דף הבית » תרופות סבתא » אוזן סתומה – 20 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ועתיק
ddddf dadaadded  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc ddaddc

אוזן סתומה – 20 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ועתיק

אוזן סתומה: 20 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ועתיק

האם אי פעם הרגשת שהאוזניים שלך נעצרו?האם השמיעה שלך עמומה?יתכן שאתה חווה אוזניים סתומות.אוזניים סתומות יכולות להיגרם על ידי נוזלים, הצטברות שעווה, אלרגיות או זיהום בסינוסים.אמנם זה יכול להיות לא נוח, אך ישנם כמה טיפולים פשוטים שיכולים לספק הקלה.להלן 20 תרופות של סבתא ששימשו במשך מאות שנים לטיפול באוזניים סתומות.

H2 – לרכך את שעוות האוזניים:

אחד הגורמים השכיחים ביותר לאוזניים סתומות הוא הצטברות שעווה.כדי להפחית זאת, נסה להשתמש בשמן זית או שמן שקדים.השתמש ב- Eyedropper כדי להכניס כמה טיפות שמן לתעלת האוזן.אפשר לשמן לשבת מספר דקות, ואז הטה את הראש לצד ואפשר לשמן להתנקז.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהשעווה הופחתה.

H2 – נסה טיפול בקיטור:

טיפול בקיטור הוא דרך יעילה להפחתת הצטברות הנוזלים בתעלת האוזן.מלאו קערה גדולה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או לבנדר.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש ואת הקערה במגבת.אפשר לקיטור למלא את האזור למשך כעשר דקות.זה יעזור להפחית את הנוזל בתעלת האוזן.

H3 – השתמש בקומפרס חם:

שיטה יעילה נוספת להפחתת הצטברות הנוזלים היא להשתמש בדחיסה חמה.משרים מטלית כביסה במים חמים וסובבים את העודף.מניחים את הדחיסה על האוזן למשך 10 עד 15 דקות.חזור על כמה פעמים ביום.

טיפ: אם אין לך מטלית כביסה, אתה יכול להשתמש בכדור כותנה חם ולח.

H2 – נסה שמן שום:

שמן שום הוא תרופה יעילה לאוזניים סתומות.פשוט לחמם כמה טיפות שמן שום ומניחים אותו בתעלת האוזן.אפשר לשמן לשבת מספר דקות, ואז הטה את הראש לצד ואפשר לשמן להתנקז החוצה.חזור על זה מספר פעמים ביום עד להקל על האוזן הסתומה.

H2 – השתמש בתמיסת מלח ומים:

תרופה קלה נוספת היא לערבב חלקים שווים של מלח ומים חמים.השתמש ב- Eyedropper כדי להניח כמה טיפות מהפתרון לתעלת האוזן.אפשר לפתרון להישאר באוזן מספר דקות, ואז הטה את הראש לצד ואפשר לפיתרון להתנקז.חזור על זה מספר פעמים ביום עד להקל על האוזן הסתומה.

H2 – נסה חומץ תפוחים:

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לאוזניים סתומות.מערבבים חומץ תפוחים אחד חלקי עם מים עם חלק אחד.השתמש ב- Eyedropper כדי להכניס כמה טיפות של התערובת לתעלת האוזן.אפשר לתערובת להישאר באוזן למשך מספר דקות, ואז הטה את הראש לצד ואפשר לפיתרון להתנקז.חזור על זה מספר פעמים ביום עד להקל על האוזן הסתומה.

H2 – נסה מי חמצן:

מי חמצן הוא תרופה יעילה נוספת לאוזניים סתומות.השתמש ב- Eyedropper כדי להניח כמה טיפות של מי חמצן לתעלת האוזן.אפשר לפתרון להישאר באוזן מספר דקות, ואז הטה את הראש לצד ואפשר לפיתרון להתנקז.חזור על זה מספר פעמים ביום עד להקל על האוזן הסתומה.

H2 – השתמש במייבש שיער:

שימוש במייבש שיער יכול לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים בתעלת האוזן.הגדר את מייבש השיער לתפאורה הנמוכה ביותר והפנה את האוויר החם לתעלת האוזן.הרחק את מייבש השיער לפחות 12 סנטימטרים מהאוזן.אפשר לאוויר החם להסתובב באוזן למשך מספר דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום עד להקל על האוזן הסתומה.

H2 – השתמש באלכוהול או בחומץ:

אלכוהול וחומץ הם שניהם תרופות יעילות לאוזניים סתומות.מערבבים חלקים שווים של אלכוהול או חומץ ומים חמים.השתמש ב- Eyedropper כדי להכניס כמה טיפות של התערובת לתעלת האוזן.אפשר לתערובת להישאר באוזן למשך מספר דקות, ואז הטה את הראש לצד ואפשר לפיתרון להתנקז.חזור על זה מספר פעמים ביום עד להקל על האוזן הסתומה.

H2 – נסה מיץ בצל:

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת לאוזניים סתומות.מחלצים את המיץ מבצל קטן והשתמשו ב- Eyedropper כדי להכניס כמה טיפות של המיץ לתעלת האוזן.אפשר למיץ להישארבאוזן מספר דקות, ואז הטה את הראש לצד ואפשר לפיתרון להתנקז.חזור על זה מספר פעמים ביום עד להקל על האוזן הסתומה.

H2 – השתמש בשמן עץ התה:

שמן עץ התה הוא חיטוי חזק ויכול

חלק 2: תרופות של סבתא אחרות לאוזניים סתומות

אוזניים יכולות להיות סתומות מסיבות שונות ומגוונות, החל מאלרגיות ועד זיהומים בסינוסים ועד הצטננות ושפעת.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים וסעדים שייתכן שסבתא שלך השתמשה כדי לסייע בפינוי הבעיה.להלן עוד כמה תרופות של סבתא לאוזניים סתומות.

חומץ ושפשוף תערובת אלכוהול

ערבוב חלקים שווים של חומץ לבן ושפשוף אלכוהול יכול לשמש תרופה טבעית לאוזניים סתומות.תערובת זו עוזרת לרכך שעוות אוזניים עקשניות.הכניסו כמה טיפות מהתערובת לאוזן ושכבו על הצד שלכם מספר דקות.לאחר מספר דקות, הטו את הראש לצד השני כדי לאפשר לתערובת להתנקז.

שמן זית או שמן קוקוס

שימוש בשמן זית או בשמן קוקוס הם דרכים נהדרות לרכך שעווה אוזניים ולהעניק הקלה מהאוזניים הסתומות.הכניסו כמה טיפות של השמן לאוזן ושכבו על הצד שלכם מספר דקות.לאחר מספר דקות, הטו את הראש לצד השני כדי לאפשר לתערובת להתנקז.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה טבעית נהדרת לאוזניים סתומות.זה עוזר להפחית דלקת ולרכך שעווה אוזניים.הכניסו כמה טיפות שמן שום לאוזן ושכבו על הצד שלך מספר דקות.לאחר מספר דקות, הטו את הראש לצד השני כדי לאפשר לתערובת להתנקז.

Steam

אדים יכולים לעזור לשחרר שעווה אוזניים ולהעניק הקלה מאוזניים סתומות.מרתיחים סיר מים ושופכים אותו לקערה גדולה.נשען מעל הקערה, ומקפיד לשמור על מרחק בטוח בינך לבין המים החמים.מכסים את הראש במגבת כדי לעזור ללכוד את הקיטור.נשמו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

שאלות נפוצות

מהו אוזן סתומה?

אוזן סתומה היא מצב בו תעלת האוזן חסומה או סתומה על ידי שעווה אוזניים, נוזלים או פסולת אחרת.זה יכול לגרום לאובדן שמיעה, כאב ואי נוחות.

מהם הסימפטומים של אוזן סתומה?

הסימפטומים של האוזן הסתומה כוללים אובדן שמיעה, כאב, צלצול באוזן, שמיעה עמומה ותחושת מלאות או לחץ באוזן.

מסקנה

אוזניים סתומות יכולות להיות מצב מטריד ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות וטיפולים טבעיים שאולי סבתא שלך השתמשה כדי לסייע בפינוי הבעיה.החל מחומץ ושפשוף אלכוהול לשמן זית ושמן שום, יש המון אפשרויות לנסות.חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.בנוסף, חשוב להיות מודע לכל מצבים רפואיים בסיסיים שיכולים לגרום לאוזן סתומה מלכתחילה.אוזניים סתומות יכולות להיות מצב מטריד, אך בעזרת הסעדים של סבתא אלה תוכלו למצוא הקלה.

לסיכום, אוזניים סתומות יכולות להיות מצב מטריד שיכול לגרום לאובדן שמיעה, כאב ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות וטיפולים טבעיים שאולי סבתא שלך השתמשה כדי לסייע בפינוי הבעיה.החל מחומץ ושפשוף אלכוהול לשמן זית ושמן שום, יש המון אפשרויות לנסות.חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו, ולהיות מודע לכל מצבים רפואיים בסיסיים שיכולים לגרום לאוזן הסתומה.בעזרת הסעדים של סבתא אלה, תוכלו למצוא הקלה.

למידע נוסף על אוזניים סתומות, בקר בהגדרה של ויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן