דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכף הרגל של ספורטאי – 16 הסעדים של סבתא שעליכם לדעת והם אורגניים

טיפול בכף הרגל של ספורטאי – 16 הסעדים של סבתא שעליכם לדעת והם אורגניים

מהי כף הרגל של הספורטאי?

כף הרגל של הספורטאי היא זיהום פטרייתי נפוץ בעור על הרגליים.זה נגרם על ידי סוג של פטרייה הנקראת טינאה.זה מדבק ויכול להתפשט מאדם לאדם או על ידי נגיעה במשטחים מזוהמים.המונח הרפואי לרגלו של הספורטאי הוא טינאה פדיס.התסמינים עשויים לכלול גירוד, פיצוח, צריבה ואודם בין אצבעות הרגליים.

טיפול בכף הרגל של הספורטאי

טיפול ברגלו של ספורטאי חשוב למנוע התפשטות הזיהום באזורים אחרים בגוף או לאנשים אחרים.הטיפול כולל בדרך כלל שימוש בקרמים או תרסיסים נגד פטריות, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור.להלן 16 סעדים של סבתא שכדאי לדעת ואורגניים:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של הספורטאי.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן זית או שמן קוקוס, ואז מורחים אותו על האזור הפגוע.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.משרים את כפות הרגליים בתמיסה של חלק אחד של חומץ תפוחים ושני חלקים מים חמים למשך 15 דקות ביום.

3.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של אתלט.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם קצת שמן זית.החל את התערובת על האזור המושפע.

4.אלוורה

אלוורה יש תכונות נגד פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

5.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול בכף רגלו של הספורטאי.החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

6.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של סודה לשתייה עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור המושפע.

7.כורכום

לכורכום יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור המושפע.

8.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול בכף רגלו של הספורטאי.משרים את כפות הרגליים בתמיסה של חלק אחד מיץ לימון ושני חלקים מים חמים למשך 15 דקות ביום.

9.חומץ לבן

לחומץ לבן יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול בכף רגלו של הספורטאי.משרים את כפות הרגליים בתמיסה של חלק אחד חומץ לבן ושני חלקים מים חמים למשך 15 דקות ביום.

10.שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם שמן נשא, כמו שמן זית או שמן קוקוס, ואז מורחים אותו על האזור הפגוע.

11.מי מלח

למי מלח יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול בכף רגלו של הספורטאי.משרים את כפות הרגליים בתמיסה של חלק אחד מלח ושני חלקים מים חמים למשך 15 דקות ביום.

12.בזיל

לבזיל יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של בזיליקום מיובש עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור המושפע.

13.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא, כמו שמן זית או שמן קוקוס, ואז מורחים אותו על האזור הפגוע.

14.שמן נים

ל- Neem Oil יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.מערבבים כמה טיפות של שמן נים עם שמן נשא, כמו שמן זית או שמן קוקוס, ואז מורחים אותו על האזור הפגוע.

15.תה קלנדולה

לתה קלנדולה יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לטיפול בכף הרגל של הספורטאי. ** סיכום **

סבתות תמיד ידעו להתייחס למגוון מחלות עם תרופות טבעיות.כף הרגל של הספורטאי אינה יוצאת דופן.במאמר זה אנו חוקרים 16 תרופות של סבתא לטיפול ברגלו של ספורטאי, כולם אורגניים ובטוחים לשימוש.אנו דניםהיתרונות של כל תרופה, כמו גם מספקים הוראות לשימוש נכון.אנו כוללים גם קטע שאלות נפוצות קשור לענות על כל השאלות הנוספות שיש לך.

** כותרת H2: שמנים אתרים לכף הרגל של הספורטאי **

שמנים אתריים הם דרך נהדרת לטפל ברגלו של הספורטאי, מכיוון שיש להם תכונות טבעיות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות.חלק מהשמנים האתריים הטובים ביותר לטיפול ברגלו של ספורטאי כוללים שמן עץ התה, שמן אורגנו ושמן לבנדר.כדי להשתמש בשמנים אתרים לכף רגלו של ספורטאי, הוסף כמה טיפות של השמן לכף שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורח אותו ישירות על האזור הפגוע פעמיים ביום.

** כותרת H3: היתרונות של שמנים אתרים לכף הרגל של הספורטאי **

ניתן להשתמש בשמנים אתרים לטיפול ברגלו של אתלט בגלל התכונות הטבעיות שלהם נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.שמן עץ התה, למשל, ידוע כטיפול יעיל לזיהומים פטרייתיים.בנוסף, שמנים אתרים יכולים לספק השפעה מרגיעה על העור, שיכולים לעזור להפחית גירוד ודלקת.

** כותרת H2: שום לכף הרגל של ספורטאי **

שום הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול ברגלו של ספורטאי.כדי להשתמש בשום לכף רגלו של אתלט, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה כפות שמן קוקוס.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.אתה יכול גם לקחת תוסף שום מדי יום כדי לעזור להגביר את החסינות שלך ולהילחם בזיהום הפטרייתי.

** H3 כותרת: היתרונות של שום לכף הרגל של ספורטאי **

לשום תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.בנוסף, שום הוא אנטי -מיקרוביאלי טבעי, כך שהוא יכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לכף הרגל של הספורטאי.נטילת תוסף שום יכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בזיהום הפטרייתי.

** שאלות נפוצות קשורות **

ש: כמה זמן לוקח לכף הרגל של הספורטאי להיעלם?

א: משך הזמן שנדרש לכף הרגל של הספורטאי להיעלם תלוי בחומרת הזיהום ובטיפול בו נעשה שימוש.באופן כללי, זה יכול לקחת בין כמה ימים למספר שבועות עד שרגלו של ספורטאי תיעלם לחלוטין.אם אתה משתמש בתרופות טבעיות כמו שמנים אתרים או שום, זה עשוי לקחת זמן רב יותר מאשר אם היית משתמש בתרופות.חשוב להמשיך להשתמש בטיפול למשך הזמן המומלץ על מנת להיפטר מהזיהום.

הטיפול ברגלו של ספורטאי הוא חלק חשוב בשמירה על בריאות כף הרגל.סבתות סומכות מזמן סעדים טבעיים לטיפול במגוון מחלות, וכף הרגל של הספורטאי אינה יוצאת דופן.במאמר זה בדקנו 16 תרופות לטיפול ברגלו של ספורטאי שכולן אורגניות ובטוחות לשימוש.משמנים אתרים לשום, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, גירוד והזיהום הפטרייתי עצמו.חשוב להמשיך להשתמש בטיפול למשך הזמן המומלץ על מנת להיפטר מהזיהום.אנו מקווים שמאמר זה עוזר לך למצוא את התרופה שהכי מתאימה לך.

למידע נוסף על טיפול בכף הרגל של הספורטאי, wikipedia.org מספק הגדרה מקיפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן