דף הבית » תרופות סבתא » שפתיים סדוקות – 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וריאל
dadadaadddd dadddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdad

שפתיים סדוקות – 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וריאל

מה גורם לשפתיים סדוקות?

שפתיים סדוקות, המכונות גם שפתיים יבשות, סדוקות או רעשניות, הן בעיה שכיחה המתרחשת כאשר העור על שפתיך מתייבש ומרוגז.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל מזג אוויר קר, התייבשות, חשיפה לשמש, תרופות מסוימות ואלרגיות.הדרך הטובה ביותר למנוע שפתיים סדוקות היא לשתות שפע של נוזלים, ללבוש שפתון המכיל קרם הגנה, להימנע מלקק את השפתיים ולהשתמש בכוכב אדים כדי לשמור על האוויר סביבך לח.

הסעדים של סבתא לשפתיים סדוקות

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לטפל בשפתיים סדוקות.אמנם עדיף תמיד להתייעץ עם רופא או רופא עור לקבלת כל ייעוץ רפואי, אך 20 תרופות אלה המומלצות על ידי מומחים ואנשים אמיתיים יכולים לעזור להרגיע ולהרטיב את השפתיים שלך כדי לגרום להם להרגיש טוב יותר.

1.דבש ושמן קוקוס

דבש ושמן קוקוס הם קרמי לחות טבעיים שיכולים לעזור להרגיע את השפתיים היבשות והסודקות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים דבש ושמן קוקוס ומורחים אותו על שפתייך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

2.מי מלח חמים

מי מלח הם חיטוי טבעי שיכול לעזור לרפא שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת על השפתיים ולהשאיר אותה במשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לרפא ולהרגיע שפתיים יבשות וסדוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה טהור על השפתיים שלך והשאיר אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

4.משחת עלי כותרת של ורד

משחת כותרת של ורד היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את השפתיים הסדוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה עלי כותרת של ורדים וטוחן אותם לעיסה.החל את העיסה על השפתיים שלך והשאיר אותה למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.קרם חלב

קרם חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את השפתיים היבשות והסודקות.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמות קטנה של קרם חלב טהור על השפתיים והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

6.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא תרופה נפוצה שיכולה לעזור להרגיע וללחות לשפתיים יבשות וסדוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של ג’לי נפט על השפתיים שלך והשאיר אותה על לילה.

7.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את השפתיים היבשות והסודקות.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמות קטנה של שמן זית טהור על שפתיכם והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

8.שמן שקדים

שמן שקדים הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע שפתיים יבשות וסדוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של שמן שקדים טהור על שפתייך והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את השפתיים היבשות והסודקות.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס טהור על שפתיכם והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

10.שעוות דבורים

שעוות דבורים היא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע שפתיים יבשות וסדוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של שעוות דבורים טהורות על השפתיים שלך והשאיר אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

11.אבוקדו

אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע שפתיים יבשות וסדוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, מועך למחצית אבוקדו והחל את המשחה על שפתייך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

12.מלפפון

מלפפון הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע יבש, סדוק

חלק 2: אלטרנטיבות טבעיות לשפתיים סדוקות

שפתיים סדוקות הן בעיה שכיחה שיכולה להיות לא נוחה ומכוערת.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל או אפילו לחסל שפתיים סדוקות.להלן 20 תרופות של סבתא שהומלצו על ידי מומחיםואנשים אמיתיים.

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לשפתיים סדוקות.זהו חומר הומנט טבעי, כלומר הוא עוזר לשאוב לחות מהאוויר ולנעל אותו לעור.כדי להשתמש בדבש כתרופה לשפתיים סדוקות, פשוט החל שכבה דקה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן, המסייעות להזין ולהרטיב את העור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בשפתיים סדוקות, פשוט מרחו שכבה דקה על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.

3.אלוורה

אלוורה היא מרפא טבעי המשמש לעתים קרובות לטיפול בשפתיים סדוקות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע את העור המוגרג.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לשפתיים סדוקות, פשוט החל שכבה דקה על האזור הפגוע והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שמן קיק

שמן קיק הוא חומר טבעי טבעי, כלומר הוא עוזר לרכך ולהרטיב את העור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בשמן קיק לטיפול בשפתיים סדוקות, פשוט מרחו שכבה דקה על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.

5.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא חומר טבעי טבעי המסייע לרכך ולהרטיב את העור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בשמן חוחובה לטיפול בשפתיים סדוקות, פשוט מרחי שכבה דקה על האזור המושפע והשאיר אותה על לילה.

6.שמן זית

שמן זית הוא חומר טבעי טבעי המסייע לרכך ולהרטיב את העור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בשמן זית לטיפול בשפתיים סדוקות, פשוט מרחו שכבה דקה על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.

7.חמאת שיאה

חמאת שיאה היא חמאה טבעית המסייעת לרכך ולחות את העור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בחמאת שיאה לטיפול בשפתיים סדוקות, פשוט מרחי שכבה דקה על האזור המושפע והשאיר אותה על לילה.

8.שעוות דבורים

שעוות דבורים היא חשיפה טבעית המסייעת לרכך ולהרטיב את העור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בשעוות דבורים לטיפול בשפתיים סדוקות, פשוט החל שכבה דקה על האזור המושפע והשאיר אותה על לילה.

9.חלב

חלב הוא הומנטנט טבעי, כלומר הוא עוזר לשאוב לחות מהאוויר ולנעול אותו לעור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בחלב כתרופה לשפתיים סדוקות, פשוט מרחו שכבה דקה על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, עץ תה ומנטה לטיפול בשפתיים סדוקות.אלה נוגדי דלקת טבעיים, שיכולים לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שפתיים סדוקות.כדי להשתמש בשמנים אתרים לטיפול בשפתיים סדוקות, פשוט מרחי שכבה דקה על האזור המושפע והשאיר אותה על לילה.

מסקנה

שפתיים סדוקות יכולות להיות בעיה לא נוחה ומכוערת, אך למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקלה או אפילו לחסל את המצב.משימוש בשמן דבש ושמן קוקוס וכל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן