דף הבית » תרופות סבתא » רגליים יבשות – 11 תרופות של סבתא אמינות המועברות במשפחה
daddcdddd dddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaddaa dde

רגליים יבשות – 11 תרופות של סבתא אמינות המועברות במשפחה

רגליים יבשות: 11 תרופות של סבתא אמינות המועברות במשפחה
רגליים מובן מאליו עד שמשהו ישתבש.כשמדובר בכפות רגליים יבשות, אי הנוחות ולפעמים אפילו כאבים יכולים להיות בלתי נסבלים.למרבה המזל, אתה לא צריך לסבול יותר.סבתות העבירו תרופות רבות לרגליים יבשות לאורך הדורות, והנה אחת עשרה מהטובות ביותר.

1.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יתרונות רבים, כולל היותו תרופה יעילה לרגליים יבשות.זה עוזר לשמור על כפות הרגליים לחות וידוע גם בתכונותיו האנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות.כל שעליך לעשות הוא למרוח את השמן על כפות הרגליים ועסה אותו ביסודיות.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי המסייע בהסרת תאי עור מתים ולשמור על כפות הרגליים רכות וחלקות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים יחד כוס שיבולת שועל וכוס מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים חמים.

טיפ מועיל:

לקבלת פילינג נוסף, הוסף כף מלח ים לתערובת שיבולת השועל.

3.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות נהדר לכפות הרגליים.זה עוזר לרכך ולהרגיע את העור ואף יכול לעזור להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים יחד חלקים שווים של שמן זית ומים ועסה אותו לרגליך.

4.דבש

דבש ידוע בתכונות הריפוי והלחות שלו ומהווה תרופה נהדרת לכפות רגליים יבשות.כל שעליך לעשות הוא לערבב יחד כף דבש אחת וכף אחת של מים חמים ולעסוק אותו בכפות הרגליים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.אבוקדו

אבוקדו עשיר בוויטמינים ובמינרלים המסייעים להזין את העור ולהשאיר אותו לחות.כדי להשתמש בו, מועכים אבוקדו אחד והחל אותו על הרגליים.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

6.חלב

חלב הוא תרופה נהדרת לרגליים יבשות שכן הוא עוזר לרכך ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בו, השרו את כפות הרגליים בקערת חלב חם למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי המסייע לנקות ולפילוף את העור.כדי להשתמש בו, מערבבים יחד כף אחת של מיץ לימון וכף אחת של מים חמים ועסה אותו לרגליך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

8.סודה לשתייה וחומץ

סודה לשתייה וחומץ הם שניהם תרופות נהדרות לרגליים יבשות.כדי להשתמש בהם, מערבבים יחד כף אחת של סודה לשתייה וכף אחת של חומץ ועסה אותה לרגליך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לרגליים יבשות שכן הוא מסייע לאזן את pH של העור ולשמור עליו רך ולחות.כדי להשתמש בו, מערבבים יחד כף אחת של חומץ סיידר תפוחים וכף אחת של מים חמים ועסה אותו לרגליך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

10.אלוורה

אלוורה היא תרופה נהדרת לכפות רגליים יבשות שכן היא עוזרת להרגיע ולהתייבשות את העור.כדי להשתמש בו, פשוט לעסות את ג’ל אלוורה לרגליים ולהשאיר אותו דולק למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי רב עוצמה המסייע לשמור על כפות הרגליים נקייה ונקייה מחיידקים ופטריות.כל שעליך לעשות הוא לערבב יחד כפית אחת של שמן עץ התה וכף אחת של מים חמים ועסה אותו לרגליך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

אחד -עשר התרופות הללו אמינות, קלות לשימוש ויכולות לעזור לשמור על כפות הרגליים רכות ולחות.עם שימוש קבוע, תוכלו ליהנות מכפות רגליים רכות ובריאות למשך שנים רבות.

טיפול בכפות רגליים יבשות עם תרופות צמחיות

כפות רגליים יבשות יכולות להיות נושא קשה לניהול, מכיוון שהעור בכפות הרגליים נוטה במיוחד להיות סדוק ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות יעילות של צמחי מרפא שיכולים לעזור להרגיע ולרפא רגליים יבשות.להלן 11 תרופות של סבתא אמינות שניתן להעביר במשפחה כדי לגרום לרגליים שלך להרגישng רך וגמיש שוב.

1.אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי ששימש זה מכבר לטיפול בעור יבש ומעורפל.הוא עמוס בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון המסייעים לחיבוש ולהזין את העור.ניתן ליישם ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהתייבש כפות רגליים יבשות וסדוקות.השמן עשיר בוויטמינים וחומצות שומן שיכולות לעזור לתיקון ולהגן על העור.לשימוש, פשוט החל כמות נדיבה של שמן קוקוס על כפות הרגליים ועסה אותו עד שהוא נספג במלואו.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולהשאיר את העור מרגיש רך וחלק.כדי להשתמש בשיבולת שועל לרגליים יבשות, פשוט מערבבים כוס שיבולת שועל עם כמה כפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הרגליים והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שמן זית

שמן זית ארוז בשומנים בריאים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור לשמור על לחות העור וגמישות.לשימוש, פשוט לעסות כמה כפות שמן זית לאזור הפגוע ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את היובש והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומרחי אותו על כפות הרגליים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולחשוף רגליים רכות וחלקות יותר.לשימוש, פשוט מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הרגליים והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את היובש והדלקת.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומים ומרחים אותו על כפות הרגליים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על התייבשות העור ומוזן.לשימוש, פשוט החל כמות נדיבה של דבש על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את היובש והדלקת.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בעזרת שמן נשא ומורחים אותו על כפות הרגליים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.מלח אפסום

מלח אפסום הוא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולחשוף רגליים רכות וחלקות יותר.לשימוש, פשוט מערבבים כמה כפות מלח אפסום עם מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הרגליים והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על העור לחות ולהזין.לשימוש, פשוט החל כמות נדיבה של ג’לי נפט על האזור המושפע והשאיר אותו על לילה.

סיכום

כפות רגליים יבשות יכולות להיות נושא מעצבן לניהול, אך למרבה המזל ישנם מספר תרופות צמחיות יעילות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא את העור.מאלוורה ורה ושמן קוקוס ועד שיבולת שועל ושמן זית, ניתן להעביר את 11 הסעדים של סבתא אמינים אלה במשפחה כדי לגרום לרגליך להרגיש רכות וגמישות שוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן