דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בעור – 2 תרופות סבתות באיכות גבוהה זמינות בבית
daddaddd ddadda  daadaddaddaa daddaaddaa ddddbddaa dddd

פטרייה בעור – 2 תרופות סבתות באיכות גבוהה זמינות בבית

דלקות עור פטרייתיות – הסעדים של סבתא

זה לא סוד שפטרייה יכולה לגרום למגוון של דלקות בעור.בעוד שחלק מהזיהומים הללו הם קלים וגורמים לאי נוחות מועטה ללא אי נוחות, אחרים יכולים להיות כואבים ולגרום למגוון של תסמינים לא נעימים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור לך להיפטר מהפטרייה בעור שלך.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אחד מאותם תרופות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות עור הנגרמות כתוצאה מפטריות.כדי להשתמש בו לטיפול בזיהום פטרייתי, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים ומרחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהזיהום התבהר.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות שהופכות אותו לתרופה טבעית נהדרת לזיהומים בעור פטרייתי.כדי להשתמש בו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם תשעה חלקים מים ומרחו את התערובת ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהזיהום התבהר.

טיפ:

חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי למנוע את התפשטות הפטרייה.הקפידו לשטוף את הידיים לאחר החלת אחת מהתרופות הללו והימנעו ממגע עם אנשים אחרים עד שהזיהום התבהר.

מסקנה

דלקות בעור פטרייתי עלולות להיות לא נוחות ואף כואבות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים ושמן עץ התה שיכולים לעזור לכם להיפטר מהזיהום.הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולשמור על האזור הנגוע נקי ויבש.עם הטיפול הנכון, אתה יכול להיפטר מהפטרייה בעור שלך ולהיות בדרך לעור בריא יותר תוך זמן קצר.

הסעדים של סבתא

סבתות תמיד היו ידועות בחוכמה ובידע שלהן בסעדים ביתיים, ולעיתים קרובות מבקשים את עצותיהן בכל מה שקשור לטיפול בפטריות העור.אמנם קיימים רפואה וטיפולים מודרניים, אך חשוב לדעת שישנם גם טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול בפטריות על העור.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר המומלצות על ידי סבתות לטיפול בפטריות עור:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל פטריית עור.זהו אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לזיהומים בעור פטרייתי.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים.ואז, להשרות כדור כותנה בתמיסה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה לטיפול בפטריות עור במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות, אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לזיהומים בעור פטרייתי.כדי להשתמש בו, מערבבים שלוש עד חמש טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית או שמן קוקוס.לאחר מכן, מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.חזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לפטריית עור?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לפטריית עור היא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים ולהשרות כדור כותנה בתמיסה.מרחו את כדור הכותנה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בשמן עץ התה לפטריית עור?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בשמן עץ התה לפטריית עור היא לערבב שלוש עד חמש טיפות של שמן עץ התה עם כף טבלוn של שמן זית או שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לסיכום, פטריית העור היא בעיה שכיחה שניתן לטפל ביעילות בתרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים ושמן עץ התה.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים וידועות בתכונותיהם נגד פטריות, אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.אמנם קיימים רפואה וטיפולים מודרניים, אך חשוב לדעת שישנם גם טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול בפטריות על העור.

למידע נוסף על פטריית העור, בדוק את הגדרת הוויקיפדיה הזו .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן