דף הבית » תרופות סבתא » רגליים יבשות – 16 תרופות של סבתא אמיתית ומזינה
daddcdddd dddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa dde

רגליים יבשות – 16 תרופות של סבתא אמיתית ומזינה

כיצד לטפל ולמנוע רגליים יבשות עם הסעדים של סבתא

רגליים יבשות יכולות להיות לא נוחות, לא מושכות ולעיתים אפילו כואבות.העור יכול להיות סדוק ומודלק, וניתן להיווצר טלאים קשקשיים מגרדים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור לטיפול ולמנוע רגליים יבשות.להלן 16 סעדים של סבתא אמיתית ומזינה אשר יביאו לרגליך להיראות ולהרגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

להשרות בחומץ

השריית כפות הרגליים בתמיסה של חלקים שווים חומץ ומים חמים יכולה לעזור לרכך ולהרטיב את עורכם.החומץ מסייע בפירוק כל תאי עור מתים וגם עוזר להחזיר את איזון ה- pH הטבעי של העור.משרים את כפות הרגליים למשך 15-20 דקות ואז קרצפו בעדינות את כפות הרגליים באבן פומס כדי לפילוס.

שמן זית ומלח ים

מערבבים יחד כמה כפות שמן זית וכמה כפות מלח ים עד שתקבלו משחה עבה.לעסות בעדינות את העיסה על כפות הרגליים שלך, ומקפיד להתרכז באזורים יבשים במיוחד.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו את כפות הרגליים במים חמים.

טיפ ייחודי:

הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לעיסה לחוויה מרגיעה ולחות.

אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כקרם לחות יעיל ומרפא עור.לעסות בעדינות ג’ל אלוורה ורה לרגליים ותן לו לשבת 10-15 דקות לפני ששטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

Banana Mash

מעיסים בננה בשלה עד שהיא יוצרת משחה עבה ואז מורחים אותה על הרגליים.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.הבננה תעזור להזין ולהרטיב את עורכם.

דבש ושיבולת שועל

מערבבים יחד 2 כפות דבש ושתי כפות שיבולת שועל עד שתקבלו משחה עבה.לעסות בעדינות את העיסה בכפות הרגליים שלך, ומקפיד להתרכז באזורים יבשים במיוחד.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על עורך רך וגמיש.לעסות בעדינות שמן קוקוס לרגליים ולתת לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מלפפון ואבוקדו מחית

מועכים יחד 1/2 מלפפון ו- 1/2 אבוקדו עד שתקבלו משחה עבה.לעסות בעדינות את העיסה בכפות הרגליים שלך, ומקפיד להתרכז באזורים יבשים במיוחד.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו את כפות הרגליים במים חמים.

יוגורט ודבש

מערבבים יחד 2 כפות יוגורט רגיל וכף דבש עד שתקבלו משחה עבה.לעסות בעדינות את העיסה בכפות הרגליים שלך, ומקפיד להתרכז באזורים יבשים במיוחד.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו את כפות הרגליים במים חמים.

קרצוף לימון וסוכר

מערבבים יחד 2 כפות מיץ לימון סחוט טרי ו -1 כף סוכר עד שתקבלו משחה עבה.לעסות בעדינות את העיסה בכפות הרגליים שלך, ומקפיד להתרכז באזורים יבשים במיוחד.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו את כפות הרגליים במים חמים.

שמנת חמוצה וחלמון ביצה

מערבבים יחד 1 כף שמנת חמוצה וחלמון ביצה עד שתקבלו משחה עבה.לעסות בעדינות את העיסה בכפות הרגליים שלך, ומקפיד להתרכז באזורים יבשים במיוחד.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו את כפות הרגליים במים חמים.

שמן זית ורוזמרין

מערבבים יחד 2 כפות שמן זית וכפית רוזמרין מיובשת עד שתקבלו משחה עבה.לעסות בעדינות את העיסה בכפות הרגליים שלך, ומקפיד להתרכז באזורים יבשים במיוחד.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו את כפות הרגליים במים חמים.

מיץ וזלין ולימון

מערבבים יחד 1 כף של וזלין ו -1 כף מיץ לימון סחוט טרי עד שתקבלו משחה עבה.ג’ֶנטֶלמֶןלעסות את העיסה בכפות הרגליים שלך, להקפיד להתרכז בכל

חלק 2: פתרונות טבעיים ואורגניים לרגליים יבשות

לעיתים קרובות ניתן לטפל בכפות רגליים יבשות בתרופות טבעיות ואורגניות ששימשו במשך מאות שנים.סבתות בכל העולם השתמשו בתרופות אלה כדי להזין ולהגן על רגליהן.להלן 16 תרופות של סבתא אמיתית ומזינה לטיפול בכפות רגליים יבשות:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הטבעיות הטובות ביותר לרגליים יבשות.שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן, המסייעות בהלחות ולהזין את העור.יש לו גם תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את ריח הרגליים.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה כפיות שמן קוקוס על הרגליים לפני השינה ומכסים בגרביים.אתה תתעורר עם רגליים רכות יותר ולחות יותר.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית יעילה לרגליים יבשות.שיבולת שועל יכולה לעזור לפילוף את העור ולהרטיב את כפות הרגליים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות שיבולת שועל עם מים והמרחו אותם על הרגליים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

3.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.דבש הוא חומר חומש טבעי, מה שאומר שהוא עוזר למשוך לחות לעור.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפיות דבש עם מים חמים ולעסוק אותם על הרגליים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא תרופה טבעית נהדרת לרגליים יבשות.אבוקדו עשיר בוויטמינים ובחומצות שומן, שיכולות לעזור להזין ולהרטיב את העור.פשוט מועכים אבוקדו ומורחים אותו על הרגליים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.שמן זית

שמן זית הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לרגליים יבשות.שמן זית עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור בהלחות העור ולהגן עליו מפני נזק רדיקלי חופשי.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה כפיות שמן זית על הרגליים לפני השינה ומכסים בגרביים.

6.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לרגליים יבשות.אלוורה מכילה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את ריח הרגליים ולהרגיע את העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה על הרגליים ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור להפחית את ריח הרגליים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות של חומץ תפוחים עם מים חמים ולהשריג את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

8.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית יעילה לרגליים יבשות.מלח אפסום עשיר במגנזיום, שיכול לעזור לפילוף את העור ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות מלח אפסום עם מים חמים ולהשריג את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.סודה לשתייה היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להסיר תאי עור מתים ולהפחתת ריח כף הרגל.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות סודה לשתייה עם מים חמים ולהשרות את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית לרגליים יבשות.מיץ לימון עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרטיב את העור.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות מיץ לימון עם מים חמים ולהשריג את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור להפחית את ריח הרגליים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם קצת שמן קוקוס ומרחי אותו על הרגליים.

12.חלב

חלב הוא תרופה טבעית לרגליים יבשות.חלב עשיר בחומצה לקטית, שיכולה לעזור לפילוף את העור ולהרטיב את כפות הרגליים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות חלב עם מים חמים ולהשרות את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.לשטוף שנינותH מים חמים.

13.יוגורט

יוגורט

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן