דף הבית » תרופות סבתא » אף יבש – 10 תרופות סבתות עתיקות ומיוחדות
dda ddda  daadaddaddaa daddaaddaa dadaaddaddaa ddeddddddaa

אף יבש – 10 תרופות סבתות עתיקות ומיוחדות

האף הוא איבר חשוב בגוף.זה עוזר לנו לנשום, להריח ואפילו לדבר.עם זאת, לפעמים זה יכול לסבול מיובש, מה שמוביל לתחושת אי נוחות וגירוי.להלן 10 תרופות של סבתא עתיקה ומיוחדת כדי לעזור לך להקל על האף היבש ולחזור להרגיש כמיטב יכולתך.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה עתיקה שיכולה לעזור להרטיב את מעברי האף.לשם כך, הרתיחו קצת מים בסיר או בתבנית, ואז מורידים אותם מהאש.הניחו מגבת מעל ראשכם וסיר המים, ושאפו את הקיטור.עשו זאת כעשר דקות ואז פוצצו את האף כדי להסיר ריר ופסולת.

2.תמיסת מלח

תמיסת מלח היא תרופה נהדרת לאף יבש.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי לשים כמה טיפות של פיתרון זה בכל נחיריים.זה יעזור לחות את מעברי האף.

טיפ:

אתה יכול גם להשתמש בסיר נטי כדי להשקות את מעברי האף עם תמיסת מלח.

3.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להקל על היובש באף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש בכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי לשים כמה טיפות של פיתרון זה בכל נחיריים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לאף יבש.כדי להשתמש בו, קח כמה טיפות של שמן קוקוס על האצבעות ומרחי אותו בתוך הנחיריים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ידועה בתכונות הלחות שלה ויכולה לעזור להקל על האף היבש.כדי להשתמש בו, קח קצת ג’ל אלוורה על אצבעותיך והחל אותו בתוך הנחיריים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לאף יבש.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי לשים כמה טיפות של פיתרון זה בכל נחיריים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן זית

שמן זית הוא תרופה נהדרת לאף יבש.כדי להשתמש בו, קח כמה טיפות שמן זית על אצבעותיך והחל אותו בתוך הנחיריים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.חילבה

חילבה היא תרופה נהדרת לאף יבש.כדי להשתמש בו, הרתיחו כפית זרעי חילבה בכוס מים.מסננים את הפיתרון והשתמשו בטפטפת כדי לשים כמה טיפות של תמיסה זו בכל נחיריים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לאף יבש.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית מיץ ג’ינג’ר בכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי לשים כמה טיפות של פיתרון זה בכל נחיריים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה נהדרת לאף יבש.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי לשים כמה טיפות של פיתרון זה בכל נחיריים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הסעדים של סבתא העתיקה והמיוחדת הללו בטוחים ויעילים להקלה על האף היבש.עם זאת, אם אתה מגלה שהתסמינים שלך עדיין נמשכים לאחר שניסו את הסעדים הללו, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לצורך אבחון וטיפול נאותים.

טיפ:

שתו שפע נוזלים כדי להישאר לחות ולהשאיר את מעברי האף שלכם לחו.

סבתות לתרופות לאף יבש

אף יבש הוא מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות ואפילו כאב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא עתיקה ומיוחדת שהועברו לאורך דורות והם עדיין משמשים כיום כדי לעזור להקל על היובש באף.להלן 10 מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.השתמש במכונת אדים

תרופה פופולרית לאף יבש היא להשתמש במכשיר אדים.זה עוזר להוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור לשמור על לחות האף.כדי להשתמש במכשיר אדים, פשוט מלא את המכשיר במים וקבע את רמת הלחות הרצויה.חשוב לנקות את מכשיר האדים באופן קבוע כדי למנוע צמיחת חיידקים ועובש.

2.השתמש בספריי מלח

ריסוס מלח הוא דרך נהדרת להוסיף לחותo האף וניתן להשתמש בו מספר פעמים ביום.חשוב להשתמש בתרסיס מלח המעוצב באופן ספציפי לאף, מכיוון שאחרים עשויים להכיל רכיבים שיכולים לעצבן את האף ולגרום ליובש נוסף.

3.לשתות שפע נוזלים

להישאר לחות חיוני לשמירה על האף לחות.שתיית הרבה מים ונוזלים אחרים לאורך היום יכולה לעזור לשמור על לחות האף וללא יובש.

4.השתמש בקרם לחות לאף

שימוש בקרם לחות באף יכול לעזור לשמור על לחות האף וללא יובש.קרם לחות באף מגיע בצורת קרמים, תרסיסים וג’לים, ויש להשתמש בהם מספר פעמים ביום כדי לשמור על לחות האף.

5.הימנע מאוכלים חמים וחריפים

מאכלים חמים ומתובלים יכולים לגרום לאף להיות יבש ומרוגז.כדי למנוע זאת, עדיף להימנע ממזונות מסוג זה.

6.הימנע מתרופות מסוימות

תרופות מסוימות עלולות לגרום לאף להיות יבש ומרוגז.אם אתה נוטל תרופות כלשהן, חשוב לשאול את הרופא שלך אם הם יכולים לגרום ליובש באף.

7.השתמש בשטיפת מלח

שימוש בשטיפת מלח היא דרך נהדרת לשמור על האף לחות ולהסיר כל חומרי גירוי שעלולים לגרום ליובש.כדי להשתמש בשטיפת מלח, פשוט מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים והשתמש בסיר נטי או במכשיר אחר כדי לשטוף את האף.

8.השתמש בג’לי נפט

מריחת שכבה דקה של ג’לי נפט על פנים האף יכולה לעזור לשמור עליו לחות וללא יובש.

9.הימנע מאלכוהול וטבק

אלכוהול וטבק עלולים לגרום לאף להיות יבש ומרוגז.כדי למנוע זאת, עדיף להימנע מחומרים אלה.

10.השתמש במכשיר אדים בלילה

שימוש במכשיר אדים בלילה יכול לעזור לשמור על האף לחות וללא יובש.חשוב להשתמש במכשיר אדים המיועד במיוחד לאף, מכיוון שאחרים עשויים להכיל מרכיבים שיכולים לעצבן את האף ולגרום ליובש נוסף.

מסקנה

אף יבש הוא מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות ואפילו כאב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא עתיקה ומיוחדת שהועברו לאורך דורות והם עדיין משמשים כיום כדי לעזור להקל על היובש באף.משימוש במכונת אדים ועד שימוש בשטיפת מלח, ישנן דרכים רבות לשמור על האף לחות וללא יובש.אם היובש נמשך, עדיף להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר לשמור על האף לחות?

הדרך הטובה ביותר לשמור על האף לחות היא להשתמש במכשיר אדים, להשתמש בתרסיס מלח, לשתות הרבה נוזלים, להשתמש בקרם לחות באף, להימנע ממזונות חמים ומתובלים, להימנע מתרופות מסוימות, להשתמש בשטיפה מלח, להשתמש בג’לי נפט, הימנע מאלכוהולוטבק, ולהשתמש בכוכב אדים בלילה.

מה ההגדרה של אף יבש?

על פי wikipedia.org , אף יבש הוא מצב בו רירית האף יבשה, מגורה או מודלקת עקב A עקב אחרחוסר לחות או שימון.אף יבש יכול להיות לא נוח ואפילו כואב, ויכול להוביל לתסמינים אחרים, כמו אף מחניק, דימומי אף וקושי נשימה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן