דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בטיפול בנרתיק – 14 תרופות סבתות זולות ומשמעותיות
daddaddd ddddaddc ddadadaadda  daadaddaddaa daddaaddaa dd

פטרייה בטיפול בנרתיק – 14 תרופות סבתות זולות ומשמעותיות

פטריית נרתיק: סקירה כללית של 14 תרופות סבתות זולות ומשמעותיות

פטריית הנרתיק היא מצב שכיח ולא נוח, אך ניתן לטיפול בה.אנשים רבים פונים לתרופות מרשם להקלה, אך ישנם גם מספר טיפולים טבעיים זולים שיכולים לעזור.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במצב זה, וחלק מהטיפולים הללו יכולים להיות יעילים באופן מפתיע.

מה זה פטריית הנרתיק?

פטריית הנרתיק, המכונה גם זיהום שמרים, נגרמת כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס.התסמינים כוללים גירוד, צריבה וכאב בנרתיק, כמו גם פריקה עבה ולנה.מצב זה אינו מדבק, אך הוא יכול להיות לא נוח ומביך.

טיפול בפטריות הנרתיק עם הסעדים של סבתא

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול בפטריות הנרתיק.טיפולים אלה זולים, קלים למצוא ויכולים להיות יעילים באופן מפתיע.להלן 14 מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לפטריית הנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים חמים והשתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים חמים.

2.שום

שום הוא נוגד פטרייתי חזק, והוא משמש במשך מאות שנים לטיפול בפטריה בנרתיק.כדי להשתמש בו, מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה כפות שמן קוקוס.החל את התערובת על האזור הפגוע, השאר אותה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריה בנרתיק.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס, ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים חמים.

4.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הנרתיק.כדי להשתמש בו, החל יוגורט רגיל ולא ממותק על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.ואז לשטוף במים חמים.

5.חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייה יעיל שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.זה זמין בצורת אבקה או כמוסה.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של אבקת חומצה בורית עם כוס מים אחת.משרים טמפון בתערובת, ואז החל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים חמים.

6.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטריות חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול בפטריות הנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כף שמן קוקוס, ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים חמים.

7.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות נגד פטריות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לפטריית הנרתיק.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו למשך 15 דקות.ואז לשטוף במים חמים.

8.חותם מוזהב

חותם מוזהב הוא נוגד פטרייתי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של תמיסת חותם מוזהבת עם כף שמן קוקוס, ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים חמים.

9.כסף קולואידי

כסף קולואידי הוא נוגד פטרייתי ואנטיספטי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריה בנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של כסף קולואידי עם כף שמן קוקוס, ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים חמים.

10.אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייה טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריה בנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות של ג’ל אלוורה עם כף שמן קוקוס, ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאר אותו למשך 15 דקות, ואז לשטוף במים חמיםו

11

חלק 2: תרופות טבעיות לפטריות בנרתיק

נשים רבות פונות לתרופות טבעיות לטיפול בזיהום בשמרים.תרופות אלה, שסבתות רבות נשבעות בהן, שימשו במשך מאות שנים ויכולות להיות יעילות באותה מידה כמו טיפולים מסורתיים.להלן 14 תרופות סבתות זולות ומשמעותיות לטיפול בפטריות בנרתיק:

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לזיהומי שמרים בגלל תכונותיו נגד פטריות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד מים חמים ומורחים את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.

2.שום

לשום תכונות נגד פטריות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, לרסק ציפורן שום גולמי אחד והחל אותו ישירות על האזור המושפע.

3.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שיכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק.כדי להשתמש בו, החל יוגורט רגיל ישירות על האזור המושפע עד שעה.

4.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומרחו את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.

5.שמן אורגנו

לשמן אורגנו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד שמן אורגנו עם ארבעה חלקים מים ומרחו את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בחומצה לאורית, שיש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, יש למרוח שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

7.חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייה חזק שיכול לעזור בטיפול בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס חומצה בורית אחת עם גלון מים אחד ומורחים את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.

8.מיץ חמוציות

הוכח כי מיץ חמוציות מסייע במניעה וטיפול בזיהומים בשמרים.כדי להשתמש בו, שתו כוס אחת של מיץ חמוציות לא ממותק ביום.

9.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב שיש לו תכונות נגד פטריות ויכול לעזור בטיפול בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת זהב עם כוס מים ומרחים את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.

10.תמצית עלה זית

לתמצית עלים זית יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד תמצית עלה זית עם ארבעה חלקים מים ומורחים את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.

11.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק.כדי להשתמש בהם, קח תוסף פרוביוטי יומי או אכל מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט, קפיר וכבוש.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אלקליין קל שיכול לעזור להילחם בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים את התמיסה ישירות על האזור המושפע.

13.תה אורגנו

לתה אורגנו יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של אורגנו בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.

14.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו המרגיעות ויכולה לסייע בטיפול בזיהום בשמרים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של אלוורה ג’ל עם מים חלק אחד והחל את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בשמרים.התרופות הזולות והמשמעותיות הללו כוללות חומץ תפוחים, שום, יוגורט, שמן עץ התה, שמן אורגנו, שמן קוקוס, חומצה בורית, מיץ חמוציות, גולדנסיל, תמצית עלים זית, פרוביוטיקה, סודה לשתייה, תה אורגנו ואלוהה.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להיות חזקים כמו טיפולים מסורתיים, אך הם עדיין יכולים להיות יעילים בטיפול בזיהום בשמרים.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן