דף הבית » תרופות סבתא » זעפרן שינה – 17 תרופות סבתות מסורתיות ושימושיות
ddadadadf daddad  daadaddaddaa daddaaddaa dedaddadaadddaa ddad

זעפרן שינה – 17 תרופות סבתות מסורתיות ושימושיות

זעפרן לשינה: 17 תרופות שאושרו על סבתא
רתימת כוח הטבע למנוחת לילה טובה

שינה יכולה להיות משימה קשה עבור אנשים רבים, במיוחד כאשר לחץ, חרדה ותנאים אחרים יכולים להקשות על ליפול ולהישאר.במשך אלפי שנים סבתות רבות ניצלו את כוח הטבע ליצירת תרופות שיכולות לעזור לקדם שינה טבעית ונהירה.סעד אחד כזה ששימש הוא זעפרן, תבלין עם יתרונות בריאותיים פוטנציאליים רבים והיסטוריה ארוכה של שימוש ברפואה המסורתית.

זעפרן הוא תבלין שמגיע מהסטיגמות המיובשות של פרח התקרת הזעפרן.הוא משמש לרוב כתבלין קולינרי, אך שימש גם למטרות רפואיות מאז ימי קדם.לזעפרן יתרונות פוטנציאליים רבים לבריאות, כולל יכולתו לשפר את השינה.זה נחשב לעבוד על ידי הגדלת רמות הסרוטונין, הורמון ומועבר עצבי שיכולים לעזור בוויסות מצב הרוח ולשפר את השינה.

במאמר זה נבחן כמה מהדרכים המסורתיות והשימושיות להשתמש בזעפרן כדי לעזור בשיפור השינה.המשך לקרוא למידע נוסף על היתרונות הפוטנציאליים של זעפרן לשינה וכיצד להשתמש בו בבטחה.

זעפרן לשינה: יתרונות בריאותיים

לזעפרן יתרונות בריאותיים פוטנציאליים רבים, כולל יכולתו לשפר את השינה.מחקרים הראו כי זעפרן יכול לסייע בהפחתת לחץ וחרדה, מה שיכול לתרום לנדודי שינה והפרעות שינה אחרות.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת הזמן שלוקח להירדם ולהגדיל את כמות זמן השינה הכוללת.

בנוסף, מחקרים הראו כי זעפרן עשוי לעזור בשיפור איכות השינה על ידי הגדלת כמות השינה העמוקה, כמו גם להוריד את מספר ההתעוררות במהלך הלילה.זעפרן נקשר גם לעלייה ברמות האנרגיה ולשיפור מצב הרוח.

כיצד להשתמש בזעפרן לשינה

ישנן מספר דרכים להשתמש בזעפרן לשינה.להלן כמה תרופות מסורתיות ושימושיות שאושרו על סבתא:

1.תה

הדרך הפשוטה ביותר להשתמש בזעפרן לשינה היא להכין תה.להכנת תה זעפרן, תלול כמה גדילי זעפרן במים חמים למשך 10-15 דקות.ברגע שהתה מוכן, הוסף קצת דבש ולימון לפי הטעם.שתו את התה הזה לפני השינה כדי לעזור לכם להירגע ולהתכונן לשינה.

2.תמיסה

תמצית היא צורה מרוכזת של זעפרן, שנעשתה על ידי זעפרן תלול בנוזל כמו אלכוהול או חומץ.ניתן לנקוט במינונים קטנים לפני השינה כדי לעזור לקדם שינה.

3.שמן אתרי

ניתן להשתמש בשמן אתרי זעפרן כדי לעזור להרפות את הגוף והנפש לפני השינה.נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי זעפרן למפזר או אמבטיה חמה לפני השינה כדי לקדם רגיעה ושינה רגועה.

4.אמבטיה

אמבט זעפרן יכול להיות דרך נהדרת להירגע לפני השינה.כדי להכין אמבטיה זעפרן, הוסיפו כמה גדילי זעפרן לכוס מלח אפסום ומתמוססים באמבטיה חמה.תירגע באמבטיה במשך 20-30 דקות לפני השינה כדי לעזור לקדם שינה.

5.אוכל

זעפרן יכול לשמש גם לייצור מנות מקדמות שינה.נסה להוסיף כמה גדילי זעפרן לכוס חלב חם או תה צמחים חם לפני השינה.אתה יכול גם להוסיף זעפרן למנות כמו אורז או דגנים אחרים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי זעפרן הוא תבלין רב עוצמה שיש להשתמש בו בזהירות.אל תשתמש בזעפרן במינונים גדולים או לפרקי זמן ממושכים מכיוון שהוא יכול להיות בעל תופעות לוואי שליליות.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בזעפרן לשינה או כל מטרה רפואית אחרת.

4.תה מרווה

תה מרווה הוא תרופה עתיקה למספר מחלות, כולל נדודי שינה.העשב מכיל תרכובות שעלולות להשפיע מרגיעה על הגוף תוך מתן דחיפה של נוגדי חמצון.להכנת כוס תה מרווה, פשוט תלולה כפית מרווה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה חם, עד שלוש פעמים ביום.

5.תה קמומיל

קמומיל משמש זה מכבר כתרופה מרגיעה לנדודי שינה אונושאים אחרים הקשורים לשינה.הוא מכיל תרכובות שעלולות להפחית את הלחץ ולעזור לגוף להירגע.להכנת כוס תה קמומיל, תלולה 1 כף פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה חם, עד שלוש פעמים ביום.

6.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא תרופה מסורתית לנדודי שינה ונושאים אחרים הקשורים לשינה.הוא מכיל תרכובות שעלולות להפחית את הלחץ ולעזור לגוף להירגע.להכנת כוס תה שורש ולריאן, תלולה 1 כפית של שורש ולריאן מיובש בכוס 1 של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה חם, עד שלוש פעמים ביום.

7.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה מסורתית נוספת לנדודי שינה ולנושאים אחרים הקשורים לשינה.הוא מכיל תרכובות שעלולות להפחית את הלחץ ולעזור לגוף להירגע.כדי להשתמש בשמן לבנדר, מערבבים כמה טיפות שמן אתרי עם שמן נשא כמו שמן שקדים ושפשף אותו על המקדשים ועל מפרקי כף היד לפני השינה.אתה יכול גם להפיץ שמן לבנדר בחדר השינה שלך כדי ליצור אווירה מרגיעה.

8.סנט ג’ון וורט

ST.Wort’s של ג’ון הוא תרופה מסורתית לנדודי שינה ולנושאים אחרים הקשורים לשינה.הוא מכיל תרכובות שעלולות להפחית את הלחץ ולעזור לגוף להירגע.להכין כוס תה פו של סנט ג’ון, תלולה 1 כפית של וורט של סנט ג’ון מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה חם, עד שלוש פעמים ביום.

9.פרח תשוקה

פרח התשוקה

הוא תרופה מסורתית לנדודי שינה ולנושאים אחרים הקשורים לשינה.הוא מכיל תרכובות שעלולות להפחית את הלחץ ולעזור לגוף להירגע.להכנת כוס תה פרחי תשוקה, תלולה 1 כפית של פרח תשוקה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה חם, עד שלוש פעמים ביום.

10.Lemon Balm

לימון בלאם הוא תרופה מסורתית לנדודי שינה ולנושאים אחרים הקשורים לשינה.הוא מכיל תרכובות שעלולות להפחית את הלחץ ולעזור לגוף להירגע.להכנת כוס תה לימון בלאם, תלולה 1 כפית מזור לימון מיובש בכוס 1 של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה חם, עד שלוש פעמים ביום.

11.Hops

HOPS הוא תרופה מסורתית לנדודי שינה ולנושאים אחרים הקשורים לשינה.הוא מכיל תרכובות שעלולות להפחית את הלחץ ולעזור לגוף להירגע.להכנת כוס תה כשות, תלולה 1 כפית של כשות מיובשות בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה חם, עד שלוש פעמים ביום.

12.מלטונין

מלטונין הוא הורמון המסייע בוויסות מחזור השינה הטבעי של הגוף.זה זמין בצורה תוספה וניתן לקחת אותו עד שעה לפני השינה כדי לסייע בוויסות הקצב הצירדי של הגוף.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוסף כלשהו כדי לוודא שהוא בטוח עבורך.

13.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני הממלא תפקיד בוויסות מחזור השינה של הגוף.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או לקבל ממזונות כמו ירקות עלים כהים, קטניות ודגנים מלאים.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוסף כלשהו כדי לוודא שהוא בטוח עבורך.

14.שמנים אתרים

ניתן להשתמש ב

שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ושורש ולריאן לקידום הרפיה ולעזור לגוף להתכונן לשינה.כדי להשתמש בשמנים אתרים, מערבבים כמה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן