דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שרירים – 19 תרופות סבתות פופולריות ואיכותיות
dbddd dadaddaddd  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddcdadddaa d

כאבי שרירים – 19 תרופות סבתות פופולריות ואיכותיות

כאבי שרירים: 19 תרופות סבתות פופולריות ואיכותיות

האם אתה חווה אי פעם כאבי שרירים?בין אם סבלת בקרסול נקע, שריר מושך או כאב ראש בגלל צוואר כואב, אתה יודע כמה לא נוח ומתיש כאבי שרירים יכולים להיות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות קלות, טבעיות ויעילות ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על כאבי שרירים.להלן 19 תרופות של סבתא פופולרית ואיכותית להקל על כאבי שרירים.

1.קומפרסים חמים וקרים

השימוש בקומפרסים חמים וקרים הוא אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר להקלה על כאבי שרירים.התחל על ידי יישום קומפרס חם על האזור המושפע למשך 10 דקות.לאחר מכן, החלף אותו בקומפרס קר למשך 10 דקות נוספות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום להקלה מקסימאלית.

2.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך נהדרת להפחית את הדלקת ולהרגיע שרירים כואבים.כל שעליך לעשות הוא להוסיף 2 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ולהשרות עד 20 דקות.

טיפ ייחודי:

להקלה רבה יותר, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבטיה לאפקט מרגיע ומרגיע.

3.שמן מגנזיום

שמן מגנזיום הוא דרך נהדרת להעניק לגופך מנה נוספת של מגנזיום, שיכול לעזור להפחית את מתח השרירים וכאב.פשוט מרחו כמה טיפות של שמן מגנזיום על האזור הפגוע ועסה בעדינות למשך 1-2 דקות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מדהימה לכאבי שרירים.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 חלק חומץ תפוחים עם 2 חלקים מים ומרחי על האזור הפגוע עד 20 דקות.

5.תה ג’ינג’ר

תה זנגביל הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולהקל על שרירי הכאב.פשוט תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את כאבי השרירים.פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כפית דבש וכוס חלב חם.שתו תערובת זו 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה נהדרת להקלה על כאבי שרירים.פשוט מערבבים כפית 1 של פלפל קאיין עם כפית שמן זית ומורחים על האזור המושפע.השאירו עד 10 דקות ואז שטפו.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה נהדרת להפחתת דלקת והקלה על כאבי שרירים.פשוט מרתיחים 1 כף זרעי חילבה בכוס מים למשך 15 דקות.מסננים ושותים 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת להקלה על כאבי שרירים.פשוט מערבבים 1 כף מיץ לימון עם כף שמן זית ומורחים על האזור הפגוע.השאירו עד 10 דקות ואז שטפו.

10.רפידות חום

רפידות חום הן דרך נהדרת להפחית את הדלקת ולהרגיע שרירים כואבים.פשוט מרחי כרית חום על האזור הפגוע עד 15 דקות.

11.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את כאבי השרירים.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן קוקוס ומורחים על האזור הפגוע.השאירו עד 10 דקות ואז שטפו.

12.קרם ארניקה

קרם ארניקה הוא תרופה נהדרת להפחתת דלקת והקלה על כאבי שרירים.פשוט מרחו כמות קטנה של קרם ארניקה על האזור המושפע ועסה בעדינות למשך 1-2 דקות.

13.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא תרופה נהדרת להפחתת דלקת והקלה על כאבי שרירים.פשוט תלול 1 כף קליפת ערבה לבנה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

14.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא תרופה נהדרת להפחתת דלקת והקלה על כאבי שרירים.פשוט מערבבים מלפפון אחד עם כוס מים ושותים 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

15.תה קמומיל

התרופות של סבתא לכאבי שרירים

סבתות התפזרוG עצות ותרופות במשך דורות, וחלק מהעצות שלהם יכולות להועיל לכאבי שרירים.החל מתה צמחים ועד פעילות גופנית עדינה, ישנן דרכים טבעיות רבות להפחית ולנהל כאבי שרירים.להלן 19 תרופות סבתות פופולריות ואיכותיות לכאבי שרירים.

1.עיסוי

עיסוי עדין יכול לעזור להרגיע שרירים כואבים.סבתות ממליצות לרוב על עיסוי עם שמנים אתרים, כמו שמן לבנדר, שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.עיסוי הוא דרך טובה להירגע ולהפחית את הלחץ, ששניהם יכולים לתרום לכאבי שרירים.

2.קומפרסים חמים/קרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות להשרות באמבט חם עם מלחי אפסום או למרוח קומפרס חם על האזור המושפע.זה יכול גם לעזור ליישם קומפרס קר על האזור למשך 15 דקות בכל פעם.

3.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות על תה שנעשה עם עשבי תיבול כמו קמומיל, ג’ינג’ר, כורכום ופפרמינט.עשבי תיבול אלה בעלי תכונות אנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

4.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרופה פופולרית לכאבי שרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות להשרות באמבט חם עם מלחי אפסום, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לכאבי שרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות לשתות כוס מים עם כף חומץ תפוחים כדי להפחית דלקת וכאב.

6.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות על מתיחות עדינות או על יוגה כדי לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הגמישות.

7.דיאטה

תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות לאכול מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, אגוזי מלך וזרעי פשתן.אכילת שפע של פירות וירקות יכולה גם לעזור להפחית דלקת וכאב.

8.חום

חום יכול לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות להשתמש בכרית חימום או לנקוט באמבטיה חמה כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

9.קרח

קרח יכול לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לרוב להחיל חבילת קרח על האזור המושפע במשך 15 דקות בכל פעם להפחתת דלקת וכאב.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לכאבי שרירים.סבתות ממליצות לרוב ליטול תוסף כורכום או לשתות כוס תה כורכום כדי להפחית דלקת וכאב.

11.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות להשרות באמבט חם עם מלחי אפסום, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.

12.מקלחת חמה/קרה

מקלחות חמות וקרות לסירוגין יכולות לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות להתחיל במקלחת חמה ולהעלות בהדרגה את הטמפרטורה, ואז מסתיימות במקלחת קרה.

13.קרמים אקטואליים

קרמים אקטואליים יכולים לעזור להפחית את כאבי השרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות על קרמים העשויים עם מרכיבים כמו מנטול, קפסאיצין וארניקה, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.

14.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה פופולרית לכאבי שרירים.סבתות ממליצות לרוב למרוח שמן לבנדר על האזור המושפע או לנקוט באמבטיה חמה עם שמן לבנדר כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

15.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לכאבי שרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות לשתות כוס תה ג’ינג’ר או נטילת תוסף ג’ינג’ר להפחתת דלקת וכאב.

16.דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה פופולרית לכאבי שרירים.סבתות ממליצות לעתים קרובות לבקר בדיקור דיקור כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

17.מגנזיום

מגנזיום הוא תרופה פופולרית לכאבי שרירים.סבתות ממליצות לרוב ליטול תוסף מגנזיום להפחתת דלקת וכאב.

18.שמנים אתרים

חִיוּנִי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן