דף הבית » תרופות סבתא » פתיחת אף מחניק – 23 הסעדים המשקמים והסודיים של סבתא
dadaadddaa dda deddadda  ddadadddd ddedadadeddd dddaddd

פתיחת אף מחניק – 23 הסעדים המשקמים והסודיים של סבתא

זה התרחשות נפוצה – אפים מחניקים.בין אם זה תוצאה של קר, אלרגיות, או סתם יום יבש במיוחד, אף מחניק יכול להיות מעצבן ולא נוח.אמנם יש המון דונסטסטנטים ללא מרשם, אך אנשים רבים לא רוצים ליטול תרופות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שהועברו לאורך הדורות-תרופות שאינן דורשות תרופות כלשהן.להלן 23 הסעדים המשקמים והסודיים של סבתא לפתיחת אף מחניק.

מי מלח

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לאף מחניק הוא לקחת תמיסת מלח (מי מלח).מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפה באף.זה יכול לעזור להסיר גירויים ממעברי האף שלך ולפתוח את דרכי הנשימה.

Steam

קיטור הוא גם דרך נהדרת לפתוח אף מחניק.אתה יכול לעשות אמבטיה חמה או מקלחת, או פשוט להחזיק את הפנים שלך מעל קערת מים חמים ולנשום באדים.זה יעזור לשחרר את הריר ולפתוח את מעברי האף.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפוך את הקיטור ליעיל יותר, הוסף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה או לבנדר למים.השמנים יעזרו לפתוח את דרכי הנשימה ולנקות את מעברי האף.

מכשיר אדים

שימוש בכוכב אדים יכול להועיל גם בפתיחת אף מחניק.מכשיר אדים יוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור לשחרר את הריר ולפתוח את דרכי הנשימה.

רצועות האף

רצועות האף הן רצועות דבק שניתן למקם על גשר האף כדי לעזור לפתוח את מעברי האף.רצועות אלה יכולות לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.

ריסוס האף

שימוש בתרסיס לאף מלח יכול להועיל גם בפתיחת אף מחניק.תרסיסים אלה יכולים לעזור לפנות את מעברי האף ולהקל על הנשימה.

נטי סיר

שימוש בסיר נטי הוא תרופה יעילה נוספת לאף מחניק.סיר נטי הוא סיר קטן עם זרבובית שניתן להשתמש בה כדי להשקות את מעברי האף בעזרת תמיסת מלח.זה יכול לעזור לפנות את מעברי האף ולפתוח את דרכי הנשימה.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר יכולים גם להועיל בפתיחת אף מחניק.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של השמן לקערת מים מהביל ושאיפה את הקיטור.זה יעזור לשחרר את הריר ולפתוח את דרכי הנשימה.

קומפרס חם/קר

שימוש בדחיסה חמה או קר יכול להועיל גם בפתיחת אף מחניק.כל שעליך לעשות הוא למרוח קומפרס חם על הפנים למשך מספר דקות, ואז לעבור לדחיסה קרה למשך מספר דקות.פעולה זו יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.

משקה חם

שתיית משקה חם כמו תה או מרק יכולה להועיל גם בפתיחת אף מחניק.חום המשקה יעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.

אוכל חריף

אכילת מזונות חריפים כמו פלפלי צ’ילי יכולה להועיל גם בפתיחת אף מחניק.חריפות האוכל תעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול להועיל גם בפתיחת אף מחניק.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו.זה יעזור לדלל את הריר ולהקל על הנשימה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת לאף מחניק.פשוט מערבבים כמה חתיכות ג’ינג’ר טרי בכוס מים חמים ושותים אותם.זה יעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.

שום

שום ידוע גם כיעיל בפתיחת אף מחניק.פשוט מערבבים כמה שיני שום בכוס מים רותחים ושותים אותם.זה יעזור לדלל את הריר ולפתוח את דרכי הנשימה.

שמן חרדל

הקלה על אף מחניק עם תרופות מסורתיות

כאשר אף מחניק אתה מרגיש צפוף ולא נוח, אנשים רבים פונים לתרופות מסורתיות כדי למצוא הקלה.הנה אRE 23 הסעדים המשקמים והסודיים של סבתא ששימשו במשך דורות לפתיחת אף מחניק:

1.Steam

אחת הדרכים היעילות ביותר לפתוח אף מחניק היא לשאוף קיטור.מרתיחים סיר מים, מוציאים אותו מהאש ומוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש והסיר ושאיפו את הקיטור למשך מספר דקות.

2.טיפות מלח

טיפות מלח עוזרות לריר דק ומקלות על זה לנקז מהאף.השתמש בתמיסת מלח ללא מרשם או הכינו משלכם על ידי ערבוב של 1/4 כפית מלח עם 8 גרם מים חמים.

3.נטי סיר

סיר נטי הוא תרופה איורוודית מסורתית לאף מחניק.מלאו את סיר הנטי בתמיסת מי מלח והטו את הראש מעל הכיור.סחטו את הפיתרון מהסיר ולנחיר אחד, ומאפשר לו להתנקז מהנחיריים האחר.

4.אוכל פיקנטי

אוכלים חריפים כמו פלפלים חמים, חזרת וחרדל יכולים לעזור לפתוח אף מחניק.אכילת אוכל חריף תגרום לאף שלך לרוץ, מה שיכול לעזור לפנות ריר ולפתוח את מעברי האף שלך.

5.מרק חם

מרק חם הוא תרופה קלאסית לאף מחניק.הקיטור מהמרק עוזר לפתוח את מעברי האף שלך והחום עוזר להרגיע את גרונך.

6.תה חם

תה חם יכול לעזור לפתוח אף מחניק.הקיטור והחום של התה יעזרו לדלל ריר ולהקל על הניקוז.

7.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר יכולים לעזור לפתוח אף מחניק.הוסף כמה טיפות של השמן לסיר מים מהבילים, או למרוח כמה טיפות ישירות על החזה שלך ושאף את הקיטור.

8.מקלחת חמה

להתקלח חם יעזור לפתוח אף מחניק.הקיטור מהמקלחת יכול לעזור לדלל ריר ולהקל על הניקוז.

9.מכשיר אדים

שימוש בכוכב אדים יכול לעזור לפתוח אף מחניק.האוויר הלח יעזור לדלל ריר ולהקל על הניקוז מהאף.

10.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור לפתוח אף מחניק.משרים מטלית במים חמים, סובבים אותו והניחו אותו על המצח והאף מספר דקות.

תרופות צמחיות לפתיחת אף מחניק

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לפתיחת אף מחניק.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר להקלה על גודש:

11.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר עוזר לפתוח אף מחניק על ידי דילול ריר ומקל על הניקוז.הכינו תה על ידי שורש ג’ינג’ר טרי בתבנית במים חמים או הוסיפו כמה טיפות שמן אתרי ג’ינג’ר לסיר מים מהבילים ושאפו את הקיטור.

12.שום

שום הוא תרופה פופולרית לאף מחניק.מרתיחים כמה שיני שום במים ומשתמשים במים כשטיפה באף.אתה יכול גם להכין תה על ידי סיבוב שום במים חמים ולשתות אותו לאורך כל היום.

13.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה יעילה לאף מחניק.מרתיחים כמה חתיכות שורש ליקריץ במים ושותים את התה לאורך כל היום.

14.Echinacea

ל- Echinacea תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור לפתוח אף מחניק.הכינו תה על ידי אכלייה תלולה במים חמים ושתייתו לאורך כל היום.

15.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לאף מחניק.מערבבים 1 כפית דבש עם כוס מים חמים ושותים אותם לאורך כל היום.

16.Mullein </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן