דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בדרכי השתן בהריון – 15 תרופות סבתות בריאותיות ובריאות

דלקת בדרכי השתן בהריון – 15 תרופות סבתות בריאותיות ובריאות

הטיפול בדרכי השתן של אישה בהריון הוא חלק חיוני בבריאותה ובבריאותה.דלקות בדרכי השתן (UTI) יכולות להיות שכיחות בהריון, ואם לא מטופלות, יכולות להיות בעלות השלכות חמורות.אם אתה או מישהו שאתה מכיר בהריון וסובל מ- UTI, הנה 15 תרופות סבתות בריאותיות ובריאות שיכולות לעזור.

1.לשתות הרבה מים

להישאר לחות חשובה לבריאות ובריאות הכללית, וזה חשוב במיוחד כשמדובר במניעה וטיפול ב- UTI.שתיית מים רבים עוזרת לשטוף חיידקים מדרכי השתן.מכוון לפחות 8 כוסות מים ביום.

2.מיץ חמוציות ותוספי מזון

מיץ חמוציות משמש זה מכבר לטיפול ולמנוע UTI.נהוג לחשוב שמיץ חמוציות מסייע בהחמצת השתן, שיכול לעזור במניעת חיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן.ישנם גם תוספי חמוציות זמינים, אותם ניתן לקחת מדי יום כדי לסייע במניעת UTI.

3.הישאר נקי ויבש

היגיינה טובה חיונית למניעת UTI.הקפד לשמור על אזור איברי המין נקי ויבש, במיוחד לאחר שתן או עוסק בפעילות מינית.לבישת תחתוני כותנה והימנעות מבגדים מתאימים יכולה גם לעזור לשמור על האזור יבש.

4.תה UVA URSI

תה Uva Ursi מיוצר מעשב שנקרא Arctostaphylos uva ursi.עשב זה בעל תכונות חיטוי ומעוררות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור UTI.פשוט תלולות 2 כפיות העשב היבש בכוס מים חמים למשך 10 דקות ומסננים.שתו את התה 2-3 פעמים ביום.

5.D-mannose

D-Mannose הוא סוג של מולקולת סוכר שנמצאת בפירות רבים, כולל חמוציות.נמצא כי הוא יעיל בטיפול ובמניעת UTIs.קח את זה בצורה תוספה או הוסף אותו לתזונה שלך על ידי אכילת חמוציות נוספות או שתיית מיץ חמוציות.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לשמור על בריא דרכי השתן.חפש תוספי פרוביוטיקה המתוכננים באופן ספציפי למניעת UTI.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור במניעה וטיפול ב- UTI.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה כפות של חומץ תפוחים לכוס מים ושותה אותו 2-3 פעמים ביום.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לאלקיית השתן, מה שיכול לסייע במניעת חיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן.הוסף כפית סודה לשתייה לכוס מים ושותה אותה 2-3 פעמים ביום.

9.הגדל את צריכת ויטמין C

ויטמין C מסייע בהחמצת השתן, שיכול לעזור במניעת חיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן.הגדל את צריכת המזונות העשירה בוויטמין C, כמו תפוזים, לימונים ואשכוליות.

10.תרופות צמחיות

ישנם עשבי תיבול רבים שיכולים לעזור לטפל ולמנוע UTI.חלק מהיעילים ביותר הם Goldenseal, Echinacea ו- Uva Ursi.אתה יכול להכין תה עם אחד או יותר מעשבי התיבול האלה או לקחת אותם בצורה תוספת.

11.הימנע מגירויים

הימנעות מגירויים יכולה לעזור במניעת UTI.זה כולל הימנעות ממסבולים מבושמים ומרחצאות בועה, הימנעות מבגדים הדוקים והימנעות מלהטיל.

12.שלפוחית השתן ריקה באופן קבוע

חשוב לרוקן את שלפוחית השתן באופן קבוע כדי לעזור במניעת UTI.הקפד להשתמש בשירותים כל שעתיים -שלוש, גם אם אינך מרגיש את הדחף.

13.הימנע מהחזקת שתן

אל תחכה יותר מדי זמן להשתין.נסה ללכת לשירותים כשאתה מרגיש לראשונה את הדחף כדי למנוע UTI.

14.נגב מקדימה לאחור

הקפידו לנגב תמיד מקדימה לאחור בעת השימוש בשירותים.זה יעזור למנוע כניסה של חיידקים לדרכי השתן.

15.הימנע מקיום יחסי מין במהלך ההיריון

קיום יחסי מין יכול להגביר את הסיכון של UTI בקרב נשים בהריון.אם אתה בהריון, עדיף להימנע מקיום יחסי מין עד

תרופות טבעיות ל- UTI בהריון

נשים שחוות דלקות בדרכי השתן (UTI) במהלך ההיריון צריכותשימו לב כי ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים שלהם ולהפחית את הסבירות להשפעה שלילית על תינוקם שטרם נולד.סעדים אלה מבוססים על חוכמת הסבתות, שהועברו לאורך דורות ומשמשים במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.להלן 15 תרופות סבתות בריאותיות ובריאות עבור UTI בהריון.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה ידועה שיכולה לעזור להפחית את הסיכון לזיהומים בדרכי השתן.החומרים הפעילים במיץ חמוציות נחשבים שהם מסוגלים להפחית את מספר החיידקים הקיימים בדרכי השתן, ובכך להפחית את הסיכון לזיהום.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו אחת עד שתי כוסות מיץ חמוציות מדי יום.

2.שום

שום שימש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות.ההערכה היא כי לחומר הפעיל בשום, הנקרא אליצין, יש תכונות אנטי -ויראליות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.אכילת שום על בסיס קבוע עשויה לעזור להפחית את הסיכון של UTIs אצל נשים בהריון.לחלופין, אתה יכול לקחת תוסף שום.

3.מים

שתיית מים רבים היא אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר להפחתת הסיכון ל- UTI במהלך ההיריון.שתיית לפחות שמונה כוסות מים ביום יכולה לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולהפחית את הסיכון לזיהום.חשוב גם להימנע ממשקאות המכילים קפאין או אלכוהול.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית למצבים בריאותיים רבים ושונים.הוצע כי חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI אצל נשים בהריון.על פי ההערכה, החומר הפעיל בחומץ תפוחים, חומצה אצטית, הוא מסוגל להפחית את מספר החיידקים בדרכי השתן.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול ב- UTI, מערבבים כף אחת עם כוס מים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

5.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שנמצא בפירות וירקות רבים.על פי ההערכה, היא מסוגלת למנוע מחיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן, ובכך להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש ב- D-Mannose לטיפול ב- UTI, קח כפית אחת של האבקה שלוש פעמים ביום.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם מיקרואורגניזמים חיים שיכולים לעזור לשמור על איזון בריא של חיידקים בגוף.ישנן עדויות שמציעות כי נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את הסיכון של UTI אצל נשים בהריון.ניתן לקחת פרוביוטיקה בצורה תוספה או למצוא במזונות מסוימים כמו יוגורט וכבוש.

7.פטרוזיליה

פטרוזיליה הוא עשב פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ההערכה היא כי לחומר הפעיל בפטרוזיליה, המכונה APIOL, יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון ל- UTI במהלך ההיריון.כדי להשתמש בפטרוזיליה לטיפול ב- UTI, תלול כפית אחת של העשב בכוס מים רותחים למשך חמש דקות, ואז מסננים ושותה את התה פעם ביום.

8.ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני הממלא תפקיד חשוב בשמירה על מערכת חיסון בריאה.נטילת תוסף ויטמין C עשויה לסייע בהפחתת הסיכון ל- UTIs במהלך ההיריון, מכיוון שמאמינים כי ויטמין C בעל תכונות אנטיבקטריאליות.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי ויטמין.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פריט ביתי נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מחלות.הוספת כפית אחת של סודה לשתייה לכוס מים ושתייה היא עשויה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI במהלך ההיריון.חשוב לציין כי אין להשתמש בסודה לשתייה כטיפול ארוך טווח עבור UTI.

10.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ההערכה היא שלמרכיב הפעיל ב- UVA URSI, הנקרא ארבוטין, יש תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן