דף הבית » תרופות סבתא » דלקות בדרכי השתן החוזרות ונשנות – 14 מקובלות אוניברסלית וסבתות מצוינות
ddcdaddaa dddadbd ddadaadf dddddaddaa ddadadaddaa  dedadd

דלקות בדרכי השתן החוזרות ונשנות – 14 מקובלות אוניברסלית וסבתות מצוינות

דלקות בדרכי השתן: 14 תרופות של סבתא מקובלות באופן אוניברסלי
דלקות בדרכי השתן (UTI) הן נושא בריאותי שכיח, המשפיע על כמעט מחצית מכל הנשים במהלך חייהן.הם יכולים להיות כואבים ולא נוחים, ויש להם השלכות חמורות לטווח הארוך אם נותרו ללא טיפול.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור בטיפול ולמנוע UTI.להלן 14 סעדים של סבתא מקובלים באופן אוניברסלי שיכולים לעזור בניהול ולמנוע UTIs חוזרים ונשנים.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הידועות ביותר לזיהומים בדרכי השתן.הוא מכיל תרכובות המסייעות במניעת חיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן, שיכולות לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות זיהום.שתיית כמה כוסות של מיץ חמוציות לא ממותק בכל יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון ל- UTI.

2.ויטמין C

על פי ההערכה, ויטמין C מסייע בהורדת החומציות של השתן ולהפחית את הסיכון ל- UTI.זה יכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון, שיכולה לעזור להילחם בכל זיהום.לקיחת לפחות 1000 מ”ג ויטמין C בכל יום מומלצת למניעת UTI.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה ביכולתה לנטרל חומצות ולפעול כנוגד חומצה.זה יכול גם לעזור להפחית את חומציות השתן, מה שעלול להפחית את הסיכון להתפתחות זיהום.הוספת כפית סודה לשתייה לכוס מים ושתייתו פעמיים ביום יכולה לעזור במניעת UTI.

4.Uva ursi

Uva Ursi, הידוע גם בשם Bearberry, הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.נטילת 500 מ”ג של תמצית UVA URSI פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח UTI.

5.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שנמצא כיעיל בטיפול ובמנע UTI.זה עוזר במניעת דביקה של חיידקים לדפנות דרכי השתן, שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.לקיחת 500 מ”ג של D-Mannose פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח UTI.

טיפ ייחודי

חשוב לשמור על דרכי השתן נקייה כדי לסייע בהפחתת הסיכון של UTI.שתיית הרבה מים ומשתנה לעיתים קרובות יכולה לעזור לשטוף את כל החיידקים שעשויים להיות נוכחים בדרכי השתן.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTI.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.נטילת 500 מ”ג של תמצית שורש מרשמלו פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח UTI.

7.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.נטילת 500 מ”ג תמצית גולדנסילית פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח UTI.

8.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא עשב שיש לו תכונות משתנות, שיכולות לעזור לשטוף כל חיידקים בדרכי השתן.שתיית כוס תה פטרוזיליה פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח UTI.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייה שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.הוספת כף של חומץ תפוחים לכוס מים ושתייתו פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח UTI.

10.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.אכילת כמה שיני שום בכל יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח UTI.

11.HorseTail

Horsetail הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTI.יש לו תכונות משתנות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.נטילת 500 מ”ג תמצית זנב סוס פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח UTI.

12.Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.יש לו אנטיבתכונות אקטריאליות ואנטי דלקתיות

התרופות הטבעיות של סבתא לזיהום בדרכי השתן החוזרות ונשנות

דלקות בדרכי השתן החוזרות ונשנות (UTI) יכולות להיות כואבות ומתסכלות.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות המשמשות את הסבתות במשך שנים כדי לסייע בטיפול ב- UTIS.להלן 14 תרופות של סבתא מצוינות ומצוינות עבור UTIs חוזרים ונשנים, עם כמה טיפים נוספים שיעזרו במניעת זיהום עתידי.

שתו מיץ חמוציות

מיץ חמוציות נמצא כתרופה טבעית יעילה ל- UTI.התרכובות הפעילות במיץ חמוציות יכולות לעזור במניעת חיידקים לדבוק בקירות שלפוחית השתן ודרכי השתן.מומלץ לשתות מיץ חמוציות לא ממותק, מכיוון שהסוכר בחמוציות ממותקות יכול למעשה להאכיל את החיידקים.

הגדל את צריכת ויטמין C

הגדלת צריכת הוויטמין C שלך יכולה לעזור במניעת UTI.ויטמין C עוזר לחמוק את השתן, מה שעלול להקשות על חיידקים לשרוד ולשגשג.פירות הדרים, כמו לימונים ותפוזים, הם מקור נהדר לוויטמין C. מומלץ גם לקחת תוספי מזון, אך הקפד לבדוק קודם עם הרופא שלך.

תרופות צמחי מרפא עבור UTI


תרופות צמחיות הן גם בחירה פופולרית לטיפול ב- UTIs חוזרים ונשנים.ישנם עשבי תיבול רבים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולהפחית את תדירות ה- UTI.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר ששימשו:

  • Goldenseal: Goldenseal הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.מומלץ לקחת 500 מיליגרם של Goldenseal שלוש פעמים ביום.
  • UVA URSI: UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.מומלץ לקחת 500 מיליגרם של Uva Ursi שלוש פעמים ביום.
  • שורש מרשמלו: שורש מרשמלו הוא עשב פופולרי לטיפול ב- UTI.זה עוזר להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים על ידי הזיהום.מומלץ לקחת 500 מיליגרם של שורש מרשמלו שלוש פעמים ביום.

טיפים נוספים למניעת UTIs חוזרים

בנוסף לתרופות שלמעלה, ישנם כמה טיפים נוספים שיכולים לעזור במניעת UTIs חוזרים ונשנים.להלן כמה מהחשובים ביותר:

  • משתנה לעיתים קרובות: שתן לעיתים קרובות עוזר לשטוף חיידקים שעלולים להתעכב בדרכי השתן.מומלץ להשתין כל שעתיים עד שלוש שעות.
  • שתו הרבה מים: שהייה לחות עוזרת לשמור על דרכי השתן סמוקות.מומלץ לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום.
  • הימנע מגירוי מאכלים ומשקאות: יש להימנע מאוכלים ומשקאות שיכולים לעצבן את שלפוחית השתן, כמו קפאין ואלכוהול.מזונות חריפים יכולים גם להיות מרגיזים, ולכן עדיף להימנע מהם.

ללבוש בגדים רופפים

לבישת בגדים רופפים ונושמים יכולה לעזור להפחית את הסיכון של UTIs חוזרים ונשנים.בגדים מתאימים יכולים ללכוד בלחות ובחיידקים, שיכולים להגביר את הסיכון לזיהום.חשוב גם להחליף את הבגדים הרטובים בהקדם האפשרי.

תרגול היגיינה טובה

היגיינה טובה חיונית למניעת UTI.חשוב לתרגל היגיינה נאותה, כמו שטיפת אזור איברי המין באופן קבוע וניגוב מקדימה לאחור לאחר השימוש בשירותים.

שאלות נפוצות

ש: האם זה בטוח לקחת תרופות צמחיות עבור UTIS חוזרת?


א: תרופות צמחי מרפא יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול ב- UTIs חוזרים ונשנים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.

לסיכום, UTIs חוזרים ונשנים יכולים להיות כואבים ומתסכלים, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור.מיץ חמוציות, הגדלת צריכת הוויטמין C שלך ולקיחת תרופות צמחים יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהפחית את תדירות ה- UTI.בנוסף, חשוב גם לתרגל היגיינה טובה וללבוש בגדים רופפים כדי לסייע במניעת זיהומים עתידיים.על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול לעזור לאדוםאתה הסיכון שלך ל- UTI חוזר ולשמור על בריא בדרכי השתן שלך. למידע נוסף על UTIs חוזרים ונשנים כאן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן