דף הבית » תרופות סבתא » דלקות בדרכי השתן – 22 התרופות של סבתא הגדולה לרגיעה
ddcdaddaa dddadbd ddadaadf  ddaadaddaddaa dadc daddaad dddd

דלקות בדרכי השתן – 22 התרופות של סבתא הגדולה לרגיעה

דלקות בדרכי השתן: 22 התרופות של סבתא הגדולה לרגיעה
דלקות בדרכי השתן (UTI) הן נושא בריאותי שכיח עבור גברים ונשים כאחד.הם יכולים לגרום למגוון של תסמינים לא נוחים ולעיתים כואבים, כמו תחושת שריפה בעת שתן, דחף מוגבר להשתין וכאב בבטן התחתונה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI.במאמר זה נסתכל על 22 הסעדים של סבתא הגדולה להרפיה בעת התמודדות עם UTIS.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא נמצאים בשימוש נרחב לטיפול ב- UTIS.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול ב- UTIs כוללים חמוציות, Goldenseal, Uva Ursi ו- Marshmallow Root.לכל אחד מהעשבי התיבול הללו יתרונות ייחודיים משלו.

חמוציות

Cranberry הוא עשב יעיל לטיפול ב- UTI.זה עוזר לעכב את צמיחת החיידקים בדרכי השתן, כמו גם להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת חמוציות כתה או תוסף, או לצרוך אותו בצורתו הטבעית.

Goldenseal

Goldenseal היא עוד תרופה צמחית פופולרית עבור UTIS.הוא מכיל את ברברין, תרכובת אלקלואידית המסייעת להפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.ניתן ליטול גולדנסיל כתה או תוסף.

UVA URSI


UVA URSI הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים ל- UTI.זה גם עוזר להפחית את תדירות המתן וכמות החיידקים בדרכי השתן.ניתן ליטול UVA URSI כתה או תוסף.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב פופולרי לטיפול ב- UTI.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב, כמו גם לקדם ריפוי של רקמות פגומות.ניתן לקחת שורש מרשמלו כתה או תוסף.

שינויים באורח החיים

ביצוע כמה שינויים באורח חיים פשוט יכול גם לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI.שתיית שפע של נוזלים, אכילת תזונה בריאה, הימנעות מאלכוהול וקפאין, וקבלת הרבה פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI.

טיפ ייחודי ומועיל

אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של UTIS הוא לתרגל היגיינה טובה.שטיפת האזור סביב השופכה עם מים חמים וסבון על בסיס קבוע יכולה לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרגול סיני עתיק שיכול לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI.זה עוזר לעורר את זרימת האנרגיה בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להפחית את תסמיני ה- UTI.זה עוזר להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ, מה שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לסייע בהפחתת תסמיני ה- UTI.חלק מהשמנים האתריים הפופולריים ביותר ל- UTIs כוללים שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן אלמוג.ניתן להשתמש בשמנים אלה במפזר או להחיל ישירות על העור.

טיפול בחום

טיפול בחום יכול לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI.החלת בקבוק מים חמים או כרית חימום על הבטן והגב התחתון יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI.פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולחזק את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותם כתוסף או לצרוך במקורות מזון כמו יוגורט וקפיר.

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית ל- UTIS.זה עוזר להפחית את צמיחת החיידקים בדרכי השתן, כמו גם להפחית דלקת וכאב.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית את תסמיני ה- UTI.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר עבור UTIs כוללים קמומיל, סרפד ושורש שן הארי.ניתן לצרוך עשבי תיבול אלה כתה או תוסף.

שום

שום הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב, כמו גם להילחם בזיהום.ניתן לצרוך שום בצורתו הטבעית או לקחת אותו כתוסף.

אפל

חלק 2: התרופות של סבתא הגדולה להרפיה

דרכי השתן היא מערכת מורכבת שיכולה להיות מועדת לזיהומים.עם זאת, ניתן לנהל זיהומים אלה ולמנע עם כמה תרופות טבעיות המועברות לאורך דורות.להלן 22 התרופות של סבתא הגדולה להרפיה שיכולות לעזור לשמור על דלקות בדרכי השתן במפרץ:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות עשיר בנוגדי חמצון ומשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למניעת UTI.מחקרים הראו כי הפרואנטוצינידינים במיץ חמוציות יכולים לסייע בהפחתת הסיכון לחיידקים לדבוק בדפנות השלפוחית, שיכולות לעזור במניעת דלקות UTI.

2.תה צמחים

תה צמחים כמו קמומיל, תה ירוק ושורש שן הארי שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור בהרפיה ובריאות שלפוחית השתן טובה יותר.תה אלה יכולים לסייע בהפחתת הדלקת בשלפוחית השתן ועשויים לעזור בהגנה מפני זיהומי UTI.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל יכולתו לסייע במניעת דלקות UTI.הוכח כי הוא מסייע בהפחתת הדלקת בשלפוחית השתן ועשוי לעזור להפחית את הסיכון לזיהומי UTI.

4.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לשמור על איזון בריא בדרכי השתן.הם יכולים לעזור במניעת דלקות UTI על ידי שמירה על החיידקים הרעים בבדיקה, והם עשויים גם לעזור להפחית דלקת.

5.מים

להישאר לחות יכול לעזור לשמור על בריא בדרכי השתן ויכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהומי UTI.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשטוף רעלים וחיידקים ויכולה לעזור לשמור על תפקוד דרכי השתן כראוי.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה שימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולסייע במניעת דלקות UTI.זה יכול לעזור להפחית את החומציות של השתן, שיכול לעזור במניעת דלקות UTI.

7.ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני המסייע לשמור על בריא בדרכי השתן.זה יכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהומי UTI על ידי שמירה על חומציות השתן בבדיקה ועל ידי הגברת מערכת החיסון.

8.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע במניעת דלקות UTI.זה יכול לעזור להפחית את הסיכון לחיידקים לדבוק בדפנות שלפוחית השתן, שיכולות לעזור במניעת דלקות UTI.

9.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לזיהומי UTI.זה יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ויכול לעזור להילחם בזיהומים חיידקיים.מחקרים הראו כי שום יכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהומי UTI.

10.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי ויכול לעזור לשטוף רעלים מדרכי השתן.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהומי UTI על ידי שמירה על בריא בדרכי השתן ותפקוד כראוי.

11.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע במניעת דלקות UTI.זה יכול לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן ויכול לעזור להפחית דלקת.

12.מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C ויכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהומים ב- UTI.זה יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ויכול לעזור לשמור על מערכת השתן בריאה ולתפקד כראוי.

13.HorseTail

ShoreSetail הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת בדרכי השתן וכדי לסייע במניעת זיהומי UTI.זה יכול גם לעזור להפחית את חומציות השתן, שיכולים לעזור במניעת זיהומי UTI.

14.שן הארי

שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף רעלים מדרכי השתן.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור במניעת דלקות UTI.

15.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה לסייע במניעת דלקות UTI.מחקרים הראו גם שג’ינג’ר יכול לעזור להגביר את

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן