דף הבית » תרופות סבתא » דרבן על עקב כף הרגל – 15 תרופות של סבתא מצוינת וטבעית
ddaddf dadc dadad dbda ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dedadd

דרבן על עקב כף הרגל – 15 תרופות של סבתא מצוינת וטבעית

מה ישר על עקב כף הרגל?

דרבן על עקב כף הרגל היא מצב שכיח המשפיע על גב העקב.זה נגרם על ידי גידול עצמות לא תקינות הנוצרות בתחתית עצם העקב, מה שעלול להיות כואב ולא נוח.המצב נפוץ ביותר בקרב מבוגרים אך יכול להופיע גם אצל ילדים.במקרים מסוימים זה יכול להיות חמור למדי ויכול לגרום לקושי בהליכה ובעמידה.

15 הסעדים של סבתא טבעית לדרבן על עקב כף הרגל

דרבן על עקב כף הרגל יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הניידות.להלן 15 סעדים של סבתא טבעית לשלוחה על עקב כף הרגל שניתן להשתמש בהם כדי לספק הקלה:

1.טיפול בקרח

טיפול בקרח הוא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר עבור Spur על עקב כף הרגל.החלת חבילת קרח או קומפרס קר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.חשוב להשתמש בחבילת קרח לא יותר מ 20 דקות בכל פעם, והקפידו לעטוף אותה בבד כדי להגן על העור מפני נזק.

2.עקב נמתח

מתיחות עקב יכולות לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.אחת המתיחות היעילות ביותר היא להניח מגבת מגולגלת מתחת לעקב כף הרגל ולהשתמש בהונותיך כדי למשוך את המגבת לעברך.זה יכול לעזור למתוח את גיד אכילס ואת השרירים סביב העקב.

3.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום יכולה להיות דרך נהדרת להפחית כאבים ודלקת.פשוט מוסיפים שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.מלח האפסום יסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להרגיע את האזור המושפע.

4.עיסוי

עיסוי יכול גם לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.עיסוי בעדינות של האזור המושפע יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.עיסוי יכול גם לעזור לשחרר שרירים הדוקים ולהפחית את הנוקשות.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.עיסוי כמה טיפות של שמן קוקוס לאזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ולשתות אותו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית כאבים ודלקת.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אחת של ג’ינג’ר לכוס מים חמים ושותה אותו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית כאב ודלקת.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.פשוט מערבבים כפית כורכום אחת עם כפית דבש אחת וצורכים אותו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

9.שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.פשוט לעסות כמה טיפות שמן קיק לאזור הפגוע כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

10.קומפרס מלח אפסום

דחיסת מלח EPSOM יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס מלח אפסום עם כוס מים חמים ומשרות בד בתערובת.החל את הבד על האזור המושפע למשך 20 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

11.קומפרס חומץ תפוחים

קומפרס חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומשרות בד בתערובת.החל את הבד על האזור המושפע למשך 20 דקות כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

12.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.עיסוי כמה טיפות של שמן לבנדר לאזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.

13.תה שורש ברדוק

תה שורש בורדוק הוא טבעי אnti-inflammatory שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אחת של שורש ברדוק מיובש לכוס אחת של

כיצד לטפל בשלוחה על עקב כף הרגל

ספרס על עקב כף הרגל יכול להיות מצב לא נוח ואפילו מתיש.למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים רבים שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב זה.להלן 15 תרופות של סבתא מצוינת וטבעית לטיפול בשלוחה על עקב כף הרגל.

1.קומפרסים חמים

החלת קומפרסים חמים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ורוך.כדי להכין דחיסה חמה, משרים בד במים חמים ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

2.אמבטיות מלח אפסום

השריית כפות הרגליים באמבט מלח אפסום יכולה לעזור להפחית כאבים ודלקת.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, מערבבים 1-2 כוסות מלח אפסום באמבט מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים חמים.

3.חבילות קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.להכנת חבילת קרח, עטפו כמה קוביות קרח בבד והפעילו אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

4.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות, כמו ג’ינג’ר, כורכום ופלפל קאיין, יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו 1-2 כפיות ג’ינג’ר טרי בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

5.מנוחה וגובה

מנוחה והעלאת כפות הרגליים יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורה לשלוחה על עקב כף הרגל.הימנע מעמידה בפרקי זמן ארוכים והקפידו לרומם את כפות הרגליים כשאתם מונחים.

6.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי לעסות את האזור, השתמש בלחץ יציב ובתנועות מעגליות.עיסוי למשך 10-15 דקות, מספר פעמים ביום.

7.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים לגוף בנקודות ספציפיות.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

8.נמתח

מתיחות יכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לשלוחה על עקב כף הרגל.כדי למתוח את האזור, משוך בעדינות את בהונותיך לאחור לעבר השוק שלך.החזיקו את המתיחה למשך 10-15 שניות ואז שחררו.חזור על המתיחה מספר פעמים ביום.

9.משחות וקרמים

שימוש במשחות וקרמים, כמו שמן מנטה או קרם קפסאיצין, יכול לעזור להפחית כאבים ודלקת.כדי להשתמש במשחות אלה, החל כמות קטנה על האזור המושפע ועסה אותו.

10.Epsom Salt Soaks

השריית כפות הרגליים בספוג מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להכין מלח אפסום להשרות, מערבבים 1-2 כוסות מלח אפסום באמבט מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים חמים.

11.Apple Cider Vinearg Soaks

השריית כפות הרגליים בספירה של חומץ תפוחים יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי לגרום לחומץ תפוחים להשרות, מערבבים 1 כוס חומץ תפוחים באמבט מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים חמים.

12.דיאטה ופעילות גופנית

אכילת תזונה בריאה ואימון באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה לשלוחה על עקב כף הרגל.אכילת מזונות המכילים תכונות אנטי דלקתיות, כמו דגים, שמן זית ואגוזים, יכולה לעזור להפחית את הדלקת.פעילות גופנית יכולה גם לעזור להפחית כאב ודלקת.

13.תוספי B12

תוספי ויטמין B12 יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי לקחת תוסף B12, קח 1-2 טבליות מדי יום.

14.עטיפות מלח אפסום

עטיפת כפות הרגליים בעטיפת מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לייצור עטיפת מלח אפסום, מערבבים 1-2 כוסות מלח אפסום באמבט מים חמים.משרים מטלית בתערובת ועוטפים אותו סביב כפות הרגליים.השאר את העטיפה דולקת למשך 15-20 דקות,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן