דף הבית » תרופות סבתא » הזעה מוגזמת של הידיים – 11 תרופות של סבתא אפקטיבית ואמינה

הזעה מוגזמת של הידיים – 11 תרופות של סבתא אפקטיבית ואמינה

כפות ידיים מיוזעות – 11 תרופות סבתות יעילות ואמינות

כפות ידיים מיוזעות יכולות להיות מביכות ולא נוחות.אם אתה אחד ממיליוני האנשים שחווים הזעה מופרזת של הידיים, אתה יודע כמה קשה להיות לנהל את הסימפטומים.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים יעילים ואמינים שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור לכם למצוא הקלה.כאן, ריכזנו 11 מהתרופות הטובות ביותר שסבתא שלך כנראה נהגה לטפל במצב זה.

1.תה מרווה

תה מרווה הוא תרופה מסורתית להזעה מוגזמת.זה משמש כמענק, מה שאומר שהוא עוזר להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.כדי לנסות את התרופה הזו, תלולות 1-2 כפיות של עלי מרווה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את העלים ושותים את התה, רצוי על בטן ריקה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע היטב ביתרונותיו הבריאותיים הרבים, כולל היכולת להפחית את ההזעה.החומציות בחומץ עוזרת לסגור את הנקבוביות ולהפחית את כמות הזיעה המיוצרת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1-2 כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתו אותו פעמיים ביום.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם למרוח חומץ תפוחים ישירות על הידיים שלך כדי להפחית את ההזעה.פשוט משרים כדור כותנה בחומץ ומרחי אותו על הידיים והכפות.השאירו אותו כעשר דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה להזעה מוגזמת של הידיים.זה עוזר להפחית את כמות הזיעה המיוצרת על ידי איזון בין רמת החומציות של העור.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית סודה לשתייה עם 2 כפות מים ליצירת משחה.מרחו את העיסה על הידיים והכפות הידיים והשאירו אותה כעשר דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

4.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות עיקריות שיכולות לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 כפות מיץ לימון טרי עם כוס מים פושרים.משרים כדור כותנה בתמיסה ומרחי אותו על הידיים והכפות.השאירו אותו כעשר דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

מה גורם להזיע מוגזם של הידיים?

הזעה מופרזת של הידיים, המכונה היפר-הידרוזיס של פלמאר, היא מצב הפוגע בכ- 2-3% מהאוכלוסייה.הגורם להזעה מוגזמת של הידיים אינו ידוע אך נחשב נגרם כתוצאה ממערכת עצבים אוהדת יתר.זה יכול להיות מופעל על ידי מגוון גורמים, כולל לחץ, חרדה, שינויי טמפרטורה ותרופות מסוימות.למרות שזה עלול להיות מסוכן, זה יכול להיות מביך ולא נוח, מה שמקשה על הפעילות היומיומית.

הסעדים של סבתא להזעה מוגזמת של הידיים

למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים יעילים ואמינים להזעה מוגזמת של הידיים.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות אלה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במצב זה ולהקל על הסימפטומים שלה.להלן 11 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא להזעה מופרזת של הידיים:

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.זה עובד על ידי הידוק העור וכיווץ הנקבוביות המייצרות זיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חומץ חלק אחד עם שני חלקים מים והחל אותו על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 10 דקות ואז לשטוף במים חמים.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזעה ולשלוט בריח הזיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שלוש טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

3.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שני חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את זה על fאו 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד -פירנט טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלק אחד מכשפה לוז עם שני חלקים ומורחים אותם על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

6.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים מיץ עגבניות חלק אחד עם שני חלקים מים והחל אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים מיץ תפוחי אדמה חלק אחד עם שני חלקים מים והמרחו אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

8.אלוורה

אלוורה היא נוגד -פירנט טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים ג’ל אלוורה חלק אחד עם שני חלקים ומורחים אותם על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

9.אבקת לוז ומכשפה

אבקת לוז ומכשפה יכולים לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד לוז מכשפה ואבקת אלום חלק אחד והפעילו אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

10.קורנפלור

קורנפלור הוא נוגד -פסירנט טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים קורנפלור חלק אחד עם שני חלקים ומורחים אותם על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

11.מרווה

מרווה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים מרווה חלק אחד עם שני חלקים מים והפעילו אותם על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

סיכום

הזעה מוגזמת של הידיים, המכונה היפר -הידרוזיס של דקל, היא מצב שמשפיע על אחוז קטן של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן