דף הבית » תרופות סבתא » כף הרגל של אתלט – 6 תרופות סבתות נפלאות ומומלצות
dbda ddaddc dadc ddaadcd  daadaddaddaa daddaaddaa dadadcdddaa dde

כף הרגל של אתלט – 6 תרופות סבתות נפלאות ומומלצות

כף הרגל של ספורטאי – 6 תרופות של סבתא נפלאה
כף הרגל של הספורטאי היא אחת הזיהומים הפטרייתיים הנפוצים ביותר בכוכב הלכת.זה נגרם על ידי סוג של פטרייה הנקראת דרמטופיטים שאוהבים לחיות בסביבות חמות ולחות.הסימנים המספרים של כף רגלו של אתלט הם מגרדים, אדומים וקשקשים בין אצבעות הרגליים, כמו גם על סוליות וצדי כפות הרגליים.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו במשך דורות שיכולים לעזור להקל על תסמיני כף הרגל של הספורטאי.להלן שישה מהתרופות הפופולריות ביותר:

מי מלח SOAK

ספיגה של מי מלח היא אחד התרופות היעילות הביתיות ביותר לכף הרגל של הספורטאי.המלח עוזר להוציא את הלחות מהאזור הפגוע, המסייע להפחתת הדלקת ולהרוג את הפטרייה.כדי להכין מי מלח להשרות, פשוט הוסיפו 1/2 כוס מלח לאמבט מים רדוד של מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתמיסה לפחות 10 דקות.

שמן עץ התה

שמן עץ התה כולל תכונות טבעיות טבעיות שהופכות אותו לתרופה נהדרת לכף הרגל של הספורטאי.לשימוש, מערבבים 5 טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית, ואז מרחו את התערובת על האזורים הפגועים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

אם יש לך עור רגיש, עליך לבדוק את שמן עץ התה על כתם עור קטן לפני שתשתמש בו על הרגליים.

חומץ

חומץ הוא תרופה ביתית פופולרית לכף רגלו של ספורטאי בגלל תכונותיו נגד פטריות.לשימוש, מערבבים חומץ חלק אחד עם 2 חלקים מים באמבט רדוד.משרים את כפות הרגליים בתמיסה לפחות 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא נוגד פטרייה חזק שיכול לעזור בטיפול ברגלו של ספורטאי.לשימוש, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם מעט שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 30 דקות.שוטפים במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תמצית עלה זית

תמצית עלים זית היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.לשימוש, מערבבים 1 כפית תמצית עלה זית עם כף מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 30 דקות.שוטפים במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע.השאירו אותו לפחות 30 דקות, ואז שטפו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הסעדים של סבתא לכף הרגל של הספורטאי

כף הרגל של הספורטאי היא מצב שכיח שעלול לגרום לגירוי קיצוני ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים ותרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להשתמש במרכיבים טבעיים ובטוחים לטיפול ברגלו של אתלט.להלן 6 מהסעדים המומלצים ביותר של סבתא לכף הרגל של הספורטאי.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לכף רגלו של ספורטאי בגלל תכונותיו הטבעיות נגד פטריות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד בקערה.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שום

שום ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, ריסקו 3-4 שיני שום ומערבבים אותו עם קצת שמן זית להכנת משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף אותו במים ולחזור על התהליך פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה נוספת לרגלו של ספורטאי.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות להילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.ליבזה דולק למשך 10-15 דקות ואז שוטף אותו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

4.אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ג’ל ידועה בתכונות הריפוי שלו וניתן להשתמש בה לטיפול ברגלו של אתלט.כדי להשתמש בתרופה זו, לחלץ קצת ג’ל אלוורה טרי מעלה והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

5.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם קצת מים חמים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף אותו במים ולחזור על התהליך פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להתייחס באופן טבעי ובבטיחות ברגלו של אתלט.תרופות אלה פשוטות, קלות לשימוש ויכולות להיעשות בבית.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא אם התסמינים נמשכים.

שאלות נפוצות

מהי כף הרגל של הספורטאי?

כף רגלו של ספורטאי היא זיהום פטרייתי נפוץ המשפיע על כפות הרגליים ונגרם על ידי הפטרייה טינאה פדיס.זה יכול לגרום לגרד, לשרוף ולסדק העור על כפות הרגליים.

כמה זמן לוקח לכף הרגל של הספורטאי להיעלם?

זה תלוי בחומרת הזיהום ובטיפול בו נעשה שימוש.ברוב המקרים זה יכול לקחת עד כמה שבועות עד שהסימפטומים ישתפרו.הסעדים של סבתא יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים, אך תמיד עדיף להתייעץ עם רופא לצורך אבחון וטיפול נאותים.

לסיכום, כף הרגל של הספורטאי היא מצב שכיח שיכול לגרום לגירוי קיצוני ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים ותרופות טבעיות, כמו חומץ תפוחים, שום, שמן עץ התה, ג’ל אלוורה, כורכום ושמן לבנדר, שיכולים לעזור להקל על תסמיני כף הרגל של הספורטאי.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא אם התסמינים נמשכים.<a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/athlete%

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן