דף הבית » תרופות סבתא » פטריית כפות רגליים – 16 תרופות של סבתא נפלאה המומלצות על ידי מומחים
daddadddaa dbdaddaa daddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadc

פטריית כפות רגליים – 16 תרופות של סבתא נפלאה המומלצות על ידי מומחים

כף הרגל של אתלט: 16 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים

כף הרגל של הספורטאי היא מצב עור לא נוח ולעתים קרובות מדבק הנגרם על ידי פטרייה.התסמינים יכולים לנוע בין קל לחמור וכוללים אדמומיות, גירוד, שריפה, פיצוח וקילוף העור.זה יכול להיות קשה מאוד לניהול ואם לא מטופל יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור.להלן 16 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא המומלצות על ידי מומחים לטיפול ברגלו של אתלט.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטיספטי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של אתלט.מערבבים חלקים שווים של חומץ ומים של חומץ תפוחים גולמי, לא מסוננים ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה או בד.השאירו אותו למשך 30 דקות עד שעה לפני שטיפתו במים חמים.

שום

שום הוא עוד נוגד פטרייתי ואנטיספטי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של אתלט.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ:

אם אין לך שום טרי, אתה יכול גם להשתמש בשמן שום או כמוסות שום.כל שעליך לעשות הוא לשבור את הקפסולות ולהפעיל את השמן על האזור הפגוע.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי טבעי ואנטיספטי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של הספורטאי.מדללים 10 טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או בד.השאירו אותו למשך 30 דקות עד שעה לפני שטיפתו במים חמים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטי -פטרייתי טבעי ואנטיספטי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של הספורטאי.כל שעליך לעשות הוא לסחוט את המיץ של לימון אחד ומורח אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או בד.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.

חומץ וסודה לשתייה

חומץ וסודה לשתייה הם נוגדי פטריות טבעיים ואנטיספטים שניתן להשתמש בהם לטיפול ברגלו של אתלט.מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן וסודה לשתייה ומורחים אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או בד.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.

אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטי דלקתי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של אתלט.פשוט מרחי את הג’ל מעלה אלוורה טרי ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות עד שעה לפני שטיפתו במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטי דלקתי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של אתלט.כל שעליך לעשות הוא למרוח את השמן ישירות על האזור הפגוע ומכסה עם גרב כותנה או תחבושת.השאירו אותו למשך 30 דקות עד שעה לפני שטיפתו במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטי דלקתי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של אתלט.כל שעליך לעשות הוא למרוח את השמן ישירות על האזור הפגוע ומכסה עם גרב כותנה או תחבושת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.

VICKS VAPORUB


Vicks Vaporub הוא קרם אקטואלי מנטולת שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של אתלט.כל שעליך לעשות הוא למרוח את השמנת ישירות על האזור הפגוע ומכסה עם גרב כותנה או תחבושת.השאר אותו על לילה לפני שטיפתו במים חמים.

מלח

מלח הוא נוגד פטרייתי טבעי וחיטוי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של הספורטאי.ממיסים כוס מלח אחת בגלון אחד של מים חמים ומשרתים את כפות הרגליים בתוכה למשך 30 דקות.יש לשטוף את כפות הרגליים עם מים חמים אחר כך.

חומץ לבן

חומץ לבן הוא אנטי -פטרייתי טבעי ואנטיספטי שניתן להשתמש בו לטיפול ברגלו של אתלט.כל שעליך לעשות הוא לספוג את כפות הרגליים בתמיסה של חלק אחד חומץ לבן ושני חלקים מים חמים למשך 30 דקות.יש לשטוף את כפות הרגליים עם מים חמים אחר כך.

borax

Borax

מניעת פטריית כף הרגל

כמו שאמרת האמרה הישנה, גרם שלמניעה שווה קילו תרופה.כדי למנוע התרחשות זיהום ולשמור על בריאות כפות הרגליים, ישנם מספר צעדים שתוכלו לנקוט כדי להפחית את הסיכון שלכם.אלה כוללים:

  • שמור על כפות הרגליים נקייה ויבשות.שטפו את הרגליים כל יום וייבשו אותן היטב.
  • ללבוש גרביים ונעליים נושמות.שנה את הגרביים שלך לעתים קרובות אם כפות הרגליים שלך מזיעות הרבה.
  • אל תלך יחף באזורים ציבוריים.נעל נעלי מקלחת בחדרי אמבטיה ציבוריים ובחדרי ההלבשה.
  • הימנע מנעלי נעליים הדוקות.נעליים הדוקות מדי עשויות לגרום לרגליים שלך להזיע וליצור סביבה אידיאלית לפטריות לצמוח.
  • בחר נעליים העשויות מחומרים המאפשרים לרגליים שלך לנשום, כמו עור או בד.
  • מפזרים אבקה נגד פטריות בנעליים ובגרביים.
  • הימנע משיתוף נעליים או גרביים עם אחרים.

על ידי ביצוע צעדים פשוטים אלה, אתה יכול להפחית מאוד את הסיכון שלך לפתח פטריית כף רגל.

הסעדים של סבתא לפטריית כפות רגליים

סבתות מטפלות בפטריית כפות רגליים כבר מאות שנים עם תרופות ביתיות.להלן 16 סעדים המומלצים על ידי מומחים:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה האחראית על כף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים והספיגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10-15 דקות.לאחר מכן, יבש את כפות הרגליים ביסודיות ומרחי שכבה דקה של שמן קוקוס או שמן זית.

שום

ל

שום יש תכונות טבעיות אנטי -פטריוניות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לרגלו של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום כדי ליצור משחה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התרופה הזו כל יום עד שהתסמינים נעלמו.

שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות טבעיות, אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התרופה הזו כל יום עד שהתסמינים נעלמו.

סודה לשתייה

סודה לשתייה יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה האחראית על כף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים חמים ולחזור על התרופה הזו כל יום עד שהתסמינים נעלמו.

חומץ ומלח

חומץ ומלח יכולים לעזור לטיפול בכף רגלו של ספורטאי בגלל תכונותיהם האנטי -פטריות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של חומץ ומלח בקערה ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התרופה הזו כל יום עד שהתסמינים נעלמו.

מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות טבעיות אנטי -פטריאליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לכף הרגל של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של מיץ לימון ומים והספיקו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10 דקות.לאחר מכן, יבש את כפות הרגליים ביסודיות ומרחי שכבה דקה של שמן קוקוס או שמן זית.

שמן אורגנו

שמן אורגנו יש תכונות טבעיות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור לטיפול ברגלו של הספורטאי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן אורגנו עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התרופה הזו כל יום עד שהתסמינים נעלמו.

שמן זית </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן