דף הבית » תרופות סבתא » שינה טובה – 19 תרופות של סבתא מזינה לטיפול יעיל

שינה טובה – 19 תרופות של סבתא מזינה לטיפול יעיל

שינה של לילה טוב חיונית לבריאות טובה ורווחה.אבל לפעמים זה יכול להיות קשה להשיג את השינה הנמוכה שאנחנו צריכים.למרבה המזל, יש כמה תרופות פשוטות וטבעיות שסבתותינו נהגו להשתמש בהן כדי להבטיח שינה של לילה טוב.להלן 19 תרופות של סבתא מזינה לטיפול יעיל ושנת לילה טובה.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אחד התרופות הוותיקות והמשומשות ביותר לשינה של לילה טוב.הוא מכיל תרכובות שעוזרות להרפות את הגוף והנפש, מה שמקל על ההירדמות.ניתן ליהנות מתה קמומיל חם או קר, תלוי בהעדפתך.

2.לבנדר

לבנדר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בקידום הרפיה ושינה.יש לזה אפקט מרגיע ומרגיע, מה שמקל על היפוך לישון.אתה יכול להוסיף שמן אתרי לבנדר למפזר או לכרית שלך או ליהנות מכוס תה לבנדר לפני השינה.

טיפ ייחודי:

דרך נהדרת ליהנות מהיתרונות של לבנדר היא לערוך ריסוס שינה.מערבבים 10 טיפות של שמן אתרי לבנדר עם 1 כף לוז מכשפה בבקבוק ריסוס של 4 אונקיות.לנער, ואז לרסס אותו על הכרית והסדינים שלך לפני שאתה הולך לישון.

3.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא תרופה צמחית נוספת שיכולה לעזור לקדם שינה.יש לו תכונות הרגעה ומרגיעות שמקלות על ההירדמות ולהישאר ישן.ניתן לקחת שורש ולריאן בצורה קפסולה או ליהנות ממנה כתה.

4.מלטונין

מלטונין הוא הורמון המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף כדי לסייע בוויסות דפוסי השינה.נטילת תוספי מלטונין יכולה לעזור להגדיל את רמות המלטונין ולקדם שנת לילה טובה.

5.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני החשוב לתפקודים גופניים רבים, כולל שינה.נטילת תוספי מגנזיום יכולה לעזור בשיפור איכות השינה ומשך זמן.

6.ויטמין B6

ויטמין B6 הוא ויטמין חשוב לשינה.זה עוזר להמיר טריפטופן (חומצת אמינו) לסרוטונין, מעביר עצבי המסייע בוויסות מחזורי השינה.נטילת תוסף ויטמין B6 יכולה לעזור לקדם שינה רגועה.

7.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחת התרופות הטבעיות הטובות ביותר לשינה של לילה טוב.זה עוזר להפחית את רמות הלחץ והחרדה, מה שיכול להקל על ההירדמות.שואפים להתאמן לפחות 30 דקות ביום, אך הימנע מהתאמן קרוב מדי לפני השינה.

8.הימנע מקפאין

קפאין הוא ממריץ שיכול להקשות על נרדם.עדיף להימנע מקפאין לפחות שש שעות לפני השינה.

9.הימנע מאלכוהול

אלכוהול הוא דיכאון שיכול לשבש את השינה.למרות שזה עלול לגרום לך להרגיש מנומנם בהתחלה, אלכוהול יכול לגרום לדפוסי שינה מופרעים.אז עדיף להימנע מאלכוהול לפני השינה.

10.הימנע מאכילה מאוחרת בלילה

אכילה מאוחרת בלילה עלולה לשבש את השינה.אכילת חטיף קל לפני השינה זה בסדר, אבל נסו להימנע מארוחות כבדות בשעות הלילה המאוחרות.

11.קבע שגרת שינה

הקמת שגרת לפני השינה יכולה לעזור לקדם שינה של לילה טוב.זה יכול לכלול אמבטיה חמה, קריאת ספר או כתיבה ביומן.כל מה שעובד בשבילך, עשה זאת כל לילה כדי שגופך יודע שהגיע הזמן לישון.

12.שמור על החדר חשוך וקריר

שמירה על החדר חשוך ומגניב עוזרת לקדם שנת לילה טובה.השתמש בווילונות האפלה או במסכת עיניים כדי לחסום אור.הורידו את הטמפרטורה בחדר לסביבות 65 מעלות פרנהייט בתנאי שינה מיטביים.

13.השתמש ברעש לבן

רעש לבן יכול להועיל להירדם.זה עוזר להסוות רעשים אחרים שעלולים לשבש את השינה שלך, כמו תנועה או בן זוג להנחר.אתה יכול להשתמש במכונת רעש לבן או להוריד אפליקציה בטלפון שלך.

14.קבל הרבה אור שמש במהלך היום

חשיפת עצמך לאור שמש במהלך היום עוזרת לווסת את השעון הפנימי של גופך ולקדם שינה טובה יותר בלילה.שואפים להשיג לפחות 20 דקות של אור שמש טבעי ליום.

15.להפחית לחץ וחרדה

מתח וחרדה יכולה להקשות על להירדם ולהישאר ישנה

חלק 2: התרופות של סבתא לשינה טובה

סבתות קיימות כבר מאות שנים, והן ראו וחוו סוגים רבים של טיפולים לבעיות שינה.כאן, נדון ב -19 על התרופות הנפוצות והמרדיפות ביותר לשינה טובה.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לשיפור השינה.התה מכיל תרכובות שונות שיכולות לעזור להפחית חרדה ולקדם הרפיה.זה גם עוזר להפחית דלקת ולקדם שינה רגועה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו כוס תה קמומיל לפני השינה.

2.שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר ידוע בהשפעותיו המרגיעות ויכול לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.ניתן להשתמש בו במפזר או להוסיף לאמבט חם לפני השינה.ניחוח הלבנדר יכול לעזור להרפות את הנפש והגוף ולקדם שנת לילה טובה יותר.

3.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא עשב פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול בנדודי שינה ובעיות שינה אחרות.ידוע שיש לו השפעות הרגעה על הגוף ויכולות לעזור להרפות את הנפש והגוף.ניתן לקחת שורש ולריאן בצורה קפסולה או כתה.

4.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני האחראי לתפקודים גופניים רבים, כולל ויסות שינה.נטילת תוספי מגנזיום יכולה לעזור בשיפור איכות השינה ולהפחתת נדודי שינה.

5.מלטונין

מלטונין הוא הורמון האחראי על ויסות מחזור השינה.נטילת תוסף מלטונין לפני השינה יכולה לעזור בוויסות מחזור השינה ולשפר את איכות השינה.

6.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב באורח חיים בריא והוא חיוני גם לשינה טובה.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחתת לחץ וחרדה ויכולה גם לעזור בוויסות מחזור השינה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, נסה להתאמן בבוקר או אחר הצהריים המוקדמים.

7.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא השימוש בשמנים אתרים לקידום הרפיה ולהפחתת לחץ.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל וברגמוט במפזר או להוסיף לאמבט חם לפני השינה.ניחוח השמנים יכול לעזור לקידום הרפיה ולהפחית את הלחץ.

8.יוגה

יוגה היא תרגול עתיק הידוע בהשפעותיו המרגיעות על הגוף והנפש.תרגול יוגה לפני השינה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.זה יכול לעזור בשיפור איכות השינה.

9.דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה סינית מסורתית הכוללת הכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף כדי להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.זה יכול לעזור להפחית את נדודי שינה ולשיפור איכות השינה.

10.תוספי צמחים

ניתן להשתמש בתוספי צמחים לטיפול בבעיות שינה שונות.עשבי תיבול פופולריים לשינה כוללים שורש ולריאן, קמומיל, לבנדר ופספלואר.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה קפסולה או כתה.

11.רעש לבן

רעש לבן הוא צליל שנועד להסוות רעשים אחרים ולקדם רגיעה.זה יכול לשמש כדי לעזור לגרום לשינה ויכול לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.

12.הימנע ממריצים לפני השינה

קפאין וממריצים אחרים יכולים להפריע לשינה.כדי לקדם שינה רגועה, נסו להימנע מקפאין וממריצים אחרים לפחות שש שעות לפני השינה.

13.טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו נשימה עמוקה, מדיטציה והרפיה של שרירים מתקדמת יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.תרגול טכניקות אלה לפני השינה יכול לעזור בשיפור איכות השינה.

14.הימנע מאלקטרוניקה לפני השינה

האור הכחול הנפלט ממכשירים אלקטרוניים כמו טלפונים ומחשבים ניידים יכול להפריע לשינה.כדי לקדם שינה רגועה, נסו להימנע משימוש במכשירים אלקטרוניים לפחות שעה לפני השינה.

15.אמבטיה חמה

לקיחת אמבטיה חמה לפני השינה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.הוספת שמנים אתרים SucH כמו לבנדר וקמומיל יכולים לעזור לקדם עוד יותר את הרגיעה.

16.קבל מספיק אור שמש במהלך היום </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן