דף הבית » תרופות סבתא » פטריית נרתיק – 22 תרופות של סבתא אמינות המסייעות בהחלמה
daddadddaa dadadaadda  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaddaa dde

פטריית נרתיק – 22 תרופות של סבתא אמינות המסייעות בהחלמה

פטריית נרתיק: 22 תרופות של סבתא אמינות המסייעות בהחלמה

פטריית הנרתיק, הידועה גם בשם קנדידיזיס, היא זיהום בנרתיק שכיח הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס.זה משפיע על עד 75% מהנשים בשלב מסוים בחייהן ויכול לגרום לגירוד קשה, צריבה ותסמינים לא נוחים אחרים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול ולמניעת פטריית הנרתיק.כאן נדון ב -22 סעדים של סבתא אמינים שיכולים לעזור בהחלמת פטריית הנרתיק.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.צור אמבטיה של סיטז על ידי שילוב של 1 כוס חומץ תפוחים עם 2 כוסות מים חמים.משרים באמבטיה למשך 15-20 דקות פעמיים ביום.זה יעזור להפחית את הגירוד והגירוי הנגרמים על ידי הזיהום.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בזיהום.מרחו כמה טיפות שמן עץ התה על ספוגית כותנה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד נוגד פטרייה טבעי.מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם 1 כוס מים חמים.משרים ספוגית כותנה בתערובת ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

4.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום.אכלו 2-3 שיני שום גולמי בכל יום כדי לעזור להילחם בזיהום.לחלופין, תוכלו למרוח שמן שום ישירות על האזור המושפע.

5.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להילחם בזיהום.אכלו 1-2 כוסות של יוגורט רגיל ולא ממותק בכל יום כדי לעזור להילחם בזיהום.בנוסף, אתה יכול להחיל יוגורט ישירות על האזור המושפע.

6.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.מרחו כמה טיפות שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

7.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בזיהום.מרחו כמה טיפות של שמן אורגנו על ספוגית כותנה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

8.תמצית עלה זית

לתמצית עלים זית יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.קח 500 מ”ג תמצית עלה זית בכל יום כדי לעזור להילחם בזיהום.

9.תמצית זרעי אשכוליות

לתמצית זרעי אשכוליות יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.קח 500 מ”ג תמצית זרעי אשכוליות בכל יום כדי לעזור להילחם בזיהום.

10.Goldenseal

Goldenseal הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בזיהום.קח 500 מ”ג של גולדנסיל בכל יום כדי לעזור להילחם בזיהום.

11.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים בנרתיק.קח תוסף פרוביוטיקה בכל יום כדי לעזור להילחם בזיהום.

12.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות יכול לעזור להילחם בזיהום על ידי שחזור איזון החיידקים הטובים בנרתיק.שתו 1-2 כוסות מיץ חמוציות בכל יום כדי לעזור להילחם בזיהום.

13.חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בזיהום.ממיסים כמוסה של חומצה בורית בכוס מים ומורחים אותה ישירות על האזור הנגוע.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

14.מי חמצן

למי חמצן יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.צור דוש על ידי שילוב של 1 כוס מי חמצן עם כוס מים חמים.השתמש בדאוש פעם ביום עד שהזיהום התבהר.

15.קלנדולה

קלנדולה בעלת תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בתסמיני ה

פטריית הנרתיק

פטריית הנרתיק, הידועה גם בשם זיהום שמרים בנרתיק, היא זיהום פטרייתי הנגרם על ידי Overgשורה של שמרים בנרתיק.תסמינים של פטריית הנרתיק כוללים גירוד, שריפה, אדמומיות ופריקה לבנה שנראית כמו גבינת קוטג ‘.תסמינים אחרים כוללים שריפה במהלך מתן מתן, ריח לא נעים וכאב במהלך קיום יחסי מין.

הסעדים של סבתא לפטריית הנרתיק

החדשות הטובות הן שיש כמה סעדים של סבתא שיכולים לעזור בטיפול בפטריות הנרתיק.סעדים אלה הם טבעיים, סבירים ונוחים לשימוש.להלן 22 תרופות סבתות אמינות המסייעות בהחלמה:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לטיפול בפטריות הנרתיק.זה עובד על ידי שחזור מאזן החומציות של הנרתיק, המסייע להפחתת צמיחת השמרים.לשימוש, מערבבים 1/2 כוס חומץ תפוחים בכוס מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הנרתיק.

2.שום

שום הוא עשב אנטי -ויראלי, אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי המהווה תרופה נהדרת לטיפול בפטריות הנרתיק.זה עובד על ידי הריגת הפטרייה והפחתת הדלקת.לשימוש, הכנס שן שום קלוף לנרתיק למשך 1-2 שעות.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי הידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטי -ויראליות.לשימוש, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הנרתיק.

4.יוגורט

יוגורט הוא אוכל טעים ומזין שיכול לעזור בטיפול בפטריות הנרתיק.הוא מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החומציות של הנרתיק ולהילחם בפטריה.לשימוש, הכנס טמפון טבל ביוגורט לנרתיק והשאיר אותו בן לילה.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית שיכולה לעזור בטיפול בפטריות הנרתיק.לשימוש, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע.

6.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא שמן אתרי הידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.לשימוש, מדללים כמה טיפות שמן אורגנו ב 1/2 כוס מים חמים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הנרתיק.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית שיכולה לעזור בטיפול בפטריות הנרתיק.לשימוש, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הנרתיק.

8.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית לטיפול בפטריות הנרתיק.זה עובד על ידי שחזור מאזן החומציות של הנרתיק, המסייע להפחתת צמיחת השמרים.לשימוש, שתו 1-2 כוסות מיץ חמוציות ביום.

9.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החומציות של הנרתיק ולהילחם בפטריה.לשימוש, קח תוסף פרוביוטי או אכל מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט וקפיר.

10.משקעי שום

משקעי שום הם תרופה פופולרית לטיפול בפטריות הנרתיק.הם עובדים על ידי הריגת הפטרייה והפחתת הדלקת.לשימוש, הכנס תומך שום לנרתיק למשך 1-2 שעות.

11.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית שיכולה לעזור בטיפול בפטריות הנרתיק.לשימוש, מרחו שכבה דקה של שמן זית על האזור הפגוע.

12.חומץ לבן

חומץ לבן הוא תרופה פופולרית לטיפול בפטריות הנרתיק.זה עובד על ידי שחזור מאזן החומציות של הנרתיק, המסייע להפחתת צמיחת השמרים.לשימוש, מערבבים 1 כפית חומץ לבן בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הנרתיק.

13.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה פופולרית לטיפול בפטריות הנרתיק.הם פועלים על ידי שחזור יתרת החומציות של הנרתיק, המסייע להפחתת צמיחת השמרים.לשימוש, תלול שקית תה בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הנרתיק.

14.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב שידוע בו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן