דף הבית » תרופות סבתא » פטריית העור על הרגליים – 14 תרופות סבתות אמינות ומרפאות
daddadddaa ddadda dadc ddaddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa d

פטריית העור על הרגליים – 14 תרופות סבתות אמינות ומרפאות

מהי זיהום בעור פטרייתי ברגליים?

זיהום בעור פטרייתי של הרגליים הוא מצב עור שכיח הנגרם על ידי פטריה.זה מאופיין על ידי טלאים אדומים, קשקשיים ומגרדים על הרגליים.הסוג הנפוץ ביותר של פטרייה הגורמת למצב עור זה הוא דרמטופיט, שנמצא בסביבות חמות ולחות כמו מקלחות ובריכות שחייה.זיהום בעור פטרייתי של הרגליים יכול להיות מאוד לא נוח ויכול להוביל לבעיות עור אחרות אם לא מטופלות כראוי.למרבה המזל, קיימים טיפולים רבים, כולל כמה תרופות טבעיות שהועברו מסבתות.

14 תרופות סבתות אמינות ומרפאות לזיהום בעור פטרייתי ברגליים

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.כדי להשתמש בו, עליכם לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים של מים בבקבוק ריסוס ולמרוח אותו על האזור המושפע פעמיים ביום.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי ויעיל וניתן להשתמש בה לטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים אחת ולמרוח אותה על האזור המושפע פעמיים ביום.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לערבב שמן עץ תה חלק אחד עם תשעה חלקים מים ולמרוח אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטריות טבעי ויעיל ויכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליך למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים ביום.

5.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לרסק כמה שיני שום ולהחיל אותו על האזור המושפע פעמיים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לערבב כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים בכדי להכין משחה ולהחיל אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

7.קלנדולה

קלנדולה היא נוגד פטרייתי טבעי ויכולה לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לערבב כפית אחת של שמן קלנדולה עם כפית שמן זית אחד ולמרוח אותו על האזור המושפע פעמיים ביום.

8.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי ברגליים.עליכם לערבב טיפה אחת של שמן אורגנו עם כפית שמן זית אחד ולמרוח אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

9.אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה ולהחיל אותו על האזור המושפע פעמיים ביום.

10.שמן לימון

שמן לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי ברגליים.עליכם לערבב טיפה אחת של שמן לימון עם כפית שמן קוקוס אחד ולמרוח אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

11.שמן נים

שמן נים הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לערבב כפית אחת של שמן נים עם כפית שמן קוקוס אחד ולהחיל אותו על האזור המושפע פעמיים ביום.

12.חומץ ומלח

חומץ ומלח הם נוגד פטרייתי טבעי ויכולים לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לערבב חומץ חלק אחד עם שני חלקים מלח ולהחיל אותו על האזור המושפע פעמיים ביום.

13.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול בזיהום בעור פטרייתי של הרגליים.עליכם לערבב חלק אחד של מכשפה לוז עם שני חלקים מים ולהחיל אותם על האזור המושפע פעמיים ביום.

14.יוגורט

יוג

7.עלים נאים ושמן קוקוס

עלים

נים יש תכונות אנטי-ויראליות, אנטיבקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת לעזור בטיפול בפטריות עור על הרגליים.כדי להשתמש בעלים של נם, קח 5-6 עלים של נם וטוחן אותם עד שהםלי משחה.מערבבים את העיסה עם כף שמן קוקוס.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.חזור על התרופה הזו פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שום

שום ארוז בתכונות נגד פטריות, מה שהופך אותו למרכיב אידיאלי לטיפול בפטריות עור על הרגליים.כדי להשתמש בשום, קח כמה שיני שום ומרסק אותם.הוסף כפית שמן זית כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריות עור על הרגליים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, קח כמה טיפות שמן עץ התה ומערבב אותו עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 30 דקות לפני השטיפה.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית עור על הרגליים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, קח כמה כפות של חומץ תפוחים ומערבב אותו עם כוס מים פושרים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לפטריות עור על הרגליים.כדי להשתמש בסודה לשתייה, קח כמה כפות סודה לשתייה וערבב אותה עם כוס מים פושרים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

12.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריות עור על הרגליים.כדי להשתמש בכורכום, קח כמה כפות אבקת כורכום ומערבב אותה עם כוס מים פושרים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

13.שמן אורגנו

שמן אורגנו ידוע בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטריית עור על הרגליים.כדי להשתמש בשמן אורגנו, קח כמה טיפות של שמן אורגנו וערבב אותו עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 30 דקות לפני השטיפה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

14.מי מלח

מי מלח ידועים בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותם לתרופה יעילה לפטריות עור על הרגליים.כדי להשתמש במי מלח, קח כמה כפות מלח וערבב אותם עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

מסקנה

פטריית עור על הרגליים יכולה להיות מצב בעייתי להתמודד איתו, אך בעזרת הסעדים של סבתא אלה, אתה יכול להיפטר ממנו לתמיד.כל הסעדים הללו הם טבעיים, בטוחים ויעילים.עם זאת, אם המצב נמשך או מחמיר, עדיף להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן