דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בוהן – 23 תרופות של סבתא מצוינת ומשמעותית
ddcdadaa ddddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa ddedadeda

דלקת בוהן – 23 תרופות של סבתא מצוינת ומשמעותית

כאב ודלקת בוהן יכולים להיות מאוד לא נוחים ויכולים להפריע לפעילויות היומיומיות.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות בהן סבתות השתמשו במהלך השנים כדי לטפל בבעיה.מאמבטיות רגליים פשוטות וכלה בטיפולים מורחבים יותר, ישנם 23 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות לטיפול בדלקת הבוהן.

קומפרס צמחים

סבתות השתמשו באופן מסורתי בקומפרס צמחים לטיפול בדלקת בוהן.לצורך תרופה זו, תלול קומץ עשבי תיבול כמו קמומיל, לבנדר או מנטה במים חמים במשך רבע שעה.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך רבע שעה פעמיים ביום.

אמבטיות רגליים

אמבטיות רגליים הן תרופה פשוטה ועם זאת יעילה לטיפול בדלקת הבוהן.מלאו אגן במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.משרים את כף הרגל המושפעת במשך עשרים דקות, פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את דלקת הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת פלפל קאיין עם כף שמן זית אחת ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו לחמש דקות ואז שטפו במים חמים.

טיפ

כדי להקל על כאבים ודלקת, שילב כפית אחת של אבקת פלפל קאיין עם כף אחת של חומץ תפוחים וכף דבש אחת.החל על האזור המושפע והשאיר רבע שעה לפני השטיפה במים חמים.

שום

שום הוא תרופה טבעית יעילה להפחתת דלקת הבוהן.כל שעליך לעשות הוא לרסק ציפורן שום אחד ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך רבע שעה ושטפו במים חמים.

מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כוס אחת של מלח אפסום עם שתי כוסות מים חמים וספגו את כף הרגל המושפעת במשך עשרים דקות.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת של הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחת וספגו את האזור המושפע במשך עשרים דקות.

כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת של הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף שמן זית אחת ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך רבע שעה ושטפו במים חמים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת של הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כף שמן זית אחת ומורחים את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו למשך רבע שעה ושטפו במים חמים.

שמן קיק

שמן קיק הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת של הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של שמן קיק עם כף שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך רבע שעה ושטפו במים חמים.

עלי סלרי

עלי סלרי הם תרופה מסורתית לטיפול בדלקת בוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, טחון קומץ עלי סלרי לעיסה והחל אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך רבע שעה ושטפו במים חמים.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת של הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של שמן חרדל עם כף שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך רבע שעה ושטפו במים חמים.

הסעדים של סבתא לדלקת הבוהן

דלקת בוהן יכולה להיות כואבת ולא נוחה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את אי הנוחות.נעשה שימוש בתרופות של סבתאלדורות לטפל במגוון מחלות, ודלקת הבוהן אינה יוצאת דופן.להלן 23 סעדים של סבתא מצוינים ומשמעותיים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת של הבוהן.

1.אמבטיה מלח אפסום

נטילת אמבטיה מלח של אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת של הבוהן.כל שעליך לעשות הוא להוסיף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג את כף הרגל המושפעת למשך 15 דקות.מלח אפסום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על אי הנוחות.

2.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת הכאב.אתה יכול להשתמש בשקית ירקות קפואה, דחיסה קרה או אפילו קוביית קרח עטופה במגבת.החל את חבילת הקרח על הבוהן המודלקת עד 15 דקות מספר פעמים ביום.

3.הדבק כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להרגיע את אי הנוחות הקשורה לדלקת הבוהן.לייצור משחת כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה עבה.החל את העיסה על הבוהן המושפעת והשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בבהלה.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.Apple Cider Vinearg Soak

השריית הבוהן המושפעת בתמיסה של חומץ תפוחים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.מערבבים 1 כוס חומץ תפוחים עם 2 כוסות מים חמים ומשרות את הבוהן למשך 15 דקות.חזור על הספוג מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הסעדים של סבתא אחרים לדלקת הבוהן

  • קאיין פלפל פלפל
  • הדבק שום
  • מיץ לימון soak
  • עיסוי שמן זית
  • אלוורה ורה ג’ל
  • תה קמומיל
  • עיסוי שמן חרדל
  • עיסוי שמן קוקוס
  • עיסוי שמן עץ התה
  • הדבק זרעי כוסברה
  • עיסוי שמן אקליפטוס
  • עיסוי שמן קלנדולה
  • סודה לשתייה Soak
  • עיסוי שמן ציפורן
  • עיסוי שמן לבנדר
  • הדבק דבש
  • הדבק בזיליקום
  • דבק זרעי חילבה
  • מיץ מלפפונים soak
  • חומץ סגול
  • הדבק קינמון

ניתן להשתמש בסעדים של סבתא אלו כדי להפחית את הדלקת בבהם ולהקל על אי הנוחות הקשורה אליו.עם זאת, אם הדלקת לא משתפרת או אם המצב מחמיר, עדיף להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות: מה דלקת הבוהן?

דלקת בוהן היא מצב בו הבוהן הופכת לאדומה, נפוחה וכואבת בגלל גירוי או זיהום.הגורמים השכיחים לדלקת הבוהן כוללים פציעה, זיהום ומצבים רפואיים בסיסיים.אם לא מטופלים, דלקת בוהן יכולה להוביל לסיבוכים חמורים יותר.

מסקנה

דלקת בוהן יכולה להיות כואבת ולא נוחה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.הסעדים של סבתא שימשו במשך דורות לטיפול במגוון מחלות, ודלקת הבוהן אינה יוצאת דופן.23 הסעדים של סבתא מצוינים ומשמעותיים המפורטים לעיל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן