דף הבית » תרופות סבתא » פילינג טבעי לפנים – 24 הסעדים של סבתא הסודית שכדאי לדעת
daddcddad dddad dcdadaddd  ddadadddd dadc daddaad ddadd

פילינג טבעי לפנים – 24 הסעדים של סבתא הסודית שכדאי לדעת

הזדקנות היא חלק טבעי מהחיים, אבל זה לא אומר שאתה צריך לקבל את זה מבלי לנסות להילחם בהשפעות של הזדקנות על עורך.פילינג טבעי הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על עורך נראה צעיר ורענן.פילינג מסייע בהסרת תאי עור מתים, נקבוביות לבטל את הנקבוביות ולתת לך עור זוהר ואפילו עור.סבתות ידועות זה מכבר שיש להן תרופות סודיות כמעט לכל מחלת עור, ופילינג טבעי אינו יוצא מן הכלל.להלן 24 סעדים של סבתא סודית שכדאי לדעת לצורך פילינג טבעי לפנים.

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי מדהים שניתן להשתמש בו במגוון דרכים.אתה יכול לערבב כפית סודה לשתייה עם כפית מים ולהחיל אותה ישירות על הפנים שלך לצורך פילינג עדין.לחלופין, אתה יכול לערבב סודה לשתייה עם דבש, יוגורט או שמן זית כדי ליצור משחה שתוכל להשתמש בה כקרצוף.סודה לשתייה היא דרך נהדרת להיפטר מתאי עור מתים ולחשוף עור בהיר וחלק יותר.

2.אנזימי פרי

אנזימי פירות הם דרך נהדרת לפילינג באופן טבעי את עורכם.אננס, פפאיה וקיווי הם כולם מקורות גדולים לאנזימים טבעיים שניתן ליישם ישירות על העור.פשוט מועכים את הפרי ומורחים אותו על פניכם לפילינג עדין.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ:

אם יש לך עור רגיש, נסה להשתמש בפירות עדינים יותר כמו תפוחים או אגסים.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי נהדר שיכול לעזור להרגיע ולהרטיב את העור.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים של שיבולת שועל ומים כדי ליצור משחה.מרחו על העור ועיסו בעדינות בתנועה סיבובית.שוטפים במים חמים ופט יבש.העור שלך יישאר מרגיש רך וחלק.

4.מלח ים

מלח ים הוא פילינג טבעי נהדר שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולחשוף עור בהיר וחלק יותר.לשימוש, מערבבים כפית מלח ים עם כף שמן זית ומורחים אותו על פניכם.עיסוי בעדינות בתנועה סיבובית ושטוף במים חמים.העור שלך יישאר מרגיש רך, חלק וזוהר.

חלק 2: פילינג טבעי – 24 התרופות של סבתא סודית

סבתות משלימות תרופות ביתיות במשך דורות, ופילינג טבעי אינו יוצא מן הכלל.משפשוף סוכר למסכות שיבולת שועל, שיטות מסורתיות אלה עדיין פופולריות כיום ויכולות להיות יעילות ביותר כאשר משתמשים בהן כראוי.להלן 24 מתוך מיטב הסעדים שאושרו על סבתא שאושרו על סבתא:

1.מסכת שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי ויכול לעזור להרגיע את העור ולהסיר תאי עור מתים.להכנת מסכת שיבולת שועל, מערבבים כוס רבע שיבולת שועל עם כוס מים חמים ותנו לה לשבת 10 דקות.מרחי את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 10 דקות, ואז שטף במים חמים.

2.קרצוף סוכר

סוכר הוא פילינג טבעי נהדר שיכול לעזור להחליף תאי עור מתים ולהשאיר את עורכם מרגיש רך וחלק.כדי להכין קרצוף סוכר, מערבבים חלק אחד סוכר עם חלק אחד שמן זית.לעסות את התערובת לפנים שלך בעזרת תנועות עגולות ושטפו במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לשמש גם כפילינג.כדי להשתמש בשמן קוקוס כפילינג, פשוט שפשף כמות קטנה על הפנים שלך בתנועות מעגליות.שוטפים במים חמים לאחר מספר דקות.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולגרום לעור שלך להיראות בהיר יותר.כדי להשתמש במיץ לימון כפילינג, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כף דבש אחת ומורחים אותו על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.דבש

דבש הוא פילינג טבעי נהדר שיכול לעזור להרגיע את העור ולהסיר תאי עור מתים.כדי להשתמש בדבש כפילינג, פשוט מרחי שכבה דקה על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 10 דקות.שטפו במים חמים וטפחו על פניכם יבשים.

6.אלוורה

אלוורהורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להרגיע את העור ולהסיר תאי עור מתים.כדי להשתמש באלוורה כפילינג, מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כף דבש אחת ומורחים אותה על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.פפאיה

פפאיה היא פילינג טבעי נהדר שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולגרום לעור שלך להיראות בהיר יותר.כדי להשתמש בפפאיה כפילינג, מועכים כוס פפאיה ברבע רבע ומורחים אותה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולגרום לעור שלך להיראות בהיר יותר.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כפילינג, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף מים אחת ומורחים אותו על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולגרום לעור שלך להיראות בהיר יותר.כדי להשתמש בסודה לשתייה כפילינג, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כף מים אחת ומורחים אותה על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

10.מלח ים

מלח ים הוא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולגרום לעור שלך להיראות בהיר יותר.כדי להשתמש במלח ים כפילינג, מערבבים כף אחת של מלח ים עם כף דבש אחת ומורחים אותו על פניכם.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

11.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא קרם לחות טבעי שיכול לשמש גם כפילינג.כדי להשתמש בשמן חוחובה כפילינג, פשוט שפשף כמות קטנה על הפנים שלך בתנועות מעגליות.שוטפים במים חמים לאחר מספר דקות.

12.חלב

חלב הוא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולגרום לעור שלך להיראות בהיר יותר.כדי להשתמש בחלב כפילינג, ערבב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן