דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בנרתיק במהלך ההיריון – 16 תרופות של סבתא טבעית זמינות בבית
daddaddd ddadadaadda ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa da

פטרייה בנרתיק במהלך ההיריון – 16 תרופות של סבתא טבעית זמינות בבית

פטריית הנרתיק במהלך ההיריון – 16 תרופות של סבתא טבעית זמינות בבית

פטריית הנרתיק היא מצב שכיח הפוגע בנשים רבות במהלך ההיריון.למרות שזה לא מהווה סיכונים בריאותיים חמורים, זה יכול לגרום לאי נוחות, גירוד ושחרור.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות טבעיות שיכולות לעזור לכם לנהל את הסימפטומים של פטריית הנרתיק במהלך ההיריון.

פטריית הנרתיק: מה גורם לזה?

פטריית הנרתיק נגרמת כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה המתרחשת באופן טבעי קנדידה אלביקנס.פטרייה זו נמצאת בדרך כלל בכמויות קטנות בנרתיק ונשמרת באיזון על ידי חיידקים מועילים.עם זאת, במהלך ההיריון, שינויים הורמונליים יכולים לשבש את איזון החיידקים ולהוביל לצמיחת יתר של קנדידה, וכתוצאה מכך תסמינים של פטריית הנרתיק.

H2: תסמינים של פטריית הנרתיק

הסימפטום השכיח ביותר של פטריית הנרתיק הוא גירוד ושריפה באזור סביב הנרתיק.במקרים מסוימים, יתכן שיש גם פריקה לבנה עבה שיש לה ריח עשיר.תסמינים אחרים יכולים לכלול אדמומיות ונפיחות של הפות, כמו גם כאב במהלך מתן מתן ומין יחסי מין.

H2: 16 תרופות טבעיות לפטריית הנרתיק במהלך ההיריון

ישנם מגוון של תרופות ביתיות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול הסימפטומים של פטריית הנרתיק במהלך ההיריון.להלן 16 מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר:

1. יוגורט: אכילת כוס של יוגורט רגיל ולא ממותק בכל יום יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים בנרתיק ולעזור להפחית את תסמיני הפטרייה הנרתיקית.

2. שום: אכילת שניים או שלוש שיני שום גולמי בכל יום יכולה לעזור להילחם בצמיחת יתר של קנדידה ולהפחית את הסימפטומים של פטריית הנרתיק.

3. חומץ תפוחים: הוספת כוס חומץ תפוחים לאמבט חם יכולה לעזור להפחית גירוד ושריפה, כמו גם להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק.

4. חומצה בורית: ניתן להכניס כמוסות חומצה בורית לנרתיק כדי לעזור להילחם בצמיחת יתר של קנדידה.

5. שמן עץ התה: הוספת כמה טיפות שמן עץ התה לאמבטיה יכולה לעזור להפחית גירוד ושריפה.

6. שמן קוקוס: מריחת שכבה דקה של שמן קוקוס לאזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.

7. שמן אורגנו: נטילת כמוסות שמן אורגנו יכולה לעזור להילחם בגידול יתר של קנדידה ולהפחית את הסימפטומים של פטריית הנרתיק.

8. אלוורה: יישום ג’ל העשוי מאלוורה לאזור הפגוע יכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.

9. מיץ חמוציות: שתיית כוס מיץ חמוציות לא ממותק בכל יום יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק.

10. פרוביוטיקה: נטילת תוסף פרוביוטיקה יומי יכולה לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק ולהפחית את הסימפטומים של פטריית הנרתיק.

11. לוז מכשפה: החלת קומפרס העשוי לוז מכשפה יכול לעזור להפחית גירוד ושריפה.

12. Goldenseal: נטילת כמוסות גולדנסיליות יכולה לעזור להילחם בצמיחת יתר של קנדידה ולהפחית את הסימפטומים של פטריית הנרתיק.

13. סודה לשתייה: הוספת כוס סודה לשתייה לאמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית גירוד ושריפה.

14. שמן לבנדר: החלת כמה טיפות של שמן לבנדר על האזור הפגוע יכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.

15. תה פאו ד’ארקו: שתיית כוס תה פאו ארקו יכולה לעזור להילחם בצמיחת יתר של קנדידה ולהפחית את הסימפטומים של פטריית הנרתיק.

16. תמצית זרעי אשכוליות: נטילת כמוסות תמצית זרעי אשכוליות יכולות לעזור להילחם בצמיחת יתר של קנדידה ולהפחית את הסימפטומים של פטריית הנרתיק.

H3: טיפ:

חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם היגיינה נאותה ותזונה בריאה כדי להבטיח כי הסימפטומים של פטריית הנרתיק נשמרים תחת שליטה.

פטרייה בנרתיק במהלך ההיריון: 16 תרופות של סבתא טבעית

הריון הוא זמן של שמחה גדולה, אך זה יכול להיות גם תקופה של אי נוחות גופנית.אחד הנושאים הנפוצים והלא נוחים ביותר הוא פטרייה בנרתיק.נשים רבות חוות עלייה בהפרשות הנרתיק במהלך ההיריון, מה שעלול לגרוםצמיחת יתר של פטרייה ומובילה לזיהום.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול ולמנוע סוגיה זו.להלן 16 תרופות של סבתא טבעית לפטרייה בנרתיק במהלך ההיריון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב נפוץ בסעדים ביתיים רבים.במקרה של זיהום פטרייתי בנרתיק, זה יכול לעזור לאזן את החומציות של הנרתיק, מה שיכול לעזור להפחית חיידקים הגורמים לזיהום.לשימוש, דללו חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים חמים ומרחו על האזור הפגוע באמצעות מטלית נקייה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה ביתית פופולרית לנושאים רבים, כולל זיהומים פטרייתיים.זה נוגד פטריות ויכול לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים ביום.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, לרסק שן שום ומורחים אותו על האזור הפגוע.לחלופין, אתה יכול להוסיף שום לתזונה שלך כדי לעזור לתמוך בהגנות הטבעיות של גופך מפני זיהום.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו קוקוס או חוחובה, ומורחים על האזור הפגוע.

יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים בגוף.לשימוש, החל יוגורט רגיל ולא ממותק על האזור המושפע.אתה יכול גם לאכול יוגורט כדי לעזור לתמוך בהגנות הטבעיות של גופך מפני זיהום.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, מדללים כמה טיפות שמן אורגנו עם שמן נשא, כמו קוקוס או חוחובה, ומורחים על האזור הנגוע.

חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייה ויכולה לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, מלא קפסולה של חומצה בורית באבקת חומצה בורית והכניס אותה לנרתיק.

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה ביתית פופולרית לנושאים רבים, כולל זיהומים פטרייתיים.הוא גבוה בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.לשימוש, שתו כוס אחת של מיץ חמוציות פעמיים ביום.

אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייה חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע.

תמצית עלה זית

תמצית עלים זית היא נוגד פטרייתי חזק ויכולה לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, קח כמוסה אחת של תמצית עלה זית פעמיים ביום.

Goldenseal

Goldenseal הוא נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, קח כמוסה אחת של Goldenseal פעמיים ביום.

Echinacea

Echinacea הוא נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, קח כמוסה אחת של Echinacea פעמיים ביום.

אורגנו

אורגנו הוא נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, הוסף אורגנו לתזונה שלך או קח כמוסה אחת של אורגנו פעמיים ביום.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא אנטי -פטרייתי חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, מדללים כמה טיפות של שמן אתרי של לימון BALM עם שמן נשא, כמו קוקוס או חוחובה, ומורחים על האזור הנגוע.

THYME

טימין הוא נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור בטיפול בזיהום פטרייתי.לשימוש, הוסף טימין לתזונה שלך או קח כמוסה אחת של טימין פעמיים ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן