דף הבית » תרופות סבתא » אף גדול – 10 תרופות של סבתא בריאה וחשובה
dda ddddc  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddd dddaddd

אף גדול – 10 תרופות של סבתא בריאה וחשובה

מהו אף גדול?

אף גדול הוא מצב המשפיע על גודל האף וצורתו.זה יכול להיגרם על ידי גורמים גנטיים, מצבים רפואיים בסיסיים או גורמים סביבתיים כמו אלרגיות.בעוד שאנשים רבים עם אפים גדולים מרוצים מהתכונות שלהם, חלקם עשויים לרצות להפחית את גודל האף שלהם בניתוחים פלסטיים.

הסעדים של סבתא להפחתת האף הגדול

הסעדים של סבתא הם לרוב פשוטים, טיפולים טבעיים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.להלן 10 תרופות של סבתא שיעזרו להפחית את גודל האף הגדול.

1. שאיפת סם

שאיפת קיטור היא אחד התרופות היעילות ביותר להפחתת גודל האף הגדול.זה עוזר לפתוח את מעברי האף ולהפחית דלקת.לשם כך, הרתיחו סיר מים ושופכים אותו לקערה גדולה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

2. APPLE CIDER VINEGR

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את גודל האף הגדול.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.שוטפים במים קרירים.

3. שמן EUCALYPTUS

שמן אקליפטוס הוא דמוקסטנט טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל האף הגדול.מוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס למים רותחים ושואפים את הקיטור למשך 10-15 דקות.לחלופין, תוכלו לערבב כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם שמן נשא ולהפעיל אותו על האזור הפגוע.

4. מיץ לימון

מיץ לימון הוא טבעי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל האף הגדול.מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ומשרתים כדור כותנה בתערובת.החל אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות ושטוף במים קרירים.

5. אלו ורה

אלוורה הוא אנטי-דלקתי טבעי קרם לחות שיכול לעזור להפחית את גודל האף הגדול.חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי ומורח אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים קרירים.

6. Turmeric

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את גודל האף הגדול.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים ליצירת משחה ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים קרירים.

7.Honey

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את גודל האף הגדול.מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ומשרות כדור כותנה בתערובת.החל אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות ושטוף במים קרירים.

8. שמן עץ טאה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את גודל האף הגדול.מוסיפים כמה טיפות שמן עץ התה למים רותחים ושואפים את האדים למשך 10-15 דקות.לחלופין, תוכלו לערבב כמה טיפות של שמן עץ התה עם שמן נשא ולמרוח אותו על האזור הפגוע.

9.Coconut Oil

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל האף הגדול.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים קרירים.

10. מיץ טומאטו

מיץ עגבניות הוא טבעי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל האף הגדול.מערבבים כף אחת של מיץ עגבניות עם כוס מים חמים ומשרתים כדור כותנה בתערובת.החל אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות ושטוף במים קרירים.

טיפ ייחודי ומועיל:

נסה להשתמש בשילוב של התרופות של סבתא אלה כדי להפחית את גודל האף הגדול שלך.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בהן באופן קבוע ועקבי.

התרופות של סבתא לאף גדול

סבתות היו מקור לחוכמה במשך מאות שנים, והתרופות שלהן לאף גדול אינן יוצאת דופן.להלן מבט על 10 תרופות של סבתא בריאה וחשובה שיכולים לעזור לצמצםe בגודל של אף גדול ולשפר את אסתטיקה בפנים.

1.שמנים טבעיים

השימוש בשמנים טבעיים הוא אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לאף גדול.ניתן לעסות שמנים כמו שמן קיק, שמן זית, שמן שקדים ושמן קוקוס כדי להפחית נפיחות ודלקת.התכונות האנטי דלקתיות של שמנים אלה יכולים לעזור להפחית את גודל האף ולמנוע את הגדלתו שוב.

2.הדבק חילבה

Fenugreek Paste הוא תרופה נוספת שנבדקה בזמן לאף גדול.כדי להכין את העיסה, טוחנים עלי חילבה טריים ומערבבים אותם במים.החל את העיסה על האף והשאיר אותו כ- 30 דקות.יש לשטוף את העיסה במים פושרים.תרופה זו יכולה להפחית נפיחות ודלקת באף ולשפר את צורתו.

3.אבקת אלמוג

אבקת סנדלו -עץ מאמינים גם שהיא מצמצמת את גודל האף הגדול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת אלמוג עם כפית אחת של מי ורדים.מרחו את התערובת על האף והשאירו אותה כ 20 דקות.שטפו במים פושרים.אבקת אלמוג ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והקירור, שיכולות לעזור להפחית את גודל האף.

4.הדבק כורכום

משחת כורכום היא תרופה נוספת שנבדקה בזמן לאף גדול.כדי להכין את העיסה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האף והשאיר אותו כ 20 דקות.שטפו במים פושרים.כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והרגיעה, שיכולות לעזור להפחית את גודל האף.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא התרופה הפופולרית של סבתא לאף גדול.אדים עוזרים לפתוח את הנקבוביות ולהפחית נפיחות באף.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים ומאדים והניחו את הפנים שלך מעל הקערה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את גודל האף ולשפר את צורתו.

הסעדים של סבתא נוספת לאף גדול

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לאף גדול.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מבצל טרי והחל אותו על האף.השאירו אותו כ 20 דקות ושטפו במים פושרים.למיץ בצל יש תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את גודל האף ולשפר את צורתו.

7.מיץ שום

מיץ שום ידוע גם כמפחית את גודל האף הגדול.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מציפורן שום טרי והמרח אותו על האף.השאירו אותו כ 20 דקות ושטפו במים פושרים.למיץ שום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את גודל האף ולשפר את צורתו.

8.דבש ומיץ לימון

דבש ומיץ לימון הוא התרופה הפופולרית של סבתא לאף גדול.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית דבש אחת עם כפית מיץ לימון.מרחו את התערובת על האף והשאירו אותה כ 20 דקות.שטפו במים פושרים.דבש ומיץ לימון יש תכונות אנטי דלקתיות וקירור, שיכולות לעזור להפחית את גודל האף ולשפר את צורתו.

9.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא תרופה נוספת שנבדקה בזמן לאף גדול.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ ממלפפון טרי והחל אותו על האף.השאירו אותו כ 20 דקות ושטפו במים פושרים.מיץ מלפפונים ידוע בתכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלו, שיכולים לעזור להפחית את גודל האף ולשפר את צורתו.

10.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא התרופה הסופית ברשימה זו.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מעלה אלוורה טרי ומרחי אותו על האף.עזוב את זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן