דף הבית » תרופות סבתא » רגליים יבשות – 19 תרופות סבתות ישנות ושימושיות
daddcdddd dddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa ddadde

רגליים יבשות – 19 תרופות סבתות ישנות ושימושיות

רגליים יבשות – 19 תרופות סבתות ישנות ושימושיות
רגליים יבשות יכולות להיות לא נוחות ואפילו מביכות.אבל אל תדאג, יש המון תרופות מיושנות, מנוסות ואמויות שסבתא שלך כנראה נהגה לשמור על רגליה רכות וגמישות.להלן 19 מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא לרגליים יבשות.

H2 – הספג את הרגליים
אחד התרופות הפשוטות והוותיקות ביותר לרגליים יבשות הוא לספוג את כפות הרגליים במים חמים.השריית כפות הרגליים במים חמים עוזרת לרכך את העור על כפות הרגליים ולהפוך אותן לגמישות יותר.הוסף כמה טיפות של שמן אתרי או כפית שטיפת הגוף האהובה עליך למים לקבלת פינוק מרגיע ומרענן נוסף.משרים את כפות הרגליים כעשר דקות, ואז יבש אותן היטב עם מגבת רכה.

H2 – השתמש באבן פומס
ניתן להשתמש באבן פומס כדי לפילוק את כפות הרגליים ולעזור בהסרת כל תאי עור מתים הגורמים לרגליים שלך להיות יבשות.משרים את כפות הרגליים במים חמים לפני השימוש באבן האומם כדי להקל על הפילינג.משפשף בעדינות את אבן האומם על אזורי כפות הרגליים היבשות והמחוספסות.הקפד לשטוף את אבן האומם לאחר כל שימוש ולעולם לא להשתמש בה על עור שבור.

H3 – טיפ מועיל
אם אין לך אבן פומס, אתה יכול להשתמש בלופה או במטלית כביסה כדי לפילוף את כפות הרגליים.

H2 – השתמש בקרם רגליים
שימוש בקרם רגליים טוב הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על כפות הרגליים לחות ולמנוע עור יבש.חפש קרם רגליים המכיל מרכיבים טבעיים כמו חמאת שיאה, חמאת קקאו וויטמין E. מרחו את קרם כף הרגל על כפות הרגליים לאחר השרייה והפילינג כדי לעזור לנעול לחות ולשמור על כפות הרגליים רכות וגמישות.

H2 – השתמש בשפשוף רגליים
השימוש בשפשוף כף רגל הוא דרך נהדרת נוספת להיפטר מתאי עור מתים ולשמור על כפות הרגליים לחות.חפש שפשוף רגליים המכיל מרכיבים טבעיים כמו מלח, סוכר ושמנים אתרים.לעסות בעדינות את כף הרגל לשפשף לרגליך, תוך תשומת לב מיוחדת לאזורים יבשים או סדוקים.יש לשטוף את שפשוף כף הרגל במים חמים ואז טופח על כפות הרגליים יבשות במגבת רכה.

H2 – ללבוש גרבי כותנה
לבישת גרבי כותנה היא דרך קלה וזולה לשמור על כפות הרגליים לחות.גרבי כותנה עוזרות לספוג כל עודף לחות מכפות הרגליים ולשמור על כפות הרגליים יבשות ונוחות.הקפד להחליף את הגרביים שלך באופן קבוע ולהימנע מלבישת חומרים סינתטיים, שיכולים ללכוד לחות ולגרום לרגליך להיות יבשות ומגרדות.

H2 – השתמש בג’לי נפט
ג’לי נפט הוא דרך נהדרת לשמור על לחות כפות הרגליים ולמנוע עור יבש.החל כמות נדיבה של ג’לי נפט על הרגליים לפני שאתה הולך לישון ולבש זוג גרבי כותנה כדי לעזור לנעול את הלחות.השאירו את הגרביים על הלילה והרגליים שלכם יהיו רכות ולחות בבוקר.

H2 – השתמש בשמן זית
שמן זית הוא דרך נהדרת נוספת לשמור על כפות הרגליים לחות ולמנוע עור יבש.לעסות כמה טיפות שמן זית לרגליים לפני השינה וללבוש זוג גרבי כותנה כדי לעזור לנעול את הלחות.השאירו את הגרביים על הלילה והרגליים שלכם יהיו רכות וגמישות בבוקר.

חלק 2: הסעדים של סבתא לרגליים יבשות

סבתות מספקות תרופות לרגליים יבשות במשך מאות שנים.להלן 19 תרופות ישנות ושימושיות שעמדו במבחן הזמן.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס

הוא קרם לחות מצוין וניתן להשתמש בו כדי להילחם ביובש.כל שעליך לעשות הוא לחמם כמה כפות שמן קוקוס ולעסוק אותו בכפות הרגליים לפני השינה.שמן קוקוס הוא גם באופן טבעי אנטי פטרייתי ויכול לעזור להרגיע את העור המגרד.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא דרך נהדרת להרגיע ולהרטיב כפות רגליים יבשות.לשימוש, הוסיפו כמה כפות שיבולת שועל לאגן מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך כרבע שעה.שיבולת השועל תעזור לרכך ולהרטיב את העור שלך.

3.שמן זית

שמן זית הוא עוד קרם לחות נהדר שיכול לעזור לרכך רגליים יבשות.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה כפות שמן זית לרגליים לפני השינה.שמן זית הוא גם אנטי דלקתי באופן טבעי ויכול לעזור להרגיע את ה- ITCהעור.

4.דבש

דבש הוא דרך נהדרת לטפל בכפות רגליים יבשות.פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומים חמים ומרחים את התערובת על כפות הרגליים.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.דבש הוא באופן טבעי אנטי בקטריאלי ויכול לעזור לשמור על כפות הרגליים להרגיש רכות ולחות.

5.אבוקדו

אבוקדו הוא עוד קרם לחות נהדר לרגליים יבשות.פשוט מועכים אבוקדו ומורחים אותו על הרגליים.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.אבוקדו הוא גם אנטי דלקתי באופן טבעי ויכול לעזור להרגיע את העור המגרד.

6.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור להרגיע את הרגליים היבשות.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה על הרגליים ולהשאיר אותו למשך 15 דקות.אלוורה היא גם באופן טבעי אנטי-בקטריאלי ויכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.

7.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא קרם לחות מצוין וניתן להשתמש בו כדי להילחם ביובש.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’לי נפט על הרגליים לפני השינה והשאיר אותה על לילה.ג’לי הנפט יעזור לשמור על כפות הרגליים להרגיש רכות ומתייבשות.

8.גליצרין

גליצרין הוא דרך נהדרת לרכך וללחות כפות רגליים יבשות.לשימוש, הוסיפו כמה כפות גליצרין לאגן מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך כרבע שעה.הגליצרין יעזור לרכך ולהרטיב את העור שלך.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית נהדרת לרגליים יבשות.כל שעליך לעשות הוא למרוח את מכשפה לוז על הרגליים ולהשאיר אותה למשך 15 דקות.לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי באופן טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.

10.מלח אפסום

מלח אפסום הוא דרך נהדרת להרגיע ולהרטיב כפות רגליים יבשות.לשימוש, הוסיפו כמה כפות מלח אפסום לאגן מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך כרבע שעה.מלח האפסום יעזור לרכך ולהרטיב את העור שלך.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא דרך נהדרת לטפל בכפות רגליים יבשות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של מיץ לימון ומים חמים ומרחי את התערובת על כפות הרגליים.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.מיץ לימון הוא אנטי בקטריאלי באופן טבעי ויכול לעזור לשמור על כפות הרגליים להרגיש רכות ולחות.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לרגליים יבשות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים ומרחי את התערובת על כפות הרגליים.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי פטרייתי באופן טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.

13.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא דרך נהדרת להרגיע ולהרטיב רגליים יבשות.לשימוש, הוסף כמה כפות אפייה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן