דף הבית » תרופות סבתא » אוזניים סתומות – 14 הסעדים המשקמים והסודיים של סבתא
ddddadddd dadaaddeddaa  ddadadddd ddedadadeddd dddadd

אוזניים סתומות – 14 הסעדים המשקמים והסודיים של סבתא

אוזניים סתומות: 14 הסעדים המשקמים והסודיים של סבתא
אוזניים ממלאות תפקיד חיוני בחיי היומיום שלנו;הם מאפשרים לנו לשמוע את העולם סביבנו, אבל כשמשהו חוסם אותם, זה יכול להיות מעצבן להפליא ואפילו לגרום לאי נוחות קשה.אוזניים סתומות הן בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון דברים, מאלרגיות ועד רעשים חזקים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור לבטל את האוזניים שלך ולהחזיר את השמיעה שלך.

במאמר זה נחקור 14 תרופות של סבתא שיכולות לעזור לבטל את האוזניים שלך ולספק הקלה מאי נוחות.אנו נספק גם כמה טיפים מועילים כיצד להשתמש בסעדים אלה בבטחה וביעילות.

חומץ ושפשוף אלכוהול

חומץ ושפשוף אלכוהול הם שניים מהתרופות הנפוצות ביותר לאוזניים סתומות.על פי ההערכה, חומץ ממיס את הצטברות השעווה באוזניים, תוך שפשוף אלכוהול עוזר להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, שלב חלקים שווים של חומץ לבן ושפשף אלכוהול בבקבוק טפטוף.הטה את הראש לצד והכניס שלוש עד ארבע טיפות של התערובת לאוזן הפגועה.השאר אותו מספר דקות ואז הטה את הראש לצד השני כדי לאפשר לפיתרון להתנקז.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה פופולרית נוספת לאוזניים סתומות.לשום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיפושיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לזיהומי אוזניים וחסימות.כדי להשתמש בתרופה זו, לחמם קצת שמן שום והכניס שתיים או שלוש טיפות לאוזן הפגועה.השאר אותו מספר דקות ואז הטה את הראש לצד השני כדי לאפשר לפיתרון להתנקז.

טיפ:

חשוב לוודא ששמן השום שלך לא חם מדי לפני שמריח אותו על האוזן שלך, מכיוון שהוא עלול לגרום לשריפה או לגירוי.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה אך יעילה לאוזניים סתומות.הקיטור עוזר לשחרר שעווה וחסימות אחרות באוזן, מה שמקל על פינוים.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים ונשענים מעליו עם מגבת מעל הראש.נשמו פנימה את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות, ואז הטו את הראש לצד ומשוך בעדינות את תנוך האוזן שלך כדי לעזור לחסימה לצאת.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה יעילה לאוזניים סתומות.זה עוזר לרכך ולשחרר את הצטברות השעווה באוזן, מה שמקל על פינויו.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו קצת שמן זית והכניסו שתיים או שלוש טיפות לאוזן הפגועה.השאר אותו לכמה דקות ואז הטה את הראש לצד השני כדי לאפשר לשמן להתנקז.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לאוזניים סתומות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת באוזן.כדי להשתמש בתרופה זו, חילצו מעט מיץ בצל טרי והכניסו שתיים או שלוש טיפות לאוזן הפגועה.השאר אותו לכמה דקות ואז הטה את הראש לצד השני כדי לאפשר למיץ להתנקז.

מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה אך יעילה לאוזניים סתומות.המלח עוזר להוציא עודף לחות ולהפחית את הדלקת באוזן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומערבבים עד שהוא מומס.הכניסו שתיים או שלוש טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה והשאירו אותו למשך מספר דקות.ואז הטה את הראש לצד השני כדי לאפשר לפיתרון להתנקז.

קומפרסים חמים

קומפרסים חמים הם תרופה יעילה לאוזניים סתומות.החום מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר את הצטברות השעווה באוזן, מה שמקל על פינויו.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות מטלית נקייה במים חמים ואז הניחו אותו מעל האוזן הפגועה.השאר אותו לכמה דקות ואז הסר אותו והטתי את הראש לצד השני כדי לאפשר לחסימה לצאת.

מימן חמצן

מי חמצן הוא תרופה פופולרית נוספת לאוזניים סתומות.זה עוזר לשחרר את הצטברות השעווה באוזן, מה שמקל על הפינוי.כדי להשתמש בתרופה זו,הכניסו שלוש עד ארבע טיפות של מי חמצן לאוזן הפגועה.השאר אותו מספר דקות ואז הטה את הראש לצד השני כדי לאפשר לפיתרון להתנקז.

שמן מוללין

שמן מוללין הוא תרופה צמחית שלפי ההערכה

חלק 2: תרופות טבעיות לאוזניים סתומות

תחושת הלחץ או המלאות באוזניים שלך עלולה להיות לא נוחה ואף לגרום לאובדן שמיעה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות פשוטות ויעילות שיכולות לעזור באוזניים סתומות.משאיפת קיטור לשינויים תזונתיים, הנה 14 הסעדים המשקמים והסודיים של סבתא לאוזניים סתומות.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחד התרופות הפופולריות ביותר לאוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו להתנקז.לשם כך, פשוט מלאו קערה במים חמים ומהבילים, מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 5 עד 10 דקות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו להתנקז.כדי להשתמש בו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להכניס 2-3 טיפות לאוזן הפגועה.הקפידו להטות את הראש כך שהתערובת תיכנס לתעלת האוזן.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש לצד השני כדי לשחרר אותו.

3.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על אוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו להתנקז.כדי להשתמש בו, חיממו כמות קטנה של שמן זית והשתמשו בסטיפה כדי להכניס כמה טיפות באוזן הפגועה.הקפד להטות את הראש כך שהשמן ייכנס לתעלת האוזן.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש לצד השני כדי לשחרר אותו.

4.שמן שום

שמן שום הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להקל על אוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו להתנקז.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של שמן שום ומים חמים והשתמשו בטיפה כדי להכניס כמה טיפות באוזן הפגועה.הקפידו להטות את הראש כך שהתערובת תיכנס לתעלת האוזן.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש לצד השני כדי לשחרר אותו.

5.מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על אוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו להתנקז.כדי להשתמש בו, ערבבו חלקים שווים של מי חמצן ומים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות באוזן הפגועה.הקפידו להטות את הראש כך שהתערובת תיכנס לתעלת האוזן.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש לצד השני כדי לשחרר אותו.

6.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על אוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו להתנקז.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות באוזן הפגועה.הקפידו להטות את הראש כך שהתערובת תיכנס לתעלת האוזן.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש לצד השני כדי לשחרר אותו.

7.מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על אוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו להתנקז.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מיץ שום בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות באוזן הפגועה.הקפידו להטות את הראש כך שהתערובת תיכנס לתעלת האוזן.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש לצד השני כדי לשחרר אותו.

8.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על אוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו להתנקז.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מיץ בצל בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות באוזן הפגועה.הקפד להטות את הראש כך שהתערובת תקבלS בתוך תעלת האוזן.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש לצד השני כדי לשחרר אותו.

9.מיץ ג’ינג’ר

מיץ ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על אוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר, ומאפשר לו לנקז

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן