דף הבית » תרופות סבתא » איך לפתוח אף מחניק – 15 תרופות של סבתא טבעית לרגיעה
ddda dcdadaadd dda deddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dddad

איך לפתוח אף מחניק – 15 תרופות של סבתא טבעית לרגיעה

עונת הקרה והשפעת יכולה להיות זמן מנסה בשנה.אחד הסימפטומים הנפוצים והלא נוחים ביותר של מחלות אלה הוא אף מחניק שיכול להקשות על נשימה, לישון ואפילו לדבר.אמנם יש כמה תרופות ללא מרשם שיכולות לעזור, אך אנשים רבים מעדיפים לחפש תרופות טבעיות המספקות הקלה ללא כימיקלים קשים.במאמר זה נחקור חמש עשרה תרופות של סבתא טבעית לפתיחת אף מחניק ששימש במשך דורות.

להישאר לחות

כשאתה מתמודד עם אף מחניק, להישאר לחות זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות.זה עוזר לדלל את הריר ולשמור על לחות בדרכי הנשימה שלך, מה שיכול לעזור להפחית את העומס.שואפים לשתות לפחות 8 כוסות נוזלים בכל יום, ולדאוג להימנע ממשקאות המכילים קפאין.

אדים וחום

אדים וחום יכולים לעזור להפחית את העומס ולפתוח את מעברי האף.נסה להתקלח או לאמבטיה חמה ולנשום את הקיטור.אתה יכול גם לנסות להציב קומפרס חם על הפנים שלך כדי לראות אם זה עוזר.

שמור על לחות באוויר

אוויר יבש יכול להחמיר את העומס, ולכן חשוב לשמור על האוויר בביתכם לח.נסה להשתמש במכונת אדים או אפילו פשוט לשים סיר מים רותחים על הכיריים ולתת לו להתבשל.זה יעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את העומס.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא יכולים להיות דרך נהדרת לפתוח את מעברי האף ולהפחית את העומס.כמה עשבי תיבול טובים לנסות כוללים מנטה, קמומיל ואלדרברי.אתה יכול גם לנסות להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לתה שלך לקבלת דחיפה נוספת.

שטיפה של מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה לעזור להפחית את העומס ולפתוח את מעברי האף.פשוט מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ולהשתמש במזרק נורה כדי לשטוף את האף.עשה זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

משקאות חמים

משקאות חמים כמו תה, קפה וקקאו חם יכולים לעזור להפחית את העומס ולפתוח את מעברי האף.החום והאדים יכולים לעזור להרגיע את גרונכם ולהפחית את הדלקת.

מותק ולימון

דבש ולימון הם שניהם דמוקסטנטים טבעיים שיכולים לעזור לפתוח את מעברי האף שלך.מערבבים כפית דבש אחת עם כמה טיפות מיץ לימון ושותה אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמנים חיוניים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה יכולים לעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחתת העומס.הוסף כמה טיפות למפזר ונשם את הקיטור לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אוכל חריף

אכילת מזונות חריפים כמו פלפלי צ’ילי וחיזרת חזרת יכולה לעזור לפתוח את מעברי האף שלך ולהפחית את העומס.החום והחריפות יכולים לעזור להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.

H2: 15 התרופות של סבתא טבעית לפתיחת אף מחניק

1. הישאר לחות
2. אדים וחום
3. שמור על לחות באוויר
4. תה צמחים
5. שטיפת מי מלח
6. שתייה חמה
7. מותק ולימון
8. שמנים אתרים
9. אוכל חריף
10. בצל
11. שום
12. חומץ תפוחים
13. ג’ינג’ר
14. חילבה
15. שמן חרדל

H2: טיפ ייחודי ומועיל
דרך נהדרת לפתוח את מעברי האף שלך במהירות היא להתקלח חם ואז לעמוד במקלחת ולתת למים החמים לעבור על הפנים שלך.הקיטור והחום יעזרו להפחית את הדלקת ולפתוח את מעברי האף.

H3: כיצד להשתמש בתרופות אלה
בעת שימוש באחד מהתרופות הטבעיות הללו, חשוב לזכור את גופך ולהקשיב למה שהוא צריך.התחל עם תרופה אחת בכל פעם ותראה איך זה משפיע עליך.הקפידו לשתות שפע נוזלים ולקבל גם הרבה מנוחה.עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות, אתה יכול לקבל הקלה מהאף המחניק שלך תוך זמן קצר!

תרופות ביתיות לפתוח אף מחניק

אף מחניק יכול להוות מטרד אמיתי, במיוחד כאשר הוא מונע ממך לישון לילה טוב.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך לפתוח את קטעי האף שלך, כך שתוכל לנשום קל יותר.להלן 15 תרופות של סבתא טבעית להרפיה כדי לעזור לפתוח את האף המחניק.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחתמבין התרופות הביתיות הפופולריות ביותר לאף מחניק.לשם כך, פשוט הרתיחו קצת מים ושופכים אותם לקערה.לאחר מכן, קח מגבת וכיסו את הראש כשאתם נשענים מעל הקערה ושואפים את הקיטור.זה עוזר לשחרר כל ריר החוסם את מעברי האף שלך ועוזר לפנות את האף שלך.

2.קומפרס חם או קר

החלת דחיסה חמה או קר על הפנים שלך יכולה לעזור לפתוח את מעברי האף.קומפרסים חמים עוזרים לשחרר ריר, ואילו קומפרסים קרים עוזרים להפחתת דלקת וגודש.כדי להכין דחיסה חמה, פשוט להשרות מגבת במים חמים והחל אותה על הפנים שלך.להכנת דחיסה קר, מלאו תיק עם קרח כתוש והניחו אותו על הפנים.

3.טיפות האף מלוחים

ניתן להשתמש בטיפות באף מלח כדי לפתוח את מעברי האף ולשחרור ריר.לייצור תמיסת מלח, הוסף כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח התמוסס.לאחר מכן, השתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות מהפתרון לכל נחיריים.

4.נטי סיר

סיר נטי הוא מכשיר המשמש לשטוף מעברי האף שלך בתמיסת מלח.כדי להשתמש בו, מלא את הסיר בתמיסת מלח והטה את הראש מעל הכיור.לאחר מכן, הכניסו את זרבובית הסיר לנחירית אחת ושפכו בעדינות את התמיסה לנחיר השני.תמיסת המלח תעזור לשטוף כל ריר ולפתוח את מעברי האף.

5.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לפתוח את האף המחניק.כדי להשתמש בהם, פשוט הוסף כמה טיפות של שמן אתרי שנבחר לקערת מים חמים.לאחר מכן, קח מגבת וכיסו את הראש כשאתם נשענים מעל הקערה ושואפים את הקיטור.זה יעזור לשחרר כל ריר החוסם את מעברי האף שלך ולנקות את האף שלך.

6.לשתות הרבה מים

להישאר לחות הוא חלק חשוב בפתיחת האף המחניק שלך.כשאתה מיובש, הריר שלך הופך להיות עבה יותר וקשה יותר לנקות.שתיית מים רבים לאורך כל היום עוזרת לדלל את הריר ולהקל על הפינוי.

7.הימנע מאלרגנים

אם האף המחניק שלך נובע מאלרגיות, חשוב להימנע מהאלרגנים שמפעילים את הסימפטומים שלך.אלרגנים נפוצים כוללים אבק, אבקה, קשקשים לחיות מחמד ועובש.חשוב גם לשמור על ניקיון הבית שלך ונטול אבק ואלרגנים אחרים.

8.הימנע מגירויים

גורם שכיח נוסף לאף מחניק הוא חשיפה לגירויים.זה כולל דברים כמו עשן, כימיקלים וריחות חזקים.חשוב להימנע ככל האפשר על חומרים מגרים אלה כדי לעזור לפתוח את מעברי האף.

9.אכלו אוכל חריף

אכילת אוכל חריף עשויה לעזור לפתוח את האף המחניק שלך.מזונות חריפים עוזרים לדלל ריר ולהקל על הבהירות.תבלינים נפוצים כוללים פלפל קאיין, פלפל שחור וג’ינג’ר.

10.מכשיר אדים

שימוש במכשיר אדים בביתך יכול לעזור לפתוח את האף המחניק שלך.מכשיר האדים עוזר להוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור לשחרר כל ריר החוסם את מעברי האף שלך.

11.ריסוס האף

שעות נוספות, האף שלך יכול להיות צפוף בגלל ריר מוגזם.במקרה זה, ייתכן שיהיה מועיל להשתמש בתרסיס לאף כדי לנקות את האף.תרסיסי האף עוזרים להפחתת הדלקת ולשחרר ריר.

12.מקלחת חמה

התקלחות חמה יכולה לעזור לפתוח את האף המחניק.המים החמים עוזרים לפתוח את מעברי האף שלך ולשחרר כל ריר שעשוי לחסום אותם.

13.הימנע מקפאין

קפאין הוא ממריץ שיכול להפוך את מעברי האף שלך לצר יותר ולהקשות על הנשימה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן