דף הבית » תרופות סבתא » הפרעות שינה – 23 הסעדים של סבתא רפואית והכנה מהירה
ddadadaddaa daddad  ddadadddd dadc daddaad dadaddddaa dddb

הפרעות שינה – 23 הסעדים של סבתא רפואית והכנה מהירה

שמירה על מחזור שינה בריא: 23 תרופות של סבתא רפואית והכנה מהירה

שינה של לילה טוב חיונית לחיים בריאים ומאוזנים.לרוע המזל, אנשים רבים סובלים מהפרעות שינה המובילות לעייפות, הפרעות במצב הרוח ושלל בעיות אחרות.אם אתה סובל מהפרעות שינה, אתה יודע כמה קשה יכול להשיג את השאר אתה צריך.בעוד שתרופות מודרניות יכולות לעזור, חלק מהתרופות הטובות ביותר להפרעות שינה מגיעות מהארון הרפואי של סבתא שלך.

במשך מאות שנים סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כמו עשבי תיבול, תבלינים ושמנים אתרים כדי לעזור לאנשים לישון לילה טוב.להלן 23 סעדים של סבתא רפואית שיכולים לעזור לך להשיג את השאר שאתה צריך.

H2 – עשבי תיבול טבעיים לשינה

אחד התרופות הפופולריות ביותר להפרעות שינה הוא השימוש בעשבי תיבול טבעיים.רבים מעשבי התיבול הללו שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרפות את הגוף והנפש ולקדם שינה רגועה.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לשינה:

  • לבנדר
  • שורש ולריאן
  • קמומיל
  • Passionflower
  • Lemon Balm
  • Hops
  • skullcap

ניתן לקחת עשבי תיבול אלה כתה, תמיסות או כמוסות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן אתרים למפזר כדי לעזור לקדם שינה.

H2 – הכנה מהירה

כשאתה מרגיש מותש, זה יכול להיות קשה למצוא את האנרגיה להכין כוס תה או להכין תמיסה.זו הסיבה שחשוב שיהיו כמה שיטות הכנה מהירות וקלות.להלן מספר דרכים פשוטות ומהירות להכין את תרופות הצמחים שלך לשינה:

  • תה – תלול 1 כפית עשבי תיבול בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים.
  • תמיסת – שלב 1 עשבי תיבול עד 5 חלקים ומניחים תלולים במיכל מכוסה למשך שבועיים.להסתתן ולהשתמש לפי הצורך.
  • כמוסות – מלאות כמוסות ריקות בעשבי התיבול הרצויים.קח כמועד.

H3 – טיפ מועיל

תרופות צמחיות יכולות להיות יעילות, אך חשוב לזכור שאסור להשתמש בהן כתחליף לייעוץ רפואי מקצועי.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחי מרפא להפרעות שינה.

בנוסף, כדאי לעקוב אחר עשבי התיבול שאתה לוקח וכל תופעות לוואי פוטנציאליות שאתה עלול לחוות.ככה, אתה יכול להתאים את המינון שלך או לעבור לעשב אחר במידת הצורך.

חלק 2: הפרעות שינה וסעדים של סבתא

הפרעות שינה הופכות נפוצות יותר ויותר בקרב מבוגרים וילדים כאחד, כאשר למעלה מ- 70 מיליון אמריקאים הסובלים מסוג כלשהו של הפרעת שינה.אמנם קיימים טיפולים רפואיים רבים, אך אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא לקבלת עזרה בהשגת השינה הנמוכה שהם צריכים.להלן 23 תרופות של סבתא רפואית והכנה מהירה שיכולה לעזור לך לישון שאתה צריך.

1.קבל הרבה פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחת התרופות הטובות ביותר להפרעות שינה.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לך להירדם מהר יותר ולהישאר ישנה יותר.נסה להשיג לפחות 30 דקות של פעילות אירובית בכל יום.זה יכול לעזור לגופך להירגע ולהתכונן לשינה של לילה טוב.

2.הימנע ממריצים

ממריצים כמו קפאין, אלכוהול וניקוטין יכולים להפריע לשינה שלך.אם אתה מתקשה לישון, נסה להימנע מחומרים אלה לפני השינה.אם אתה מחליט לשתות אלכוהול, עשה זאת במתינות ודאג לשתות הרבה מים כדי להימנע מהתייבשות.

3.קבע שגרת שינה

הקמת שגרת שינה יכולה לעזור לך להירגע ולהתכונן לשינה.נסה ללכת לישון ולהתעורר באותו זמן בכל יום.כמה דקות לפני השינה, נסה לעשות משהו מרגיע כמו קריאת ספר או אמבטיה חמה.עקוב אחר השגרה הזו בכל לילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.הימנע מאכילה מאוחרת בלילה

אכילה מאוחרת בלילה יכולה להפריע לשינה שלך, אז נסה להימנע ממנה.אם אתה כן צריך לאכול משהוING, בחר חטיף קל שדלוי בסוכר ובפחמימות.זה יעזור לגופך להירגע ולהתכונן לשינה.

5.הגבל זמן מסך

מסכים ממחשבים, טלוויזיות וטלפונים יכולים להיות מעוררים ויכולים להקשות על נרדמת.נסה להגביל את החשיפה שלך למסכים אלה לפחות שעה לפני השינה.אם אתה צריך להשתמש במחשב או בטלפון בלילה, הקפד להשתמש במסנן אור כחול כדי למנוע שיבוש שינה.

6.צור סביבת שינה

יצירת סביבת שינה יכולה לעזור לך להירגע ולהתכונן לשינה.וודא שהחדר השינה שלך כהה, שקט וחף מהסחות דעת.שמור על קרירת הטמפרטורה וודא שהמזרן והכריות שלך נוחות.אתה יכול גם להשתמש בשמנים אתרים, כמו שמן לבנדר, כדי לעזור לך להירגע.

הסעדים של סבתא להפרעות שינה

הסעדים של סבתא שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לאנשים לקבל את השינה הנמוכה שהם צריכים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • תה קמומיל: קמומיל משמש זה מכבר לקידום הרפיה ולעזור בנדודי שינה.נסה לשתות כוס תה קמומיל לפני השינה.
  • שורש ולריאן: שורש ולריאן הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור לאנשים להירגע ולהירדם.נסה לקחת תוסף שורש ולריאן לפני השינה.
  • שמן לבנדר: שמן לבנדר יש תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור לך להירגע ולהירדם.נסה להפיץ שמן לבנדר בחדר השינה שלך לפני השינה.
  • דבש: דבש הוא הרגעה טבעית שיכולה לעזור לך להירגע ולהירדם.נסה להוסיף כפית דבש לכוס תה קמומיל לפני השינה.
  • חלב חם: חלב חם הוא הרגעה טבעית שיכולה לעזור לך להירגע ולהירדם.נסה לשתות כוס חלב חם לפני השינה.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם כמה תרופות טבעיות להפרעות שינה?
  • א: כמה תרופות טבעיות להפרעות שינה כוללות תה קמומיל, שורש ולריאן, שמן לבנדר, דבש וחלב חם.

מסקנה

הפרעות שינה יכולות להקשות על השינה הנמוכה שאתה צריך.אמנם קיימים טיפולים רפואיים רבים, אך אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא לקבלת עזרה בהשגת השינה הנמוכה שהם צריכים.החל מהקבלת פעילות גופנית רבה ליצירת סביבת שינה, ישנם תרופות רבות ושונות שיכולות לעזור לך להשיג את השאר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן