דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בפטריית כף הרגל – 16 תרופות של סבתא אמיתית ואמיתית

טיפול בפטריית כף הרגל – 16 תרופות של סבתא אמיתית ואמיתית

גירוד, שריפה ושינוי צבע של העור בכפות הרגליים יכולים להיגרם על ידי סוג של פטרייה המכונה כף רגלו של אתלט.הזיהום הפטרייתי מתפשט בקלות באמצעות מגע עם משטחים מזוהמים וגורם למגוון תסמינים כולל אדמומיות, קנה מידה ושלפוחיות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות ובית שיכולות לעזור לטפל ולמנוע את כף הרגל של ספורטאי.

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריית כפות רגליים

לסבתות תמיד היו כישרון למציאת טיפולים טבעיים למחלות נפוצות.להלן 16 תרופות של סבתא אמיתית ואמיתית שיכולות לעזור בטיפול ולמנוע פטריית כפות רגליים.

1.שנה את הגרביים שלך באופן קבוע

פטרייה משגשגת בסביבות לחות וחמות.על ידי שינוי הגרביים באופן קבוע ומאפשר לרגליים שלך לשידור, אתה יכול לעזור להפחית את הסיכון לצמיחת פטרייה.

2.שמור על כפות הרגליים יבשות

לבישת גרביים לניצול לחות והימנעות מפעילויות שיכולות להוביל לכפות רגליים מיוזעות יכולות לעזור לשמור על כפות הרגליים יבשות ולמנוע צמיחת פטרייה.

3.השתמש בשמן שמן עץ התה

לשמן עץ התה תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג פטרייה.השריית כפות הרגליים בתמיסה של שמן עץ תה חלק אחד וארבעה חלקים מים יכולה לעזור להפחית את צמיחת הפטרייה.

4.החל חומץ תפוחים ספרי חומץ

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג פטריה.כדי להשתמש בו, ערבבו חלקים שווים חומץ תפוחים ומים וספגו את האזור המושפע למשך 15-30 דקות.

5.השתמש בשום

לשום תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג פטרייה.חותכים שן שום לשניים ושפשפו אותו על האזור הפגוע, או הכינו משחה על ידי ערבוב שום ומים ומריחתו על האזור הנגוע.

6.נסה שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג פטרייה.שפשפו כמות קטנה של שמן קוקוס באזור הפגוע בכדי לסייע בהפחתת צמיחת הפטרייה.

7.השתמש בסודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לסייע בהפחתת הגירוד והצריפה הקשורים לכף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים ומורחים אותה על האזור הנגוע.

8.החל אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני כף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בו, החל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

9.נסה כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני כף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית כורכום אחת עם שתי כפיות מים ומורחים אותה על האזור המושפע.

10.השתמש בשמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג פטריה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן אורגנו עם כפית שמן קוקוס אחד ומורחים אותו על האזור הפגוע.

11.נסה שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג פטרייה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן לבנדר עם כפית שמן נשא ומורחים אותו על האזור הנגוע.

12.השתמש בשקית תה Soaks

שקיות תה מכילות חומצה טאנית, בעלת תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג פטרייה.כדי להשתמש בו, תלול שקית תה במים חמים ומורחים אותו על האזור הנגוע.

13.נסה שמן שום

לשמן שום יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג פטרייה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן שום עם כפית שמן נשא ומורחים אותו על האזור הנגוע.

14.החל חומץ לבן

לחומץ לבן יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני כף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בו, משרים כדור כותנה בחומץ לבן והחל אותו על האזור הפגוע.

15.נסה את Epsom Salt Soaks

למלח Epsom יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני כף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם שתי כוסות מים חמים וספגו את האזור המושפע למשך 15-20 דקות.

16.השתמש ב- CALENDULA


קלנדולה כוללת נמלה

מונעת פטריית כפות רגליים

תמיד עדיף למנוע מלכתחילה פטריית כף הרגל.ניתן לעשות זאת על ידי שמירה על כפות רגליים נקייה ויבשות והחלפת גרביים ונעליים לעיתים קרובות.הַנעָלָהיש לשמור על אוורור היטב ולעולם אין ללבוש נעליים ללא גרביים.ספורטאים צריכים תמיד לנעול נעליים המתאימות לפעילותם ולייבש את רגליהם לאחר האימון.נקיטת צעדים אלה יכולה לסייע במניעת התרחשות פטריית כף הרגל ולהפחית את הצורך בטיפול.

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות רגליים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בפטריות רגליים במשך דורות.להלן כמה מהשיטות הנפוצות ביותר:

חומץ SOAK

השריית רגליים בתמיסת חומץ יכולה לעזור להפחית את מספר נבגי הפטרייה הקיימים.כדי לגרום לחומץ להשרות, מערבבים כוס חומץ אחת עם שתי כוסות מים חמים ומשרות רגליים למשך 20 דקות.לאחר השרייה, כפות רגליים יבשות היטב.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי ומשמש לעתים קרובות לטיפול בפטריות ברגליים.מערבבים שתי כפיות שמן עץ התה עם כוס מים אחת ומורחים את התמיסה על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.הגש מחדש את הפיתרון פעמיים או שלוש בכל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום

לשום תכונות טבעיות טבעיות ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש בשום, לרסק שיני שום או שתיים של שום ומערבבים עם כף שמן זית אחד.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה במשך 20 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים או שלוש בכל יום.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי ויכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי לגרום לסודה לשתייה להשרות, מערבבים כוס סודה לשתייה אחת עם שתי כוסות מים חמים ומשרות רגליים למשך 20 דקות.לאחר השרייה, כפות רגליים יבשות היטב.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ומורחים את הפיתרון על האזור הפגוע בכדור כותנה.הגש מחדש את הפיתרון פעמיים או שלוש בכל יום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי לגרום לחומץ תפוחים להשרות, מערבבים כוס חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים חמים ומשרות רגליים למשך 20 דקות.לאחר השרייה, כפות רגליים יבשות היטב.

אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור הפגוע.הגש מחדש את הג’ל פעמיים בכל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.לייצור משחת כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים אחת ומורחים את העיסה על האזור הפגוע.הגש מחדש את העיסה פעמיים בכל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

SOLT SOAK

השריית רגליים בתמיסת מלח יכולה לעזור להפחית את מספר נבגי הפטרייה הקיימים.כדי להכין מלח להשרות, מערבבים כוס מלח אחת עם שתי כוסות מים חמים ומשרות רגליים למשך 20 דקות.לאחר השרייה, כפות רגליים יבשות היטב.

שמן זית

שמן זית הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש בשמן זית, מערבבים כף אחת של שמן זית עם כוס מים חמים ומורחים את התמיסה על האזור הפגוע בכדור כותנה.הגש מחדש את הפיתרון פעמיים או שלוש בכל יום.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש בשמן אורגנו, מערבבים כפית אחת של שמן אורגנו עם כוס מים חמים ומורחים את התמיסה על האזור הפגוע בכדור כותנה.הגש מחדש את הפיתרון פעמיים או שלוש בכל יום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש בשמן קוקוס, מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם כוס אחת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן