דף הבית » תרופות סבתא » רגליים יבשות – 17 תרופות של סבתא נפלאה ומזינה
daddcdddd dddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd dded

רגליים יבשות – 17 תרופות של סבתא נפלאה ומזינה

מהן רגליים יבשות?

כפות רגליים יבשות הן מצב נפוץ המאופיין בעור מחוספס, סדוק ומגרד על כפות הרגליים.העור בכפות הרגליים יכול להתייבש בגלל מגוון סיבות כמו התייבשות, חשיפה לשמש רבה מדי, או חוסר טיפול מתאים ברגל.רגליים יבשות יכולות להיות לא נוחות ולעיתים יכולות להוביל לסיבוכים נוספים כמו כף הרגל של ספורטאי או זיהומים פטרייתיים.

הסעדים של סבתא לרגליים יבשות

סבתות חלקו הרבה תרופות נפלאות ומזינות לרגליים יבשות שהועברו לאורך דורות.סעדים אלה קלים לביצוע ויכולים לספק הקלה מאי הנוחות של כפות רגליים יבשות.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית לרגליים יבשות.שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע בהזנת העור ולהתייבש.זה גם עוזר להגן על העור מפני נזק נוסף ויכול לעזור להפחית את מראה העקבים הסדוקים.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו על האזור הפגוע ועסה אותו עד שהוא נספג במלואו.

2.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.שמן זית הוא קרם לחות נהדר המסייע לחות את העור ולשמור עליו רך וגמיש.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון וויטמינים שיכולים לעזור להזין את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בשמן זית, פשוט לחמם אותו ולעסות אותו לאזור הפגוע.

3.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.דבש הוא חומר הומסנט טבעי המסייע לנעול לחות כדי לשמור על העור רך ומיובש.יש לו גם תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בדבש, פשוט החל אותו על האזור הפגוע והשאיר אותו כ -15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא עוד תרופה נהדרת לרגליים יבשות.אבוקדו הוא קרם לחות טבעי המסייע בהזנת העור ולהתייבש.הוא עשיר גם בוויטמינים ובמינרלים חיוניים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות העור.כדי להשתמש באבוקדו, מועכים אותו לעיסה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו כ -15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית לרגליים יבשות.מיץ לימון הוא פילינג טבעי המסייע בהסרת תאי עור מתים ולקדם את צמיחת העור החדש.זה גם עוזר להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות העור.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים אותו עם מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו כ -15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.יוגורט הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על העור רך ומיובש.הוא עשיר גם בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להזין את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש ביוגורט, פשוט החל אותו על האזור הפגוע והשאיר אותו כ 20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

7.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית לרגליים יבשות.שיבולת שועל היא פילינג טבעי המסייע בהסרת תאי עור מתים ולקדם את צמיחת העור החדש.הוא עשיר גם בוויטמינים ובמינרלים חיוניים שיכולים לעזור להזין את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש ב- OatMeal, פשוט מערבבים אותו עם מים והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו כ -15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על העור רך ומיובש.הוא עשיר גם בוויטמינים ובמינרלים חיוניים שיכולים לעזור להזין את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל אותו על האזור הפגוע והשאיר אותו כ 20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.חלב

חלב הוא תרופה טבעית נוספת לרגליים יבשות.חלב הוא חומר הומטום טבעי המסייע לנעול לחות כדי לשמור על העור רך ומיובש.הוא עשיר גם בוויטמינים ובמינרלים חיוניים שיכולים לעזור להזין את ההעור והפחית דלקת.כדי להשתמש בחלב, פשוט מערבבים אותו עם מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו כ -15 דקות לפני RINS

חלק 2: תרופות טבעיות לרגליים יבשות

רגליים יבשות יכולות להיות לא נוחות ומביכות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור לשמור על כפות הרגליים רכות ולחות.להלן 17 תרופות של סבתא נפלאה ומזינה לכפות רגליים יבשות.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על כפות הרגליים לחות ולמנוע יובש.החל כמות נדיבה של שמן קוקוס ישירות על כפות הרגליים לפני השינה וכיסוי עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי נוסף שיכול לעזור לשמור על כפות הרגליים לחות ולמנוע יובש.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן זית לרגליים לפני השינה ולכסות עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים בריאים שיכולים לעזור לשמור על לחות כפות הרגליים ולמנוע יובש.פשוט מועכים אבוקדו אחד ומרחי אותו ישירות על כפות הרגליים לפני השינה ומכסים עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.בננה

בננה היא מקור נהדר נוסף לשומנים בריאים שיכולים לעזור לשמור על לחות כפות הרגליים ולמנוע יובש.כל שעליך לעשות הוא לרסק בננה אחת ולהחיל אותה ישירות על כפות הרגליים לפני השינה והכיסוי עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי, מה שאומר שהוא עוזר למשוך לחות לעור ולהשאיר אותו שם.פשוט מרחי כמות נדיבה של דבש ישירות על כפות הרגליים לפני השינה והכיסוי עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על כפות הרגליים רכות ולחות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של אלוורה ישירות על כפות הרגליים לפני השינה והכיסוי עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר עור יבש ולהשאיר את כפות הרגליים לחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1/2 כוס שיבולת שועל עם מים חמים ומרחי אותם ישירות על כפות הרגליים לפני השינה ומכסים עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על כפות הרגליים לחות ולמנוע יובש.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של יוגורט ישירות על כפות הרגליים לפני השינה והכיסוי עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על כפות הרגליים רכות ולחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ומרחי אותו ישירות על כפות הרגליים לפני השינה ומכסה עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.לימון

לימון הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על כפות הרגליים רכות ולחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב את המיץ של לימון אחד עם מים חמים ומרחי אותו ישירות על כפות הרגליים לפני השינה ולכסות עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על כפות הרגליים רכות ולחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים חמים ומרחי אותו ישירות על כפות הרגליים לפני השינה ומכסים עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר עור יבש ולהשאיר את כפות הרגליים לחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס אחת של מלחי אפסום עם מים חמים ומרחי אותה ישירות על כפות הרגליים לפני השינה ומכסים עם זוג גרביים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

13.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר עור יבש ולהשאיר את כפות הרגליים לחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם מים חמים ומרחי אותה ישירות על כפות הרגליים לפני השינה ומכסים עם זוג גרבs לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן