דף הבית » תרופות סבתא » אף יבש – 7 תרופות סבתות פופולריות ועתיקות
dda ddda  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddcdadddaa ddadaaddad

אף יבש – 7 תרופות סבתות פופולריות ועתיקות

מהו אף יבש?

אף יבש הוא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אקלים יבש, אלרגיות והצטננות.זה מאופיין בתחושת יובש וגרד באף, ויכול להיות די לא נוח.כאשר האף שלך יבש, זה יכול להיות קשה לנשום, ואתה עלול גם לחוות תחושת שריפה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על תסמיני האף היבש.

7 התרופות של סבתא פופולרית ועתיקה לאף יבש

1. ג’לי נפט: ג’לי נפט הוא תרופה יעילה לאף יבש, מכיוון שהיא מסייעת ללכוד לחות במעברי האף שלך.החל כמות קטנה של ג’לי נפט על הנחיריים שלך לפני השינה.

2. ספריי מלח: ריסוס מלח הוא תרופה פופולרית לאף יבש מכיוון שהוא מסייע לשמור על מעברי האף משומנים.ניתן לרכוש תרסיס מלח ללא מרשם, או שתוכלו להכין משלכם על ידי שילוב כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.

3. מכשיר אדים: מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על אוויר בביתכם לח, מה שיכול להפחית את אי הנוחות של האף היבש.הקפידו לשמור על ניקיון האדים נקי וחף מאבק וחלקיקים אחרים.

4. Steam: Steam יכול לעזור לפתוח את מעברי האף ולהקל על תסמיני האף היבש.הרתיחו סיר מים ואז מניחים מגבת מעל הראש ונושמים את הקיטור למשך מספר דקות.

5. שמן זית: שמן זית הוא תרופה טבעית לאף יבש.פשוט לחמם כמה טיפות שמן זית ומורחים אותו על הנחיריים שלך.

6. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את אי הנוחות של האף היבש.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של חומץ תפוחים לחצי כוס מים חמים ואז למרוח את התערובת על הנחיריים שלך.

7. דבש: דבש הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות של האף היבש.מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ואז מרחו את התערובת על נחיריכם.

טיפ:

בעת השימוש באחד מהתרופות המפורטות לעיל, הקפד להתחיל תחילה עם התרופה הקלה ביותר.זה יעזור להבטיח כי אינך מעצבן עוד יותר את מעברי האף.אם הסעדים הקלים יותר לא עובדים, אתה יכול לעבור לתרופות החזקות יותר.

מסקנה

אף יבש הוא מצב נפוץ ולא נוח שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות ויעילות ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על הסימפטומים הקשורים לאף יבש.ניתן להשתמש בג’לי נפט, ספריי מלח, מכשירי אדים, אדים, שמן זית, חומץ תפוחים ודבש כדי לספק הקלה מהיובש והגירוד הקשור למצב זה.הקפד להתחיל עם התרופה הקלה ביותר תחילה, ובמידת הצורך, לעבור לתרופות החזקות יותר.

תרופות ביתיות לאף יבש

אף יבש הוא מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך לקבל הקלה מהתסמינים של האף היבש.להלן שבעה תרופות פופולריות ועתיקות שהועברו מסבתות עד הדורות.

1.השקיה באף

השקיה באף היא תרופה יעילה לאף יבש.זה כרוך בשימוש בתמיסת מלח כדי לשטוף את מעברי האף ולהסיר כל מגרים שעלול לגרום ליובש.אתה יכול לרכוש תמיסת מלח ברוב בתי המרקחת או להכין משלך באמצעות כפית מלח בכוס מים חמים.השתמש במזרק נורה או בסיר נטי כדי לשטוף את התמיסה דרך מעברי האף.

2.קרם לחות

קרם לחות, כמו ג’לי נפט או שעוות דבורים, יכולים לעזור לשמור על מעברי האף לחות ולהפחית את תסמיני האף היבש.החל כמות קטנה של קרם הלחות על החלק הפנימי של הנחיריים.הקפד להשתמש במוצר שאינו תרופתי כדי להימנע מעצבן מעברי האף.

3.מכשירי אדים

מכשירי אדים הם דרך נהדרת להוסיף לחות לאוויר.זה יכול לעזור להפחית את היובש במעברי האף ולספק הקלה מתסמיני האף היבש.הקפד להשתמש במכשיר אדים שהוא APנוכח לגודל החדר ונקה אותו באופן קבוע כדי למנוע הצטברות של עובש וחיידקים.

4.מרססי האף

תרסיסי האף יכולים לעזור להרים את מעברי האף ולהפחית את תסמיני האף היבש.תרסיסי האף רבים ללא מרשם מכילים מרכיבים כמו מלח או גליצרין כדי לעזור לשמור על מעברי האף לח.הקפד לעקוב אחר ההוראות שעל החבילה ולהימנע משימוש בספריי במשך יותר משלושה ימים ברציפות.

תרופות צמחיות לאף יבש

בנוסף לתרופות ביתיות, ישנם גם מגוון של תרופות צמחיות לאף יבש שהועברו מסבתות עד הדורות.להלן ארבע תרופות צמחיות פופולריות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האף היבש.

1.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה צמחית פופולרית לאף יבש.הוא מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את מעברי האף.אתה יכול לקחת שורש ליקריץ כתה, כמוסה או תמיסתו.

2.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לאף יבש.הוא מכיל ריר, שהוא חומר דמוי ג’ל המסייע להרגיע ולהגן על הממברנות הריריות במעברי האף.אתה יכול לקחת שורש מרשמלו כתה, כמוסה או תמיסתו.

3.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה צמחית פופולרית לאף יבש.הוא מכיל ריר, המסייע להרגיע ולהגן על הממברנות הריריות במעברי האף.אתה יכול לקחת אלם חלקלק כתה, כמוסה או תמיסתו.

4.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה צמחית פופולרית לאף יבש.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בכל זיהומים חיידקיים העלולים לגרום ליובש.אתה יכול להשתמש בשמן אקליפטוס כשאיפת קיטור או למרוח אותו ישירות על מעברי האף.

סיכום

אף יבש הוא מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות וצמחי מרפא שיכולים לעזור להפחית את תסמיני האף היבש.השקיה באף, קרם לחות, מכשירי אדים ותרסיסי האף הם כולם תרופות ביתיות יעילות לאף יבש.תרופות צמחיות כמו שורש ליקריץ, שורש מרשמלו, אלם חלקלק ושמן אקליפטוס יכולים גם לעזור להפחית את היובש במעברי האף.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לאף יבש?

התרופה הטובה ביותר לאף יבש תהיה תלויה באדם ובגורם ליובש.השקיה באף, קרם לחות, מכשירי אדים ותרסיסי האף הם כולם תרופות ביתיות יעילות לאף יבש.תרופות צמחיות כמו שורש ליקריץ, שורש מרשמלו, אלם חלקלק ושמן אקליפטוס יכולים גם לעזור להפחית את היובש במעברי האף.

יכול להתייבש האף להיות סימן של א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן