דף הבית » תרופות סבתא » פטריית נרתיק – 8 תרופות סבתות מועילות המועברות במשפחה

פטריית נרתיק – 8 תרופות סבתות מועילות המועברות במשפחה

פטריית נרתיק – 8 תרופות סבתות מועילות שהועברו במשפחה
פטריית הנרתיק היא זיהום הנגרם על ידי מגוון פטרייה, לרוב קנדידה אלביקנס.זהו מצב שכיח השפיע על נשים רבות ויכול לגרום למגוון תסמינים, כולל גירוד, שריפה ופריקה עבה.אמנם זה לא מצב קשה, אך זה יכול להיות לא נוח ומביך.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים זמינים, כולל כמה שהועברו במשפחות במשך דורות.להלן שמונה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטיפול בפטריות הנרתיק.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית לטיפול במגוון מחלות, כולל פטריית הנרתיק.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי שיבוש יתרת החומציות של הנרתיק, ועזרה להרוג את הפטרייה.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפות של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים אחת, והשתמשו בדשכה או בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על האזור הפגוע.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי שיבוש קרום התא של הפטרייה, המסייעת להרוג אותה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים, והשתמשו במתחם או בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על האזור הפגוע.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שום

שום הוא נוגד פטרייה חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל פטריית הנרתיק.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הפטרייה, וניתן להשתמש בהן באופן אקטואלי ופנימי.כדי להשתמש בו באופן מקומי, מערבבים ציפורן שום מרוסק עם כפית שמן קוקוס אחד, ומורחים אותו על האזור הפגוע.כדי להשתמש בו באופן פנימי, אכלו שלוש שיני שום טרי מדי יום.

4.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות הנרתיק.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי שחזור האיזון של חיידקים בריאים בנרתיק, המסייע להילחם בפטרייה.כדי להשתמש בו, הכנס טמפון טבל ביוגורט רגיל ולא ממותק לנרתיק.השאר אותו פנימה למשך שעה עד שעתיים, ואז הסר והושלך.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייה חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריה בנרתיק.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי שיבוש קרום התא של הפטרייה, המסייעת להרוג אותה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן אורגנו עם כוס מים חמים אחת, והשתמשו במתחם או בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על האזור המושפע.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הפטרייה, וניתן להשתמש בהן באופן אקטואלי ופנימי.כדי להשתמש בו באופן אקטואלי, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע.כדי להשתמש בו באופן פנימי, קח כפית אחת של שמן קוקוס שלוש פעמים ביום.

7.חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייה חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הפטרייה, וניתן להשתמש בהן באופן אקטואלי ופנימי.כדי להשתמש בו באופן אקטואלי, מערבבים כפית אחת של חומצה בורית עם כוס מים חמים אחת, והשתמשו במתחם או בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על האזור המושפע.כדי להשתמש בו באופן פנימי, קח 500 מיליגרם של חומצה בורית מדי יום.

8.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי שחזור האיזון של חיידקים בריאים בנרתיק, המסייע להילחם בפטרייה.כדי להשתמש בו, שתו אחת לשתי כוסות מיץ חמוציות מדי יום.

לא משנה באילו מהתרופות הללו תבחר להשתמש, חשוב לזכור שהם עשויים שלא להתאים לכולם.אם אתה בהריון או מניקה, דבר עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.בנוסף, אם הסימפטומים שלך לא משתפרים לאחר שבועיים של טיפול ביתי, חשוב לראות DOctor כדי לשלול כל תנאים בסיסיים אחרים.

טיפ: חשוב לתרגל היגיינה טובה כדי לסייע במניעת פטריית הנרתיק.לבש תחתוני כותנה נושמים, הימנע ממוצרים מבושמים ולקחת מקלחות במקום אמבטיות.בנוסף

סוגי פטריית הנרתיק

פטריית הנרתיק היא סוג של זיהום הנגרם על ידי מגוון פטריות.הסוגים הנפוצים ביותר של פטריית הנרתיק הם קנדידה אלביקנס, קנדידה גלברטה וקנדידה טרופיס.כל שלושת סוגי הקנדידה יכולים לגרום לגירוד, לשרוף ולפריקת באזור הנרתיק.סוגים אחרים של פטריות, כמו אספרגילוס, יכולים גם לגרום לזיהומים בנרתיק.

מהם הסעדים של סבתא?

הסעדים של סבתא הם טיפולים מסורתיים למחלות שונות שהועברו מדור לדור.רבים מהתרופות הללו מבוססים על שימוש בעשבי תיבול ובמרכיבים טבעיים אחרים.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להיות יעילות, אחרים עשויים שלא לעבוד ואף עלולים להיות מסוכנים אם לא משתמשים בהם כראוי.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה ישנה לטיפול בפטריות הנרתיק.הוא מכיל תרכובות טבעיות הנקראות proanthocyanidins, שלפי ההערכה מסייעות במאבק בחיידקים הגורמים לזיהום.עדיף לשתות מיץ חמוציות לא ממותק כדי להפיק תועלת מהתרופה הטבעית הזו.

2.שום

שום משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל פטריית הנרתיק.הוא מכיל נוגד פטרייתי טבעי הנקרא אליצין, שיכול לעזור להילחם בזיהום.אתה יכול לקחת שום בצורת תוסף או לאכול אותו באוכל.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.הקפידו לדלל את השמן בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, לפני השימוש בו.

4.יוגורט יווני

יוגורט יווני גבוה בפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להילחם בחיידקים הגורמים לזיהום.אכילת כוס של יוגורט יווני רגיל מדי יום עשויה לעזור להפחית את חומרת הזיהום.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור הנגוע או לקחת דרך הפה.הקפד לדלל אותו לפני השימוש בו.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הנרתיק.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור הנגוע או לקחת דרך הפה.

7.חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייה טבעי שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות הנרתיק.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.הקפד לדלל אותו במים לפני השימוש בהם.

8.תוספי פרוביוטיקה

תוספי פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית את חומרת הזיהום.נטילת תוסף פרוביוטיקה בכל יום עשויה לעזור להפחית את חומרת הזיהום.

סיכום

סבתות השתמשו בתרופות שונות במשך מאות שנים לטיפול בפטריות הנרתיק.תרופות אלה כוללות מיץ חמוציות, שום, שמן עץ התה, יוגורט יווני, חומץ תפוחים, שמן קוקוס, חומצה בורית ותוספי פרוביוטיקה.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להיות יעילות, אחרים עשויים שלא לעבוד ואף עלולים להיות מסוכנים אם לא משתמשים בהם כראוי.חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינה טובה ולהימנע מפעילים נפוצים, כמו בגדים צמודים ודחייה, כדי להפחית את הסיכון להתפתחות פטריה בנרתיק.

שאלות נפוצות

מה זה פטריית הנרתיק?

פטריית הנרתיק היא סוג של זיהום הנגרם על ידי מגוון פטריות.הסוגים הנפוצים ביותר של פטריית הנרתיק הם קנדידה אלביקנס, קנדידה גלברטה וקנדידה טרופיס.כל שלושת סוגי הקנדידה יכולים לגרום לגירוד, לשרוף ולפריקת באזור הנרתיק.

מהם הסעדים של סבתא?

הסעדים של סבתא הם טיפולים מסורתיים למחלות שונות שהועברו מדור לדור.רבים מהתרופות הללו מבוססים על שימוש בצמחי מרפא ומרכיבים טבעיים אחרים.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להיות יעילות, אחרים עשויים שלא לעבוד ואף עלולים להיות מסוכנים אם לא משתמשים בהם כראוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן