דף הבית » תרופות סבתא » יובש הנחיריים-6 ללא מרשם ותרופות ישנות
dddda ddadddadddd  dcdcd dedadadd ddaadaddaddaa ddadaddaa

יובש הנחיריים-6 ללא מרשם ותרופות ישנות

נחירים יבשים ופרוכים: 6 ללא מרשם ותרופות ישנות

האם אתה סובל מנחיריים יבשים ופרוכים?האם הנחיריים שלך מרגישים מגרדים ומרגיזים?אם כן, אתה לא לבד.אנשים רבים חווים יובש של הנחיריים בגלל מגוון גורמים, כולל מזג האוויר, האלרגיות ואפילו השימוש בתרופות מסוימות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות העומדות לרשותכם שיעזרו לכם לנהל את אי הנוחות.במאמר זה נסתכל על 6 תרופות ללא מרשם ותיקים שיכולים לעזור לך להקל על היובש של הנחיריים שלך.

ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא תרופה נפוצה לבעיות עור רבות, כולל יובש של הנחיריים.זה עוזר ליצירת מחסום מגן על העור, למנוע אובדן לחות ולשמור על התייבשות העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’לי נפט על נחיריך פעמיים ביום, אחרי מקלחת או אמבטיה ובלילה לפני השינה.

תמיסת מלח

תמיסת מלח יעילה לטיפול ביובש של הנחיריים.זה עוזר להמיס ולהסיר כל קרום או פסולת מהנחיריים, כמו גם לחות את העור.קל להכין פיתרון מלח משלך בבית עם כמה מרכיבים פשוטים.פשוט מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים והשתמשו בבקבוק טפטפת או ריסוס כדי למרוח את הפיתרון על הנחיריים שלכם.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא נחירים יבשים ומגורים.זה גם עוזר לחות את העור, לשמור עליו רך וגמיש.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של ג’ל אלוורה עם כמה טיפות מים ומרחי אותו על הנחיריים שלך פעמיים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

עדיף להימנע משימוש בכל סוג של ריסוס או תרופות באף לטיפול ביובש של הנחיריים.מוצרים אלה יכולים לגרום לגירוי ויובש נוספים.היצמדו ללא מרשם תרופות ישנות לתוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה נוספת ליובש הנחיריים.זה עוזר ליצירת מחסום מגן על העור, למנוע אובדן לחות ולשמור על התייבשות העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח שמן קוקוס על נחיריך פעמיים ביום אחרי מקלחת או אמבטיה ובלילה לפני השינה.

גליצרין

גליצרין הוא חומר הומנט, כלומר הוא עוזר למשוך לחות לעור ולהשאיר אותו לחות.זהו גם טיפול יעיל ליובש הנחיריים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית גליצרין עם כמה טיפות מים ומרחי אותו על הנחיריים שלך פעמיים ביום.

vaseline

Vaseline הוא תרופה יעילה ליובש הנחיריים.זה עוזר ליצירת מחסום מגן על העור, למנוע אובדן לחות ולשמור על התייבשות העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח וזלין על נחיריך פעמיים ביום, אחרי מקלחת או אמבטיה ובלילה לפני השינה.

תרופות אלה ללא מרשם ותיקים יכולים לעזור להקל על היובש של נחיריכם ולשמור עליהם להרגיש בנוח ולייבש.עם זאת, אם הסימפטומים שלך נמשכים, עדיף להתייעץ עם הרופא או נותן שירותי הבריאות לקבלת ייעוץ וטיפול נוסף.

גורמים ליובש של הנחיריים

יובש הנחיריים יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל שינויים סביבתיים, אלרגיות או הצטננות.אוויר יבש, במיוחד בחודשי החורף, עלול לגרום לקרומי הריריות של האף להיות יבשים ומעצבנים.אלרגיות יכולות גם לגרום לנחיריים להיות יבשים ומגרדים בגלל ייצור יתר של הגוף של היסטמינים בתגובה לאלרגנים בסביבה.במקרים מסוימים, הצטננות עלולה לגרום גם לאף להיות יבש.חשוב לזהות את הגורם ליובש על מנת לטפל בו כראוי.

ללא מרשם ותרופות ישנות ליובש הנחיריים

ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם ותקנות ישנות שניתן להשתמש בהן לטיפול ביובש הנחיריים.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר:

מכשירי אדים

ניתן להשתמש במזכיני אדים כדי להפחית את היובש בנחיריים.על ידי הוספת לחות לאוויר, הממברנות הריריות של האף יכולות להיות יותר hyדירוג ופחות מגורה.חשוב לוודא כי מכשיר האדים נשמר נקי ונקי מחיידקים כדי למנוע גירוי נוסף.

ספריי מלח באף

ניתן להשתמש בתרסיס מלח באף כדי לעזור לחות את הנחיריים ולהפחית את הגירוי.הריסוס עוזר לדלל את הריר באף, מה שמקל על הנשימה.ניתן לרכוש תרסיסי מלח באף ללא מרשם או מקוון ממגוון מקורות.

רצועות האף

רצועות האף יכולות לעזור להפחית את היובש של הנחיריים על ידי פתיחת מעברי האף ומאפשרים לזרום יותר אוויר.זה יכול לעזור להפחית את הגירוי ולהקל על הנשימה.ניתן לרכוש רצועות האף ללא מרשם ברוב חנויות התרופות או ברשת.

Vaseline

ניתן ליישם וזלין על הנחיריים כדי לעזור להם לחות לחות.זה עובד על ידי יצירת מחסום בין האוויר לנחיריים, ובכך עוזר להפחית את כמות האוויר היבש שמגיע לקרומים הריריים.ניתן לרכוש את Vaseline ללא מרשם או ברשת.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה ישנה שניתן להשתמש בה להפחתת היובש של הנחיריים.על ידי שאיפת קיטור, הממברנות הריריות יכולות להיות מיובשות יותר ופחות מרגיזות.ניתן לבצע שאיפת קיטור עם קערה פשוטה של מים חמים או עם משאף קיטור מתמחה.

שטיפת האף

שטיפת האף היא תרופה ישנה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת היובש של הנחיריים.זה כרוך בשימוש בתמיסת מלח לניקוי הנחיריים ולהסיר כל מגרים או אלרגנים שעלולים לגרום ליובש.ניתן לעשות שטיפת האף בבית עם סיר נטי או מכשיר דומה.

שאלות נפוצות

מה אני יכול לעשות כדי להפחית את היובש של הנחיריים שלי?

ישנן מספר דרכים להפחתת היובש של הנחיריים.אלה כוללים שימוש במכונת אדים, באמצעות תרסיס מלח באף, באמצעות רצועות אף, החלת vaseline על הנחיריים, באמצעות שאיפת קיטור וביצוע שטיפת האף.

האם זה בטוח להשתמש בווזלין בנחירים שלי?

כן, זה בטוח להשתמש ב- Vaseline בנחירים כל עוד הוא מיושם בשכבה דקה.אם זה מיושם בעבה מדי של שכבה, זה יכול לגרום לקושי בנשימה.חשוב להשתמש רק בכמות קטנה של וזלין ולהימנע מלהשיג אותו בעיניים.

לסיכום, לסיכום, יובש הנחיריים יכול להיות לא נוח ויכול להקשות על הנשימה.אמנם ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם ותיקים שיש להשתמש בהם כדי להפחית את היובש, אך חשוב לזהות את הגורם ליובש על מנת לטפל בו כראוי.נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן