דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בדרכי השתן – 15 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה ויעילות
ddcdadaa dddadbd ddadaadf  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddadcd

דלקת בדרכי השתן – 15 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה ויעילות

הבנת דלקות בדרכי השתן

דלקות בדרכי השתן (UTI) נפוצות למדי ומשפיעות על גברים ונשים כאחד.הם נגרמים על ידי חיידקים הנוסעים במעלה השופכה לשלפוחית השתן, שם הם יכולים להתרבות ולגרום לזיהום.התסמינים השכיחים ביותר של UTI הם דחף תכוף ומתמשך להשתין, כאב או שריפה בעת שתן, מעונן, כהה או שתן עקוב מדם וריח לא תקין בשתן.אם לא מטופלים, UTI יכול לגרום לסיבוכים חמורים.

חשוב להבין שניתן למנוע UTI עם היגיינה מתאימה והרגלי אורח חיים.כדי למנוע UTI, חשוב לשתות הרבה מים, להתאמן בהיגיינה טובה, להימנע מלהטיל או להשתמש במוצרים מבושמים ליד איברי המין, ולרוקן את שלפוחית השתן זמן קצר לאחר קיום יחסי מין.

הסעדים של סבתא הפועלים במשפחה

ניתן לטפל ב- UTI בשילוב של רפואה וסעדים טבעיים.הסעדים של סבתא הועברו לאורך הדורות וניתן להשתמש בהם לטיפול ב- UTIS.להלן 15 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה ויעילות בשימוש נכון:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות משמש זה מכבר כתרופה טבעית ל- UTI.זה נחשב לסייע במניעת הדבקות בקירות שלפוחית השתן, תוך הפחתת הסיכון לזיהום.

2.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות חיטוי המסייעות להפחתת חומציות השתן, ובכך מקשה על חיידקים לשרוד בשלפוחית השתן.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי ונוגד פטרייתי שעשוי לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.

4.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בדרכי השתן.נחשב שיש לו תכונות חיטוי ומשתן המסייעות לשטוף חיידקים משלפוחית השתן.

5.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן טבעי המסייע לשטוף רעלים וחיידקים משלפוחית השתן.

6.שורש מרשמלו

לשורש מרשמלו יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- UTI.

7.HorseTail

ShoreStail הוא משתן טבעי המסייע לשטוף רעלים וחיידקים משלפוחית השתן.

8.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא חומר משתן ואנטיבקטריאלי טבעי המסייע לשטוף חיידקים משלפוחית השתן.

9.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב אנטי -מיקרוביאלי טבעי המסייע להפחתת הסימפטומים של UTI.

10.Echinacea

Echinacea הוא עשב המסייע בהגברת מערכת החיסון, שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.

11.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וחיטוי המסייע להפחתת הסימפטומים של UTI.

12.משי תירס

משי תירס הוא משתן טבעי המסייע לשטוף רעלים וחיידקים משלפוחית השתן.

13.עלה סרפד

עלה סרפד הוא עשב שיש לו תכונות חיטוי ומשתן המסייעות לשטוף חיידקים משלפוחית השתן.

14.יארו

Yarrow הוא עשב שיש לו תכונות חיטוי ומשתן המסייעות לשטוף חיידקים משלפוחית השתן.

15.קינמון

לקינמון יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הסימפטומים של UTI.

טיפ

חשוב לזכור שלמרות שתרופות טבעיות אלה יכולות להיות יעילות בטיפול ב- UTI, חשוב להתייעץ עם רופא אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.רופא יכול לרשום את התרופות המתאימות לטיפול בזיהום ולמנוע סיבוכים.

תרופות צמחיות לזיהום בדרכי השתן

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות בדרכי השתן.תרופות צמחי מרפא יכולות להיות יעילות בטיפול ב- UTI, אך יש להשתמש בהן בזהירות מכיוון שחלק מהעשבי התיבול עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות שאתה כבר נוטל.להלן כמה תרופות צמחיות ששימשו באופן מסורתי עבור UTI:

1.Uva ursi

Uva Ursi, הידוע גם בשם Bearberry, הואעשב נפוץ ששימש לטיפול ב- UTIS.החומר הפעיל ב- UVA URSI הוא ארבוטין, שלפי ההערכה מסייע בהפחתת דלקת וגירוי של שלפוחית השתן ודרכי השתן.ניתן לקחת UVA URSI בצורה קפסולה או כתה.

2.חמוציות

Cranberry הוא אחד התרופות הפופולריות והנפוצות ביותר עבור UTI.ההערכה היא כי החומרים הפעילים בחמוציות, המכונה פרואנטוצינידינים, יכולים לסייע במניעת דביקה של חיידקים לקירות דרכי השתן.ניתן לקחת חמוציות בצורה קפסולה או כמיץ.

3.שורש מרשמלו

על פי ההערכה, שורש מרשמלו מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- UTI.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת כמות החיידקים בשתן.ניתן לקחת שורש מרשמלו בצורת קפסולה או כתה.

4.שן הארי

שן הארי הוא עשב נפוץ המשמש לטיפול ב- UTIS.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת וגירוי של שלפוחית השתן ודרכי השתן.שן הארי יכול להילקח בצורה קפסולה או כתה.

תרופות ביתיות אחרות עבור UTIS

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם מספר תרופות ביתיות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ב- UTI.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר עבור UTIS:

1.שותה הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- UTI.מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.

2.אכילת פרוביוטיקה

אכילת פרוביוטיקה, כמו יוגורט, יכולה לעזור לחדש את החיידקים הבריאים בגוף ולעזור להילחם בזיהום.חשוב לוודא שאתה אוכל פרוביוטיקה המכילה תרבויות חיות כדי להשיג את התועלת המרובה.

3.מתרחש אמבטיה חמה

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- UTI.חשוב לוודא שהמים אינם חמים מדי מכיוון שזה יכול לעצבן עוד יותר את שלפוחית השתן ואת דרכי השתן.

4.לובש בגדים רופפים

לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את הגירוי של שלפוחית השתן ודרכי השתן.חשוב להימנע מלבישת בגדים צמודים מכיוון שזה יכול לעצבן עוד יותר את שלפוחית השתן ואת דרכי השתן.

מסקנה

דלקות בדרכי השתן יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות.תרופות צמחי מרפא, כמו UVA URSI, חמוציות, שורש מרשמלו וארשים, יכולות להיות יעילות בטיפול ב- UTI.בנוסף, שתיית הרבה מים, אכילת פרוביוטיקה, אמבטיה חמה ולבישת בגדים רופפים יכולה גם לעזור בטיפול ב- UTI.

לסיכום, דלקות בדרכי השתן יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ניתן לטפל בהן ביעילות בתרופות צמחיות, כמו UVA URSI, חמוציות, שורש מרשמלו ואנדר, כמו גם תרופות ביתיות, כמו שתיית מים רבים בשפע של מים בשפע של מים רבים בשפע של מים בשפע של מים שפע הרבה מים רבים רבים רבים רבים רבים רבים רבים מאוד בהן רבים רבים מאוד רבים רבים מאוד רבים רבים מאוד רבה בהל הרבה הרבה מים רבים רבים מאוד רבים רבים בהן, רבים רבים רבים רבים רבים עליה רבים רבים עליה רבים המון המון המון המון המון המון המון רב בהן ביותרל שלהם. “, אכילת פרוביוטיקה, מתרחץ חם ולובש בגדים רופפים.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- UTI.

שאלות נפוצות

  • ש: כיצד אוכל למנוע UTI?
  • א: הדרך הטובה ביותר למנוע UTI היא לשתות הרבה מים, להשתין לעתים קרובות ולתרגל היגיינה טובה.בנוסף, הימנעות משימוש בסאות ומוצרי זרע יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח UTI.

למידע נוסף בקר ב wikipedia.org כדי ללמוד על זיהום בדרכי השתן – 15 רמדיות סבתות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן