דף הבית » תרופות סבתא » נקבוביות בפנים – 3 תרופות של סבתא סודית ויעילה
dadaddddddaa ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa d

נקבוביות בפנים – 3 תרופות של סבתא סודית ויעילה

נקבוביות – הסוד לעור בריא למראה
בעלת עור בריא ויפה זה משהו שרבים מאיתנו שואפים אליו, והבנת הנקבוביות על הפנים שלנו חיונית להשגת זאת.נקבוביות הן פתחים קטנים על העור המחוברים לבלוטות השמן ואחריות לשחרור שמן וזיעה.הם חיוניים לשמירה על עור בריא, אך כאשר הם סתומים בעפר ושמן הם יכולים להיות מכוערים ולגרום לבעיות עור שונות.במאמר זה נחקור שלוש תרופות של סבתא סודית ויעילה להתמודדות עם נקבוביות ושמירה על עור בריא למראה.

H2 – מה גורם לנקבוביות לסתום?
נקבוביות סתומות נגרמות על ידי הצטברות של לכלוך, שמן ופסולת אחרת על העור.זה יכול לקרות כאשר זיעה, איפור וחומרים אחרים אינם מוסרים כראוי מהעור.בנוסף, מצבי עור מסוימים כמו אקנה ורוזציאה יכולים להוביל לנקבוביות סתומות.

H2 – כיצד לבטל את הנקבוביות שלך
אם אתה רוצה להיפטר מנקבוביות סתומות, ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות.ראשית, חשוב לנקות את עורכם באופן קבוע ולהפיל את פילינג כדי להסיר את הצטברות העפר והשמן.בנוסף, אתה יכול להשתמש בטיפול באקנה אקטואלי כמו בנזויל חמצן או חומצה סליצילית כדי לסייע בפינוי הנקבוביות.

H3 – הסעדים של סבתא
בנוסף לטיפולים אלה, ישנם גם כמה תרופות של סבתא אשר ניתן להשתמש בהן כדי לבטל נקבוביות.אלה כוללים טיפולי קיטור, שימוש במסיכת חימר ושימוש בשמנים טבעיים.

טיפולי קיטור
טיפולי קיטור הם דרך נהדרת לפתוח את הנקבוביות ולאפשר לשחרור את הלכלוך והשמן.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מלאו קערה במים חמים והניחו על שולחן.השעיר את הפנים שלך מעל הקערה וכסה את הראש במגבת כדי ללכוד את הקיטור.הישאר במצב זה במשך כעשר דקות ואז שטוף את הפנים שלך במים פושרים.

מסכת חימר
שימוש במסיכת חימר זו דרך נהדרת נוספת לבטל נקבוביות.מסכות חימר מבצעות זיהומים ועוזרות להפחתת אדמומיות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אבקת חימר עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את המסכה במים פושרים.

שמנים טבעיים
ניתן להשתמש בשמנים טבעיים כמו חוחובה, שקד ושמן קוקוס גם כדי לבטל נקבוביות.כולם עשירים בחומצות שומן המסייעות להזין ולהתייבש את העור.כל שעליך לעשות הוא לעסות את השמן לעור שלך ולהשאיר אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

טיפ: השתמש תמיד במים פושרים כדי לשטוף את הפנים שלך לאחר השימוש באחד מהתרופות הללו, שכן מים חמים יכולים לעצבן את העור.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות הזמינות לנקבוביות לא סתימות.על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול לעזור לשמור על עורך נראה בריא וזוהר.

חלק 2: הסעדים של סבתא לעור ברור יותר

כשמדובר בעור ברור ובריא, סבתות ברחבי העולם העבירו את דור הסעדים המנוסה והאמיתית שלהם אחרי הדור.רבים מהתרופות ששימשו במשך מאות שנים יעילות כיום באותה מידה שהם היו אז, ויכולים לעזור להפחית את גודל הנקבוביות ולפנות אזורי בעיה בפנים.להלן שלוש תרופות של סבתא סודית ויעילה לעור בהיר יותר.

גידול ודבש

Tumeric הוא תרופה עתיקה לעור בריא.יש לו תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את מראה הנקבוביות על הפנים.בשילוב דבש, שהוא חומר הומסנט טבעי, תרופה זו יכולה לעזור להפחית את גודל הנקבוביות על הפנים ולהפחית את המראה של אקנה ופגמים.כדי להכין מסיכת גידול ודבש, שלב כפית אחת של טומריקית עם כף דבש אחת והחל על הפנים למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.

יוגורט ושיבולת שועל

יוגורט ושיבולת שועל משמשים זה מכבר כתרופה טבעית לבריאות העור.יוגורט מכיל חומצה לקטית, שיכולה לעזור להפחית את מראה הנקבוביות על הפנים.לשיבולת שועל יש גם תכונות להריעת עור והם פילינג טבעי.להכין פנים ליוגורט ושיבולת שועלמסכה, שלב שתי כפות יוגורט עם כף שיבולת שועל אחת.מרחו על הפנים למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.פט יבש.

לימון וסוכר

לימון וסוכר שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את מראה הנקבוביות על הפנים.חומצת לימון בלימון מסייעת לפילינג את העור והסוכר משמש כפילינג טבעי.להכנת קרצוף פנים לימון וסוכר, שילב כף אחת של מיץ לימון עם כף סוכר אחת.מעסה בעדינות את התערובת לעור בעזרת תנועות עגולות ושוטפים במים חמים.פט יבש.

שאלות נפוצות: האם התרופה הזו עובדת?

כן, הסעדים של סבתא אלה שימשו במשך מאות שנים ועדיין יעילים כיום.הם דרך טבעית ובטוחה להפחית את מראה הנקבוביות על הפנים.

מסקנה

סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות טבעיות כדי לשמור על עורן בריא וצלול במשך מאות שנים.תרופות אלה יעילות כיום באותה מידה כמו שהיו אז, ויכולות לעזור להפחית את מראה הנקבוביות על הפנים.גידול ודבש, יוגורט ושיבולת שועל, ולימון וסוכר הם כולם אפשרויות נהדרות להפחתת גודל הנקבוביות ולפינוי אזורי בעיה על הפנים. למד עוד כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן