דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להתייחס לכף הרגל של הספורטאי – 22 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ומשחזר
dbddad dcddaadddda dcdbda ddaddc dadc ddadaddaddd  ddada

כיצד להתייחס לכף הרגל של הספורטאי – 22 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ומשחזר

כף רגלו של ספורטאי היא זיהום פטרייתי שכיח הנגרם על ידי אותה פטרייה הגורמת לגירוד ג’וק וגזזת.זה יכול לגרום לגרד, לשרוף ולפעמים עור סדוק ומקלף על כפות הרגליים.זה נפוץ במיוחד בקרב ספורטאים ואלה שלובשים נעליים הדוקות.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול ברגלו של ספורטאי.במאמר זה נבחן 22 סעדים של סבתא שהועברו במשפחה ויכולים לשחזר בשימוש נכון.

פלאי חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות היעילות ביותר לכף הרגל של הספורטאי.יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד וה צריבה הקשורה לכף הרגל של הספורטאי ויכולה גם לעזור להחזיר את איזון החומציות הטבעי של העור.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים וספגו את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות.אתה יכול גם לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים ולמרוח אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה.

כוח השום

שום הוא עוד תרופה טבעית עוצמתית לכף הרגל של הספורטאי.יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות וגם אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים לכף הרגל של הספורטאי.לשימוש, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומערבב אותו עם קצת שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע והשאירו אותה למשך מספר שעות.ניתן גם לערבב אבקת שום או תמצית שום במים ולמרוח אותה ישירות על האזור הפגוע.

H2: השריית מלח אפסום

Epsom Salt הוא דרך נהדרת להרגיע ולרפא את כף הרגל של הספורטאי.הוא מכיל מגנזיום סולפט, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד, כמו גם לשאוב רעלים מהעור.לשימוש, פשוט מערבבים כוס מלח אפסום באגן מים חמים והספגו את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות.

H2: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית עוצמתית לכף הרגל של הספורטאי.יש לו תכונות אנטי פטרייתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים לכף הרגל של הספורטאי.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

H3: טיפ מועיל

כשמשתמשים באחת מהתרופות הטבעיות הללו לכף רגלו של ספורטאי, חשוב לוודא שאתה שומר על כפות הרגליים נקייה ויבשות.זה יעזור למנוע את התפשטות הפטרייה וגם יעזור להאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, חשוב לוודא שאתה לובש גרביים ונעליים יבשות נקייה כדי לעזור לשמור על כפות הרגליים יבשות ונטולות פטרייה.

טיפולים מסורתיים וסעדים ביתיים שימשו במשך מאות שנים לטיפול ברגלו של אתלט.סבתות העבירו את הידע שלהן על תרופות טבעיות לנכדיהן, והעניקו להן את הכוח לרפא את רגליהן.להלן 22 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטיפול ברגלו של ספורטאי.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי פטרייתיות שיכולות לעזור בטיפול ברגלו של ספורטאי.משרים את כפות הרגליים בתמיסה של חלק אחד של חומץ תפוחים ושני חלקים מים עד 20 דקות.לאחר מכן, יבש את כפות הרגליים ביסודיות.

2.מלח אפסום

מלח אפסום עוזר להוציא לחות, שיכולים לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם ארבע כוסות מים ומשרות את כפות הרגליים עד 20 דקות.

3.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור לרפא את כף הרגל של הספורטאי.מרסקים שן שום ומערבבים אותו עם מספיק שמן זית להכנת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו עד 30 דקות לפני שטיפתו.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.החל כמה טיפות של שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו. חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה מסייעת בהפחתת דלקת ויכולה לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.מערבבים שתי כפותשל סודה לשתייה עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו עד 20 דקות לפני שטיפתו.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בשמן נשא ומורחים אותו על האזור הפגוע.

7.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.מדללים כמה טיפות של שמן לבנדר בשמן נשא ומורחים אותו על האזור הפגוע.

8.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.מדללים כמה טיפות של שמן אורגנו בשמן נשא ומורחים אותו על האזור הנגוע.

9.אבקת כורכום

לאבקת הכורכום תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו עד 20 דקות לפני שטיפתו.

10.חומץ ומלח

תערובת של חומץ ומלח יכולה לעזור בטיפול ברגלו של ספורטאי.מערבבים חלקים שווים של חומץ ומלח ומורחים אותו על האזור הפגוע.

11.חומץ לבן

לחומץ לבן יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.משרים את כפות הרגליים בתמיסה של חלק אחד חומץ לבן ושני חלקים מים עד 20 דקות.לאחר מכן, יבש את כפות הרגליים ביסודיות.

12.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו עד 20 דקות לפני שטיפתו.

13.בצל

הבצל הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.מרסקים ציפורן של בצל ומערבבים אותו עם מספיק שמן זית כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו עד 30 דקות לפני שטיפתו.

14.מיץ לימון

למיץ לימון תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול ברגלו של הספורטאי.משרים את כפות הרגליים בתמיסה של מיץ לימון חלק אחד ושני חלקים מים עד 20 דקות.לאחר מכן, יבש את כפות הרגליים ביסודיות.

15.אלוורה

אלוורה יכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה לעזור לטיפול בכף הרגל של הספורטאי.מרחו קצת ג’ל אלוורה טהור על האזור המושפע והשאירו אותו עד 30 דקות לפני שטיפתו.

16

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן