דף הבית » תרופות סבתא » קנדידה בנרתיק – 9 תרופות סבתות זולות ומוסמכות

קנדידה בנרתיק – 9 תרופות סבתות זולות ומוסמכות

מה זה קנדידה בנרתיק?

קנדידה היא סוג של שמרים שנמצאים באופן טבעי בנרתיק.בדרך כלל זה מוחזק על ידי החיידקים הבריאים שחיים בנרתיק.עם זאת, לפעמים ניתן להפריע לאיזון החיידקים והשמרים, מה שמוביל לזיהום המכונה קנדידיזיס או לזיהום בשמרים.תסמינים של זיהומים בשמרים יכולים לכלול גירוד, שריפה ופריקה לבנה עבה.

9 תרופות סבתות זולות ומוסמכות

זיהומים בשמרים יכולים להיות לא נוחים וקשים לטיפול בהם.עם זאת, כמה תרופות עממיות, שהועברו לעתים קרובות מסבתות, נמצאו יעילות בטיפול בזיהומים בשמרים.להלן 9 תרופות סבתות זולות ומוסמכות לטיפול בזיהומים בשמרים.

1.שום

שום הוא אנטי -פטרייתי ואנטיביוטיקה טבעית.זה יכול להיות שימושי לטיפול בזיהומים בשמרים מכיוון שהוא מסייע להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים ושמרים בנרתיק.כדי להשתמש בשום לטיפול בזיהום בשמרים, הכנס שן שום קלוף לנרתיק בלילה.השאר אותו לילה והסר אותו בבוקר.

2.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית המסייעת להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק.אכילת יוגורט באופן קבוע יכולה לעזור במניעת דלקות שמרים, והיא יכולה לשמש גם לטיפול בהם.כדי להשתמש ביוגורט לטיפול בזיהום בשמרים, החל יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו אותו במים חמים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים והשמרים בנרתיק.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בזיהום בשמרים, הוסף כוס חומץ אחת לאמבטיה חמה וספוג בתוכו למשך 15-20 דקות.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי.זה יכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים והשמרים בנרתיק.כדי להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בזיהום בשמרים, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכף מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו אותו במים חמים.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי.זה יכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים והשמרים בנרתיק.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בזיהום בשמרים, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות לאזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו אותו במים חמים.

6.חומצה בורית

חומצה בורית היא אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית טבעית.זה יכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים והשמרים בנרתיק.כדי להשתמש בחומצה בורית לטיפול בזיהום בשמרים, ממיסים כף אחת של חומצה בורית בכוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו אותו במים חמים.

7.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אנטי -פטרייתי ואנטיביוטיקה טבעית.זה יכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים והשמרים בנרתיק.כדי להשתמש במיץ חמוציות לטיפול בזיהום בשמרים, שתו כוס אחת של מיץ חמוציות לא ממותק מדי יום.

8.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא אנטי -פטרייתי ואנטיביוטיקה טבעית.זה יכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים והשמרים בנרתיק.כדי להשתמש בשמן אורגנו לטיפול בזיהום בשמרים, מדללים כמה טיפות של שמן אורגנו בכף מים חמים ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו אותו במים חמים.

9.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים המסייעים להחזיר את איזון החיידקים והשמרים בנרתיק.כדי להשתמש בפרוביוטיקה לטיפול בזיהום בשמרים, קח תוסף פרוביוטיקה מדי יום.

טיפ מועיל

חשוב לציין שלמרות שסעדים אלה יכולים להיות יעילים לטיפול בזיהומים בשמרים, אין להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי.אם זיהום השמרים שלך לא משתפר לאחר השימוש בתרופות אלה, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

קנדידה בנרתיק – 9 רמדי של סבתא זולה ומוסמכתes

קנדידיאזיס בנרתיק, המכונה בדרך כלל זיהום בשמרים, הוא סוג של זיהום הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס בנרתיק.זיהום מסוג זה שכיח מאוד, כאשר 75% מהנשים סובלותו מדלקת שמרים אחת לפחות במהלך חייהן.בעוד שטיפולים קונבנציונליים כמו תרופות נגד פטריות הם בדרך כלל יעילים, ישנם גם תרופות טבעיות רבות לקנדידה שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים ולקדם ריפוי.

תרופות ביתיות לקנדידה בנרתיק

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים נמצא בשימוש נרחב לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות שמרים.יש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם 2 חלקים מים ומרחים על האזור בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת לקנדידה בנרתיק.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות וגם אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את צמיחת הפטרייה.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לשמן הקוקוס לקבלת כוח נגד פטריות נוסף.

3.יוגורט

יוגורט הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לקנדידה בנרתיק.הוא מכיל תרבויות חיות שיכולות לעזור להילחם בפטרייה ולהחזיר את האיזון לגוף.כדי להשתמש בו, החל יוגורט רגיל ולא ממותק על האזור המושפע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

4.שום

שום הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה בנרתיק.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.אתה יכול גם לאכול כמה שיני שום בכל יום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.

5.חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטריות חזק שיכול לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בנרתיק.כדי להשתמש בו, הכינו משחה על ידי ערבוב 1 כפית חומצה בורית עם כפית מים.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

7.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא עוד נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן אורגנו עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

8.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה טבעית לקנדידה בנרתיק.הוא מכיל נוגדי חמצון שיכולים לעזור להילחם בפטריות ולהחזיר את האיזון לגוף.כדי להשתמש בו, שתו 8 גרם מיץ חמוציות כל יום.אתה יכול גם למרוח כמה טיפות של מיץ חמוציות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

9.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון לגוף.כדי להשתמש בהם, קח תוסף פרוביוטי יומי או אכל אוכל כמו יוגורט וקפיר המכיל תרבויות חיות.אתה יכול גם למרוח קרם פרוביוטיקה על האזור המושפע.

סיכום

קנדידיאזיס בנרתיק, המכונה בדרך כלל זיהום בשמרים, הוא סוג של זיהום הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס בנרתיק.בעוד שטיפולים קונבנציונליים כמו תרופות נגד פטריות הם בדרך כלל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן