דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בדרכי השתן – 11 תרופות סבתות בטוחות ומקובלות ברחבי העולם
ddcdadaa dddadbd ddadaadf  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa d

דלקת בדרכי השתן – 11 תרופות סבתות בטוחות ומקובלות ברחבי העולם

מהי זיהום בדרכי השתן?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום המשפיע על כל חלק במערכת השתן, כולל שלפוחית השתן, השופכה, השופכה והכליות.זהו אחד הסוגים הנפוצים ביותר של זיהום ויכול לנוע בין קל לחמור.תסמינים של UTI כוללים תחושת צריבה בעת שתן, דחף תכוף או אינטנסיבי להשתין, שתן מעונן או עקוב מדם וכאבי אגן אצל נשים.UTIs שכיחים יותר אצל נשים מאשר גברים ומטופלים בדרך כלל באנטיביוטיקה.

הסעדים של סבתא לזיהומים בדרכי השתן

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול ב- UTIS מאז ימי קדם.רבים מהתרופות הללו עמדו במבחן הזמן והם עדיין משתמשים ברחבי העולם כיום.להלן 11 תרופות סבתא בטוחות ומקובלות עבור UTI מרחבי העולם.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד הסעדים הפופולריים והמוכרים ביותר עבור UTI.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי מניעת חיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן, שיכולות לעזור לשטוף את החיידקים ולמנוע זיהום.שתו כוס מיץ חמוציות לא ממותק פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון המיקרוביומה, שיכולים לעזור במאבק בזיהום.נטילת פרוביוטיקה מדי יום יכולה לעזור במניעת UTIs ולהגביר את מערכת החיסון.חפש תוספי פרוביוטיקה המכילים זני Lactobacillus ו- Bifidobacterium.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פשוטה אך יעילה ל- UTI.הוסף כפית אחת של סודה לשתייה לכוס מים ושותה אותה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את חומציות השתן ולהקל על תחושת הבריבה הקשורה ל- UTI.

4.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.זה עוזר להפחית את הדלקת והכאב הקשורים ל- UTIs, ולפי ההערכה יש תכונות אנטי -מיקרוביאליות.קח 500 מיליגרם של UVA URSI שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.D-mannose

D-Mannose הוא סוג של סוכר שהוכח כמסייע במניעת UTI.זה עוזר למנוע מחיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן, שיכולות לעזור לשטוף חיידקים ולמנוע זיהום.קח 500 מיליגרם של D-Mannose שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית ל- UTI.על פי ההערכה, היא מסייעת להחזיר את איזון המיקרוביומה, שיכולה לעזור להילחם בזיהום.הוסף כף חומץ תפוחים לכוס מים ושותה אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.תה עלה סרפד

תה עלים סרפד הוא תרופה מסורתית ל- UTIS.זה עוזר להפחית את הדלקת ולפי ההערכה שיש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות.תלול כפית של עלה סרפד מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ושותים אותו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור במאבק בזיהום.צרכו שתיים עד שלוש שיני שום גולמי בכל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.Goldenrod

Goldenrod הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.זה עוזר להפחית את הדלקת ולפי ההערכה שיש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות.קח 500 מיליגרם של גולדנרוד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.HorseTail

Horsetail הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTI.זה עוזר להפחית את הדלקת ולפי ההערכה שיש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות.קח 500 מיליגרם של סוס שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.זה עוזר להגביר את מערכת החיסון ומאמינים שיש לה תכונות אנטי -מיקרוביאליות.קח 500 מיליגרם של Echinacea שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ: כיצד למנוע UTIS

כדי לעזור למנוע UTI, הקפידו לשתות הרבה מים לאורך כל היום, להשתין באופן קבוע ולהימנע מלהטיל או להשתמש במוצרים ריחניים באזור איברי המין.לובש CLO רופףתחתוני כותנה ותחתוני כותנה

תרופות צמחיות לזיהומי דרכי השתן

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות בדרכי השתן.תרופות טבעיות אלה לרוב בטוחות ויעילות יותר מתרופות מסורתיות.להלן 11 תרופות סבתות בטוחות ומקובלות מרחבי העולם שיכולות לעזור בטיפול ב- UTI.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הנפוצות והידועות ביותר לטיפול ב- UTI.החומר הפעיל במיץ חמוציות, Proanthocyanidins, נחשב למנוע מחיידקים להיצמד לדופן שלפוחית השתן.מומלץ לשתות מיץ חמוציות לא ממותק פעמיים או שלוש ביום לקבלת אפקט מקסימלי.

2.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן, מה שאומר שהוא עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן.זה גם עוזר להפחית דלקת וכאב הקשורים ל- UTI.ניתן לקחת את השורש בצורת קפסולה או לבשל כתה.

3.שום

שום שימש זה מכבר כחומר אנטיביריאלי ואנטי -ויראלי טבעי.נחשב לסייע במאבק בזיהומים חיידקיים, כולל אלה הגורמים ל- UTI.ניתן לקחת שום בצורת קפסולה או לאכול גולמי.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

5.Uva ursi

UVA URSI הוא אנטיביוטיקה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול ב- UTI.זה עוזר להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לזיהום.ניתן ליטול UVA URSI בצורה קפסולה או לבשל כתה.

6.Goldenseal

Goldenseal הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית.נחשב לסייע במאבק בזיהומים חיידקיים, כולל אלה הגורמים ל- UTI.ניתן ליטול גולדנסיל בצורה קפסולה או להתבשל כתה.

7.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

8.HorseTail

ShoreStail הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

9.תירסילק

תירס הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להתבשל כתה.

10.פירות יער של ג’וניפר

גרגרי יער הם משתן טבעי ואנטי דלקתי.הם עוזרים לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת פירות יער בערער בצורה קפסולה או מבשלים כתה.

11.Echinacea

Echinacea הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית.נחשב לסייע במאבק בזיהומים חיידקיים, כולל אלה הגורמים ל- UTI.ניתן לקחת Echinacea בצורת קפסולה או לבשל כתה.

מסקנה

דלקות בדרכי השתן יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ניתן לטפל בהן בתרופות בטוחות וטבעיות.11 הסעדים של סבתא אלה מרחבי העולם יכולים לעזור לטיפול ב- UTI ולהפחתת דלקת.חשוב לשוחח עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

מהי זיהום בדרכי השתן?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום במערכת השתן, הכוללת את הכליות, השופכה, שלפוחית השתן ושופכה.UTIs עלול לגרום לכאב, אי נוחות ותסמינים אחרים.

האם יש תרופות טבעיות לזיהומים בדרכי השתן?

כן, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לטיפול ב- UTIS.אלה כוללים מיץ חמוציות, שורש שן הארי, שום, שורש מרשמלו, Uva Ursi, Goldenseal, Parsyley, ShoreSetail, Cornsilk, Grainiper Gries ו- Echinacea.חשוב לשוחח עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהוא נוטל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן