל שהוא נושם בחלבון FEL D 1.

הדרך הטובה ביותר להפחית את הסימפטומים של אלרגיה לחתולים היא להפחית את החשיפה לאלרגן.עם זאת, זה לא תמיד אפשרי כשמגיעים עם חתולים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של אלרגיה לחתולים.להלן 20 מתרופות וסודות המטבח של סבתא להפחתת הסימפטומים של אלרגיה לחתולים:

1.שמור על חלונות סגורים

אחד הפתרונות הפשוטים והיעילים ביותר להפחתת הסימפטומים של אלרגיה לחתולים הוא לשמור על סגירת החלונות שלך.זה מונע מחלקיקי ה- FEL D 1 להיכנס לבית, כמו גם להפחית את כמות האבקה ואלרגנים אחרים להיכנס לבית.

2.השתמש במטהר אוויר

השקעה במטהר אוויר יכולה לעזור להפחית את כמות האלרגנים בבית.מטהרי אוויר מגיעים במגוון גדלים וניתן להתאים אותם כדי לסנן אלרגנים שונים.הקפד לבחור אחד עם מסנן אוויר חלקיקי יעיל גבוה (HEPA), מכיוון שזה יעזור ללכוד את החלקיקים הקטנים ביותר, כולל חלבון FEL D 1.

3.שנה את מסנני האוויר שלך

שינוי מסנני האוויר שלך באופן קבוע חיוני להפחתת אלרגנים בבית.יש לשנות מסנני אוויר כל שלושה חודשים, או בתדירות גבוהה יותר אם יש לך חיות מחמד.זה יעזור להפחית את כמות האלרגנים באוויר ולשפר את איכות האוויר.

4.ואקום באופן קבוע

ואקום באופן קבוע הוא דרך נהדרת להפחית את כמות האלרגנים בבית.הקפד להשתמש בשואב אבק עם פילטר HEPA, מכיוון שזה יעזור ללכוד את החלקיקים הקטנים ביותר.שטיחי ואקום, ריהוט, וילונות ובדים אחרים כדי להפחית את כמות האלרגנים בבית.

5.שוטפים מצעים וילונות באופן קבוע

שטיפת מצעים וילונות באופן קבוע תעזור להפחית את כמות האלרגנים בבית.השתמש בחומר ניקוי נטול ניחוחות וצבעים, מכיוון שאלו יכולים לעורר תגובות אלרגיות.הקפידו לשטוף פריטים במים חמים ולייבש אותם על הגדרת החום הגבוהה ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל:

השתמש בכיסויים מוגנים לאלרגן על מזרונים, כריות ופריטים אחרים שעשויים לבוא במגע עם חתולים.זה יעזור להפחית את כמות האלרגנים שניתן להעביר מהחתול למצעים.

6.הרחק חתולים מחדר השינה

במידת האפשר, הרחק חתולים מחדר השינה שלך.זה יעזור להפחית את כמות האלרגנים בחדר השינה ולשפר את איכות האוויר.אם אינך מצליח להרחיק חתולים מחדר השינה, הקפד לאקום ולאבק את חדר השינה באופן קבוע.

7.השתמש במסנני HEPA על האוהדים

שימוש במסנן HEPA על מאווררים יעזור להפחית את כמות האלרגנים באוויר.זה יעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיה לחתולים ולשפר את איכות האוויר.

8.השתמש בשמנים אתרים

שימוש בשמנים אתרים יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיה לחתולים.שמנים אתריים לבנדר, מנטה ואקליפטוס הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיה לחתולים.

9.השתמש בשטיפת מי מלח

שימוש בשטיפת מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הסימפטומים של אלרגיה לחתולים.מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את העיניים, האף והפה.

10.להתקלח חם

התקלחות חמה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיה לחתולים.הקיטור יכול לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.

11.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של

סיכום

מאמר זה מציע 20 תרופות וסודות מטבח של סבתא לאלרגיות לחתולים.החל משינויי אורח חיים לתרופות טבעיות, טיפים אלה יכולים לעזור להקל על הסימפטומים של אלרגיות חתוליות ולשפר את איכות חייך.בנוסף, הקוראים יכולים למצוא שאלות נפוצות קשורות לענות על שאלותיהם לגבי אלרגיות לחתולים וכיצד לטפל בהם.

אלרגיה לחתולים – 20 תרופות וסודות של סבתא של סבתא

אלרגיות לחתולים יכולות להיות מצב קשה ולא נוח לחיות איתו.התסמינים יכולים לנוע בין התעטשות ושיעול ועד עיניים מימיות ועור מגרד.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לנהל ולהפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.להלן 20 תרופות וסודות מטבח של סבתא לניהול אלרגיות לחתולים.

1.שנה את אורח החיים שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת הסימפטומים של אלרגיות לחתולים היא לבצע שינויים מסוימים באורח החיים שלך.לדוגמה, אתה יכול להימנע ממגע עם חתולים ולשמור על נקיית הבית והבגדים שלך כדי להפחית את החשיפה שלך לאלרגנים.בנוסף, אתה יכול לשמור על סגירת החלונות שלך כדי למנוע מאלרגנים להיכנס לביתך, ולהשתמש במטהר אוויר כדי להוציא אותם מהאוויר.

2.נסה תרופות טבעיות

ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.לדוגמה, חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את החסינות, ואילו דבש יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.בנוסף, אתה יכול לקחת פרוביוטיקה כדי להגביר את מערכת החיסון שלך ולהפחית את הדלקת.

3.אכלו דיאטה אנטי-אלרגית

אכילת דיאטה נגד אלרגיה יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.מזונות כמו סלמון, אגוזי מלך וברוקולי מכילים תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את החסינות.בנוסף, אכילת מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו זרעי פשתן וזרעי צ’יה, יכולה גם לסייע בהפחתת הדלקת.

4.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.מים עוזרים לשטוף רעלים ויכולים להפחית דלקת.בנוסף, זה יכול לעזור להרגיע את הגרון היבש ולספק הקלה מגרד ועטוף.

5.קח ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.זה יכול לעזור להגביר את החסינות ולהפחית את הדלקת, כמו גם להפחית את חומרת התגובה האלרגית.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את ייצור ההיסטמינים, האחראים לתגובות אלרגיות.

6.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר ושמן עץ התה יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.הם יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.בנוסף, הם יכולים לעזור להפחית את ייצור ההיסטמינים ולספק הקלה מגרד.

7.השתמש בתרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות יכולות להועיל גם בהפחתת הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.לדוגמה, ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את החסינות, ואילו קמומיל יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הגירוד.בנוסף, שורש ליקריץ יכול לעזור להפחית את ייצור ההיסטמינים ולספק הקלה מהתעטשות ושיעול.

8.להתקלח חם

התקלחות חמה יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.המים החמים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את ייצור ההיסטמינים ולספק הקלה מהתעטשות ושיעול.

9.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית דלקת ולהגביר את החסינות, כמו גם להפחית את חומרת התגובה האלרגית.בנוסף, זה יכול לסייע בהפחתת ייצור ההיסטמינים ולספק הקלה מגירוד והתעטשות.

10.השתמש בתמיסת מלח

שימוש בתמיסת מלח יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות לחתולים.פתרונות מלח יכולים לעזור לשטוף את האלרגENS והפחית דלקת.בנוסף, הם יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהעניק הקלה מגרד ועטוף.

11.התייחס לחיות המחמד שלך

אם יש לך חיות מחמד הגורמות לאלרגיות שלך, אתה יכול להתייחס אליהם כדי להפחית את הסימפטומים שלך.לדוגמה, אתה יכול להשתמש בשמפו לחיות מחמד נטולת אלרגן כדי להפחית את כמות האלרגנים בפרוותם ולשמור על פרוותם נקייה.בנוסף, אתה יכול להשתמש במגבוני חיות מחמד כדי להסיר אלרגנים מהפרווה שלהם ולהפחית את כמות האלרגנים בביתך.

12.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן