דף הבית » תרופות סבתא » שפתיים יבשות – 23 תרופות סבתות יעילות ומוסמכות
dadadaadddd dddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcddaa dded

שפתיים יבשות – 23 תרופות סבתות יעילות ומוסמכות

שפתיים יבשות: סקירה כללית

שפתיים יבשות הן בעיה שכיחה עבור אנשים רבים ויכולים לגרום למגוון בעיות הנעים בין גירוי קל לסיבוכים רפואיים חמורים יותר.העור על השפתיים דק בהרבה מהעור בשאר הגוף, מה שיכול לגרום לו להיות נוטה יותר לייבוש.שפתיים יבשות יכולות להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל שינויים סביבתיים, התייבשות, תרופות מסוימות ומצבי עור.במקרים רבים, הדרך הפשוטה ביותר לטפל בשפתיים יבשות היא להשתמש בשפתון או משחה לחות.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות ביתיות מנוסות ואמויות שיכולות לעזור להציע הקלה.

23 הסעדים של סבתא אפקטיבית ומוסמכת

1. שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא אפשרות נהדרת לטיפול בשפתיים יבשות מכיוון שהוא באופן טבעי אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי.זהו גם קרם לחות נהדר שיכול לעזור לשמור על שפתיים לחות.פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על שפתיכם לפני השינה ובבוקר, ועליכם לראות שיפור בבריאות השפתיים שלכם.

2. ג’ל אלוורה: ג’ל אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את השפתיים המוגרות והייבשות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה על השפתיים שלך ולאפשר לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.

3. דבש: דבש הוא חומר הומסנט טבעי, מה שאומר שהוא עוזר למשוך ולשמור על לחות.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על שפתייך לפני השינה ושטוף אותה בבוקר.

4. שמן זית: שמן זית הוא קרם לחות טבעי נהדר לשפתיים יבשות.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמות קטנה של שמן זית לשפתיים לפני השינה ולשטוף אותו בבוקר.

5. מלפפון: מלפפון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שפתיים יבשות.חותכים מלפפון לפרוסות ושפשפו פרוסה על השפתיים שלך למשך מספר דקות לפני שטיפתו.

6. עלי כותרת של ורדים: עלי כותרת של ורדים הם תרופה טבעית נהדרת לשפתיים יבשות שכן הם עשירים בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית את הדלקת.פשוט מרסקים כמה עלי כותרת של ורדים ומערבבים אותם עם מעט דבש או שמן זית לפני שמריחים על שפתייך.

7. אבוקדו: אבוקדו הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור לחות שפתיים יבשות.פשוט מועכים אבוקדו בשל ולהחיל אותו על השפתיים שלך למשך מספר דקות לפני ששוטף אותו.

8. שמן קיק: שמן קיק הוא חומר טבעי נהדר, מה שאומר שהוא עוזר לרכך ולהרגיע שפתיים יבשות וסדוקות.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קיק על שפתיכם לפני השינה ושטפו אותו בבוקר.

9. קרם חלב: קרם חלב הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור להרגיע שפתיים יבשות.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של קרם חלב על שפתייך לפני השינה ושטוף אותה בבוקר.

10. שמן שקדים: שמן שקדים הוא חומר טבעי נהדר שיכול לעזור להרגיע שפתיים יבשות.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמות קטנה של שמן שקדים לשפתיים לפני השינה ולשטוף אותו בבוקר.

11. שיבולת שועל: שיבולת שועל היא פילינג טבעי נהדר שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולקדם צמיחת תאים חדשים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות שיבולת שועל עם מעט דבש או שמן זית ומורח אותו על השפתיים שלך מספר דקות לפני ששוטף אותו.

12. יוגורט: יוגורט הוא חומר חומש טבעי שיכול לעזור להרגיע שפתיים יבשות.פשוט מרחי שכבה דקה של יוגורט על השפתיים שלך למשך מספר דקות לפני שטיפתו.

13. חלב: חלב הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור לחות שפתיים יבשות.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של חלב על שפתייך לפני השינה ושטוף אותה בבוקר.

14. ג’לי נפט: ג’לי נפט הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור לשמור על שפתיים לחות.פשוט מרחי שכבה דקה של ג’לי נפט על שפתייך לפני השינה ובבוקר.

15. מיץ דבש ולימון: דבש ומיץ לימון הם שניהם הומטנטים טבעיים המסייעים למשוך ולשמור על לחות.פשוט מערבבים כף דבש עם כפית מיץ לימון לפני שמריחים אותו על השפתיים.

16. קוקוס ודבש: קוקוס ודבש הם שניהם הומטנטים טבעיים המסייעים למשוך ולשמור על לחות.פשוט מערבבים כף שמן קוקוס עם כפית דבש לפני שמריחים it לשפתיים שלך.

17. חלב וכורכום: חלב וכורכום הם שניהם אנטי -חיטוי טבעי שיכולים לעזור להרגיע שפתיים יבשות.פשוט מערבבים כף חלב עם קמצוץ כורכום לפני שמריחים אותו על השפתיים.

18. שמן קוקוס ושמן זית: קוקוס ושמן זית הם שניהם אולמות טבעיות שיכולות לעזור ל

כיצד למנוע שפתיים יבשות להתרחש מלכתחילה

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע שפתיים יבשות היא לנקוט בצעדים יזומים כדי לשמור על לחות.להלן מספר טיפים שיעזרו לך לשמור על שפתיים לחות ובריאות:

  • שתו שפע של נוזלים לאורך היום כדי להישאר לחות.
  • הימנע ממזונות עשירים בסוכר ופחמימות פשוטות אחרות.
  • החל שפתון או משחה עם הגנת SPF לפני שהם יוצאים לחוץ.
  • הימנע מלקק את השפתיים שלך, מכיוון שזה יכול לייבש אותן.
  • הימנע משימוש בשפשפות פנים ופילינג על שפתיך.
  • הימנע מעישון, מכיוון שהוא יכול לייבש את השפתיים.

נקיטת אמצעי מניעה אלה יכולה לעזור לשמור על שפתיים לחות ובריאות, ולהפחית את הסיכון לשפתיים יבשות.

הסעדים של סבתא לטיפול בשפתיים יבשות

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בשפתיים יבשות במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו הוכחו כיעילות.להלן 23 מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לטיפול בשפתיים יבשות:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה לטיפול בשפתיים יבשות.זהו קרם לחות טבעי המסייע בהגנה על השפתיים מפני ייבוש ופיצוח.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על שפתיכם מספר פעמים ביום כדי לשמור על לחות ולחות.

2.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי נוסף שיכול לעזור בטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר ליצור מחסום מגן על השפתיים, ומונע מהתייבשות.מרחו שכבה דקה של דבש על שפתיכם מספר פעמים ביום כדי לשמור על לחות ולחות.

3.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר ליצור מחסום מגן על השפתיים, ומונע מהתייבשות.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על שפתיכם מספר פעמים ביום כדי לשמור עליהם לחות ולחות.

4.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא תרופה נהדרת לטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר ליצור מחסום מגן על השפתיים, ומונע מהתייבשות.מרחו שכבה דקה של ג’לי נפט על שפתיכם מספר פעמים ביום כדי לשמור עליהם לחות ולחות.

5.קרם חלב

קרם חלב

הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור בטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר ליצור מחסום מגן על השפתיים, ומונע מהתייבשות.מרחי שכבה דקה של קרם חלב על השפתיים מספר פעמים ביום כדי לשמור על לחות ולחות.

6.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור בטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר ליצור מחסום מגן על השפתיים, ומונע מהתייבשות.מרחי שכבה דקה של שמן זית על שפתייך מספר פעמים ביום כדי לשמור על לחות ולחות.

7.שמן קיק

שמן קיק הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר ליצור מחסום מגן על השפתיים, ומונע מהתייבשות.מרחו שכבה דקה של שמן קיק על שפתיכם מספר פעמים ביום כדי לשמור על לחות ולחות.

8.חמאת שיאה

חמאת שיאה היא קרם לחות טבעי שיכול לעזור בטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר ליצור מחסום מגן על השפתיים, ומונע מהתייבשות.מרחו שכבה דקה של חמאת שיאה על שפתיכם מספר פעמים ביום כדי לשמור על לחות ולחות.

9.שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור בטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר ליצור מחסום מגן על השפתיים, ומונע מהתייבשות.מרחו שכבה דקה של שמן אבוקדו על שפתיכם מספר פעמים ביום כדי לשמור על לחות ולחות.

10.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא Naקרם לחות טוראלי שיכול לעזור בטיפול בשפתיים יבשות.זה עוזר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן