דף הבית » תרופות סבתא » פטריית קנדידה – 10 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ורגיעה
daddadddaa dadadddd  ddadadddd dadc daddaad dadddaddd dc

פטריית קנדידה – 10 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ורגיעה

מה זה פטריית קנדידה?

פטריית קנדידה היא סוג של שמרים שנמצאים באופן טבעי בגוף האדם.בדרך כלל הוא קיים בכמויות קטנות בדרכי העיכול, בפה ובעור, ונשמר בבדיקה על ידי חיידקים מועילים.עם זאת, אם איזון החיידקים בגוף מופרע, קנדידה יכולה לצמוח יתר על המידה ולגרום לזיהומים.תסמינים של צמיחת פטריית קנדידה כוללים עייפות, בעיות עיכול, בעיות עור וזיהומי שמרים חוזרים ונשנים.

הסעדים של סבתות להחלמה והרפיה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במחלות שונות במשך מאות שנים.להלן 10 טיפולים מסורתיים שיכולים לעזור לכם להתאושש ולהירגע עם פטריית קנדידה:

1.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים בגוף ולהשאיר את קנדידה בבדיקה.חפש פרוביוטיקה המכילה Lactobacillus ו- Bifidobacterium;אלה שני החיידקים המועילים הנפוצים ביותר.

2.שום

לשום תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בצמיחת יתר של קנדידה.הוסף כמה שיני שום לתזונה היומית שלך;אתה יכול גם לקחת תוספי שום אם אתה לא אוהב את הטעם.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס מכיל חומצה לאורית, אשר הוכח כי הם בעלי תכונות נגד פטריות.אתה יכול להוסיף אותו לאוכל שלך או לקחת אותו כתוסף.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בגוף ולהילחם בקנדידה.אתה יכול לקחת את זה כתוסף או להוסיף אותו לאוכל שלך.

5.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון שלך.

6.תמצית זרעי אשכוליות

תמצית זרעי אשכוליות היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה.ניתן למצוא אותו בצורת קפסולה ולנקוט כתוסף.

7.תמצית עלה זית

תמצית עלים זית היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה.ניתן למצוא אותו בצורת קפסולה ולנקוט כתוסף.

8.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה.אתה יכול לקחת את זה כתוסף או להוסיף אותו לאוכל שלך.

9.פלפל קאיין

לקאיין פלפל יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בקנדידה.אתה יכול להוסיף אותו לאוכל שלך או לקחת אותו כתוסף.

10.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לחיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בגוף ולשמור על קנדידה בבדיקה.וודא שאתה בוחר יוגורט רגיל ולא ממותק המכיל תרבויות חיות.

טיפ להחלמה והרפיה

בנוסף לתרופות שלמעלה, חשוב לבצע שינויים באורח החיים כדי לעזור בהתאוששותך וברגיעה שלך.נסה להפחית לחץ, לקבל מספיק שינה ולאכול תזונה מאוזנת.זה יעזור לגופך להישאר בריא וחזק, ויסייע לשמור על קנדידה בבדיקה.

פטריית קנדידה: 10 תרופות של סבתא להחלמה והרפיה

פטריית קנדידה, המכונה גם קנדידיאזיס, היא זיהום פטרייתי של הממברנות הריריות, העור ואיברי המין.זה נגרם כתוצאה מצמיחת יתר של פטריית קנדידה אלביקנס שנמצאת בדרך כלל בגוף.תסמינים של קנדידיזיס כוללים גירוד, שריפה וטלאים לבנים על העור, כמו גם מתן מתן ופריקה כואבים מאזור איברי המין.בעוד שתרופות נגד פטריות משמשות בדרך כלל לטיפול בקנדידיאזיס, ישנם גם כמה תרופות טבעיות ששימשו באופן מסורתי כדי לעזור להתאוששות ורגיעה.

10 הסעדים של סבתא לפטריית קנדידה

1.שום

שום הוא חומר יעיל נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקנדידיזיס.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לצרוך גולמי במזון.ניתן להוסיף שום גם למי אמבטיה כדי לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד והשרפה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומיםשל קנדידיזיס.ניתן ליישם אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.יש לדלל אותו במים לפני השימוש כדי למנוע גירוי בעור.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי אנטי -פטרי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיזיס.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורת קפסולה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.חשוב לוודא ששמן הקוקוס באיכות טובה.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקנדידיזיס.יש לדלל אותו עם שמן נשא לפני שהוא מיושם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

5.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים בגוף, ובכך עוזרת להפחית את תסמיני הקנדידיאזיס.ניתן ליישם אותו דרך הפה או להחיל באופן אקטואלי על האזור המושפע.

6.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא שמן אתרי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקנדידיזיס.יש לדלל אותו עם שמן נשא לפני שהוא מיושם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

7.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיזיס.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לצרוך אותו כתה.ניתן ליישם שורש ברדוק גם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

8.תמצית זרעי אשכוליות

תמצית זרעי אשכוליות

היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיזיס.ניתן לקחת אותו בצורת כמוסה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

9.תמצית עלה זית

תמצית עלה זית

היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקנדידיאזיס.ניתן לקחת אותו בצורת כמוסה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

10.כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קנדידיזיס.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לצרוך אותו כתה.ניתן ליישם כורכום גם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

סיכום

פטריית קנדידה, המכונה גם קנדידיאזיס, היא זיהום פטרייתי של הממברנות הריריות, העור ואיברי המין העלולים לגרום לגרד, לשריפה ולבנים על העור, כמו גם לשתנה ופריקה כואבים מאזור איברי המין.בעוד שתרופות נגד פטריות משמשות בדרך כלל לטיפול בקנדידיאזיס, ישנם גם כמה תרופות טבעיות ששימשו באופן מסורתי כדי לסייע בהתאוששות ורגיעה.אלה כוללים שום, חומץ תפוחים, שמן קוקוס, שמן עץ התה, יוגורט, שמן אורגנו, שורש ברדוק, תמצית זרעי אשכולית, תמצית עלה זית וכורכום.

שאלות נפוצות

מה זה פטריית קנדידה? </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן