דף הבית » תרופות סבתא » שפתיים יבשות – 17 תרופות של סבתא נפלאה וחשובה
dadadaadddd dddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd ddda

שפתיים יבשות – 17 תרופות של סבתא נפלאה וחשובה

השפתיים היבשות האיומות: הסעדים של סבתא

להיות שפתיים יבשות זה לא נוח, לא מושך ולעיתים אפילו כואב.זה משהו שכולנו מתמודדים איתו מדי פעם, אבל זה לא חייב להיות מטרד.למרבה המזל, ישנן כמה שיטות מנוסות ואמיתיות לשמירה על שפתיים לחות ובריא שרבות מהסבתות שלנו עברו אלינו.להלן 17 תרופות של סבתא לשפתיים יבשות בהן תוכלו להשתמש בכדי לשמור על הפוט שלכם להיראות במיטבו.

1.שמן קיק

שמן קיק היה מצרך של התרופות הביתיות של הסבתות במשך דורות.זהו שמן עבה וצמיג העשיר בחומצות שומן וויטמינים, מה שהופך אותו לאידיאלי לטיפול בשפתיים יבשות.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קיק על השפתיים לפני השינה ותנו לו לשבת לילה.בבוקר יש לשטוף את זה במים פושרים.

2.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא תרופה מנוסה ואמיתית לשפתיים יבשות.זהו חומר עבה ושמנוני העשוי משמנים נפט ומינרלים.זה משמש כמחסום לשפתיים, ננעל בלחות ומונע התייבשות נוספת.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של ג’לי נפט על השפתיים לפני השינה ותן לו לשבת לילה.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נמרץ טבעי העמוס בוויטמינים וחומצות שומן.זה עוזר להחזיר את הלחות לייבוש שפתיים ואף יכול למנוע התייבשות נוספת.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על השפתיים לפני השינה ותנו לו לשבת לילה.

טיפ מועיל:

לקבלת הידרציה והזנה נוספת, נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לשמן הקוקוס שלך לפני שתפעיל אותו על שפתיך.

4.עוות דבורים

שעוות דבורים היא שעווה טבעית המיוצרת על ידי דבורי דבש והיא שימשה בתרופות ביתיות במשך מאות שנים.זהו חומר טבעי טבעי ועשיר בחומצות שומן ובוויטמין E, מה שהופך אותו לאידיאלי לטיפול בשפתיים יבשות.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של שעוות דבורים על השפתיים לפני השינה ותן לה לשבת לילה.

5.דבש

דבש הוא חומר הומנט טבעי, כלומר הוא מושך לחות לעור.הוא ארוז גם בנוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לאידיאלי לטיפול בשפתיים יבשות.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של דבש על השפתיים שלך לפני השינה ותן לו לשבת בן לילה.

חלק 2: תרופות ביתיות לשפתיים יבשות

שפתיים יבשות יכולות להיות לא נוחות להפליא, ויכולות להיגרם מסיבות שונות ומגוונות, כולל מזג אוויר, מצבים רפואיים ובחירות באורח החיים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להחזיר את הלחות לשפתיים ולהפחית את אי הנוחות.סבתות ברחבי העולם העבירו את הסעדים הללו במשך דורות, והן עדיין דרך יעילה לטפל בשפתיים יבשות כיום.

1.ג’לי נפט

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לשפתיים יבשות הוא ליישם ג’לי נפט.ג’לי נפט הוא סותם, מה שאומר שהוא עוזר לשמור על לחות בעור.החלת שכבה דקה של ג’לי נפט על השפתיים תעזור לשמור על התייבשותן ולהפחית את אי הנוחות.ג’לי נפט ניתן למצוא ברוב בתי המרקחת ובחנויות המכולת.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה נוספת לשפתיים יבשות.השמן מכיל חומצות שומן המסייעות לשמור על לחות העור ולהפחתת דלקת.יש לו גם תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.ניתן למצוא שמן קוקוס בחנויות מזון בריאות, וניתן ליישם אותו ישירות על השפתיים.

3.דבש

דבש הוא אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לשפתיים יבשות.דבש הוא חומר הומסנט טבעי, מה שאומר שהוא עוזר למשוך לחות לעור.החלת שכבה דקה של דבש על השפתיים יכולה לעזור לשמור עליהם לחות ולהפחית את אי הנוחות.ניתן למצוא דבש ברוב חנויות המכולת, וניתן ליישם אותו ישירות על השפתיים.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת לשפתיים יבשות.אלוורה הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלייכול לעזור להפחית את הדלקת והסיכון לזיהום.זה גם עוזר לשמור על העור לחות ולהפחית את אי הנוחות.אלוורה ניתן למצוא בחנויות מזון בריאות, וניתן ליישם אותו ישירות על השפתיים.

5.קרם חלב

קרם חלב

הוא עוד תרופה פשוטה ויעילה לשפתיים יבשות.קרם חלב עשיר בחומצות שומן המסייעות לשמור על התייבשות העור ולהפחתת דלקת.יש לו גם תכונות חיטוי ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.ניתן למצוא קרם חלב ברוב חנויות המכולת, וניתן ליישם אותו ישירות על השפתיים.

מסקנה

שפתיים יבשות יכולות להיות לא נוחות להפליא, אך למרבה המזל ישנם מספר תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להחזיר את הלחות לשפתיים ולהפחית את אי הנוחות.סבתות ברחבי העולם מעבירות את הסעדים הללו במשך דורות, והן עדיין דרך יעילה לטפל בשפתיים יבשות כיום.תרופות ביתיות נפוצות לשפתיים יבשות כוללות ג’לי נפט, שמן קוקוס, דבש, אלוורה וקרם חלב.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לשפתיים יבשות?

התרופה הביתית הטובה ביותר לשפתיים יבשות תלויה באדם, אך תרופות ביתיות נפוצות כוללות ג’לי נפט, שמן קוקוס, דבש, אלוורה וקרם חלב. <a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/dry_lip

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן